• Anonym (Njute­r)
    Äldre 12 Apr 19:17
    93486 visningar
    88 svar
    88
    93486

    Vad tycker DU är det bästa med att ha KK (knullkompis)?

    Ja, precis som rubriken lyder, vad är det bästa med att ha KK? Jag (tjej) själv älskar stunden innan man ska ses för sex. Vi brukar skicka en massa upphetsande sms till varandra så att vi är riktigt kåta när vi ses. Tycker även om att göra mig fin inför träffen. Sen sexar vi vilt! HÄRLIGT!

  • Svar på tråden Vad tycker DU är det bästa med att ha KK (knullkompis)?
  • Anonym (KK 2)
    Äldre 19 May 11:10
    #71

    Vill veta mer av (Patricia 456)

  • Anonym (T)
    Äldre 19 May 11:21
    #72

    Innan förhållandet hade jag flera KKs . Trist nog föll man för det där att vara kär och ha någon speciell. Börjar få second thoughts, det är så krävande med förhållande!

    Med ett kk är det bara sex och inget annat. Inget prat om annat än sexet och inget prat efter sexet. Tack och hej! Jag vill veta så lite som möjligt om mitt kk. Han ska inte heller veta nått om mig. Man hörs innan träffen och inget onödigt jidder.

    Ha! En av killarna jag brukade träffa kallade mig vid fel namn vilket han inte hade en aning om eftersom han trodde det var mitt namn. Fnissade för mig själv när han sände videos där han stönade mitt fejkade namn. Sista gången vi sågs sträckte jag fram handen och presenterade mig med mitt riktiga namn. :) ahh det var tider det...

  • Äldre 19 May 12:48
    #73

    Kommer inte på något bra alls med det, blir uttråkad när pratet ramlar över för mycket på sex. Mycket sex i en relation är bättre, som singel bytte jag hellre ut subjekten efter max två träffar.

  • Äldre 16 Jun 13:38
    #74

    Det bästa med att ha ett kk är att allt är så himla SIMPELT. Absolut inget bråk utan endast det man vill ha:)
    Träffade mitt kk på hittasex.nu. Gjorde en sjysst profil och skrev till några tjejer och vips så har men ett kk!

  • Cheste­r Copper­pot
    Äldre 16 Jun 13:40
    #75

    Sex on tap. Att kunna knulla när man vill. Bara att ringa och kila över när man är sugen. Hur bekvämt som helst...

  • Martin­jebro
    Äldre 17 Apr 18:39
    #76

    Träffade mitt nuvarande KK på hittasexpartner.com

    Tog några bra bilder, la ner några minuter på att göra en bra profil och nu har man redan en KK :D!

  • Anonym (Anony­m)
    Äldre 17 Apr 18:40
    #77

    Att man får hur bli knullad när man vill.

  • Anonym (sanna­)
    Äldre 17 Apr 22:26
    #78

    Älskar att ha olika kks tack www.snuskchatt.se

  • Anonym (Plus)
    Äldre 30 Apr 14:18
    #79

    Nu är jag i ett förhållande sedan en tid tillbaka - men det jag minns var det bästa med att ha kk:s var dels att det inte fanns några förpliktelser och dels att jag kunde vara mig själv till 200%.

    Det handlar såklart om vem jag är och hur jag personligen fungerar - men med en kk känns det som om allt är okej. Jag behöver inte undra vad hen ska tycka om mig, kommer hen att fortsätta älska mig om jag vill nåt som hen inte vill? Alltså, mitt sex med kk:s har varit betydligt mer utlevande än med en "kärlekspartner" om ni fattar hur jag menar...

  • Äldre 2 May 13:46
    #80

    Ja den här tråden måste ha rekord i spam från skitsajt ägare. Urk. All reklam är inte bra reklam.

  • Äldre 26 May 05:03
    #81

    jag är här jag gör allt könt och söt till dig..... ring mig bara 0769619306 jag heter aziz.

  • ModerM­aria
    Äldre 27 Nov 20:33
    #82

    Hej hej!


    Jag är en ensamstående mamma så det är jättebekvämt att ha en KK. 
    Hittade min nuvarande på hittasexpartner.se men nu vill jag ha en ny!


    Heter ModerMaria på hittasexpartner.se.

    Puss!

  • Cissi9­5
    Äldre 27 Nov 20:34
    #83
    ModerMaria skrev 2015-11-27 20:33:02 följande:

    Hej hej!


    Jag är en ensamstående mamma så det är jättebekvämt att ha en KK. 
    Hittade min nuvarande på hittasexpartner.se men nu vill jag ha en ny!


    Heter ModerMaria på hittasexpartner.se.

    Puss!


    Vad roligt! Jag och mina tjejkompisar brukar träffa killar från hittasexpartner.se


    Kram!

  • Äldre 17 Dec 12:12
    #84

    Jag vill en tjej

  • Äldre 10 Jun 13:24
    #85
    nord skrev 2011-04-17 20:40:49 följande:
    du har naglat det där rätt bra. studerat ett tag?

    det är precis vad jag menar.
    Nord, du det måste ju vara nåt fel på dig. Du vill ha en tjej som aldrig knullat någon. Men du frågar först efter du har knullat henne om hur många hon legat med och om hon haft sex utanför ett förhållande. När du knullade henne, hade hon ju sex utanför ett förhållande och du med!?

    Du måste ju vara lite dum huvet.......eller kanske inte lite dum huvet utan lite värre än så...
  • Anonym (K)
    Äldre 10 Jun 13:32
    #86
    Anonym (T) skrev 2014-05-19 11:21:20 följande:

    Innan förhållandet hade jag flera KKs . Trist nog föll man för det där att vara kär och ha någon speciell. Börjar få second thoughts, det är så krävande med förhållande!

    Med ett kk är det bara sex och inget annat. Inget prat om annat än sexet och inget prat efter sexet. Tack och hej! Jag vill veta så lite som möjligt om mitt kk. Han ska inte heller veta nått om mig. Man hörs innan träffen och inget onödigt jidder.

    Ha! En av killarna jag brukade träffa kallade mig vid fel namn vilket han inte hade en aning om eftersom han trodde det var mitt namn. Fnissade för mig själv när han sände videos där han stönade mitt fejkade namn. Sista gången vi sågs sträckte jag fram handen och presenterade mig med mitt riktiga namn. :) ahh det var tider det...


    Vi brukade sitta och titta på tv och snacka skit om lite vad som helst nån timme eller två när vi träffades. Man byggde upp spänningen lite..
  • Slegni­rp
    Sat 15 Aug 2020 19:31
    #87

    Jag hade min bästis som KK. Vi hade så jävla roligt ihop även om vi blev sjukt oproduktiva. Kunde komma hem till henne på fredag eftermiddag och sen lämnade vi knappt sängen till söndagen. Antingen så knullade vi eller så låg vi och myste till någon av oss blev sugen igen och då knullade vi igen. Vi brukar prata om det när vi ses, tror ingen av oss haft så mycket sex som då, före eller efter.

  • Anonym (Blä)
    Sat 15 Aug 2020 19:45
    #88

    Hur mår du vid tanken att denne kk säkert har andra en vecka innan dig?

Svar på tråden Vad tycker DU är det bästa med att ha KK (knullkompis)?