• Anonym (Tjeje­n)
    Äldre 14 Jun 22:38
    30740 visningar
    67 svar
    67
    30740

    Killar - hur viktigt är det med brösten?! Hängbröst, panik!

    Jag är en 21årig tjej som alltid varit rund men haft stor fast "hängiga" bröst. En D-kupa. Nu har jag gått ner en hel del i vikt och har numer en b-kupa, en ganska nätt kropp (normal), en fyllig stor och fast rumpa och fylliga lår, tränad rygg... men jag har kroppspanik över mina bröst. Fyfan. De hänger nu ner ganska mycket, är snygg i bh (kan fylla ut de!) men fan så de ser ut utan bhn på. Som hängbröst. Och vi ska inte tala om när jag står på alla fyra... som två påsar som hänger rakt ner... Nästan tomma...
    Aldrig fött barn.
    Nu till min fråga: Hur mycket bryr sig killar om bröst egentligen?! Hur de ser ut? Helt ärligt är jag livrädd att killkraken ska bli sjukt avtänd när jag tar av mig bhn. Har ett KK som älskar min kropp men vhn har aldrig åkt av för att jag är rädd att han ska bli avtänd. Ligger jag ner  under sexskumpar tuttarna överallt och ligger jag still flyter de åt sidan och bildar veck nära armhålan...

    HJÄLP.

  • Svar på tråden Killar - hur viktigt är det med brösten?! Hängbröst, panik!
  • Anonym (Man)
    Äldre 14 Jun 22:47
    #1

    Jag är en riktigt tuttkille, jag älskar bröst och allt som är i närheten av bröst. Jag har haft flickvänner med A- till D-kupor som är (relativt) fasta, hängiga och väldigt hängiga.

    Det där är väldigt individuellt men ska jag vara helt ärlig så ser jag inga som helst problem i att din bröst skulle hänga lite. Jag gillar de ändå. Och om jag är med dig så gillar jag garanterat dig oberoende dina tuttars form eller fasthet.

  • Äldre 14 Jun 22:49
    #2

    JAG älskar alla bröst...stora,små,långa,korta,breda..osv...men jag tror nog att pesonen dom sitter på är det viktiga..älskar jag den,då älskar jag brösten lika mkt..bröst är enligt mig ....helt underbara...

  • Dyvand­i
    Äldre 14 Jun 23:27
    #3

    Wow människa! Sluta vara så nojig över en sådan grej!Tungan ute Du är bara 21 år. Alla killar är inte lika. De tänker olika och har diverse preferenser när det gäller hur en tjej ska se ut eller ska vara utseendemässigt. Var glad för dina fysiska attribut, mademoiselle. Vad som passar/attraherar mig kanske inte passar Mabouto från Zimbabwe eller Martin från Skåne eller Daniel från Stureplan. Har du tänkt på det? Istället bör du lägga ned mycket tid på att bygga och sälja din personlighet som en charmig, härlig, mjuk, varm och passionerad tjej. Killar är inte direkt som måhända du tror...

    Peace out!


    Ban'm Buzz!!!
  • Äldre 15 Jun 01:00
    #4

    Jag älskar bröst och det skönaste jag vet är att slicka och suga på en kvinnas bröst om hon njuter av det. Storlek och "häng" är så oviktigt. Det är så underbart att suga och höra dig njuta.


     

  • Anonym
    Äldre 15 Jun 15:21
    #5

    Jag älskar bröst och de bröst som i mitt tycke är vackrast har häng. Oroa dig inte för dina bröst.

  • Anonym (häng)
    Äldre 16 Jun 10:53
    #6

    Personligen gillar jag hängbröst, mycket sexigare än fasta/silikon bröst.
    Vet ej varför men enligt mig känns brösten mer naturliga om de hänger Glad

  • Äldre 16 Jun 10:55
    #7
    Anonym (Tjejen) skrev 2011-06-14 22:38:46 följande:
    Jag är en 21årig tjej som alltid varit rund men haft stor fast "hängiga" bröst. En D-kupa. Nu har jag gått ner en hel del i vikt och har numer en b-kupa, en ganska nätt kropp (normal), en fyllig stor och fast rumpa och fylliga lår, tränad rygg... men jag har kroppspanik över mina bröst. Fyfan. De hänger nu ner ganska mycket, är snygg i bh (kan fylla ut de!) men fan så de ser ut utan bhn på. Som hängbröst. Och vi ska inte tala om när jag står på alla fyra... som två påsar som hänger rakt ner... Nästan tomma...
    Aldrig fött barn.
    Nu till min fråga: Hur mycket bryr sig killar om bröst egentligen?! Hur de ser ut? Helt ärligt är jag livrädd att killkraken ska bli sjukt avtänd när jag tar av mig bhn. Har ett KK som älskar min kropp men vhn har aldrig åkt av för att jag är rädd att han ska bli avtänd. Ligger jag ner  under sexskumpar tuttarna överallt och ligger jag still flyter de åt sidan och bildar veck nära armhålan...

    HJÄLP.
    oroa dig inte en tjej är betydligt mer än ett par bröst!
  • Anonym (Rob)
    Äldre 16 Jun 11:03
    #8
    sthlmsman77 skrev 2011-06-16 10:55:15 följande:
    oroa dig inte en tjej är betydligt mer än ett par bröst!
    +1

    Hade själv t.ex. en flickvän med helt fantastisk D-kupa, har knappt sett så snygga på bild ens, men det tog ändå snabbt slut med tanke på hennes personlighet...

    Om TS är skön i sängen så lär det spela betydligt större roll än hur tuttarna ser ut. Förutom som sagt att personligheten väger allra tyngst för varje vettig man du kan stöta ihop med.
  • Anonym (Man)
    Äldre 16 Jun 11:09
    #9

    Inget fel på lite hängbröst, dom är ju skönare och mysigare att leka med än stenhårda bröst som står rakt ut också ;)

  • Äldre 16 Jun 11:50
    #10

    ...... bröst är bröst.
    En uppnosig A-kupa till ett par hängande DD eller mer spelar ingen roll. Vackra är dom alla.


    sextankar.nu - En mans tankar om sex
Svar på tråden Killar - hur viktigt är det med brösten?! Hängbröst, panik!