• Anonym (Tjeje­n)
    Äldre 14 Jun 22:38
    30780 visningar
    67 svar
    67
    30780

    Killar - hur viktigt är det med brösten?! Hängbröst, panik!

    Jag är en 21årig tjej som alltid varit rund men haft stor fast "hängiga" bröst. En D-kupa. Nu har jag gått ner en hel del i vikt och har numer en b-kupa, en ganska nätt kropp (normal), en fyllig stor och fast rumpa och fylliga lår, tränad rygg... men jag har kroppspanik över mina bröst. Fyfan. De hänger nu ner ganska mycket, är snygg i bh (kan fylla ut de!) men fan så de ser ut utan bhn på. Som hängbröst. Och vi ska inte tala om när jag står på alla fyra... som två påsar som hänger rakt ner... Nästan tomma...
    Aldrig fött barn.
    Nu till min fråga: Hur mycket bryr sig killar om bröst egentligen?! Hur de ser ut? Helt ärligt är jag livrädd att killkraken ska bli sjukt avtänd när jag tar av mig bhn. Har ett KK som älskar min kropp men vhn har aldrig åkt av för att jag är rädd att han ska bli avtänd. Ligger jag ner  under sexskumpar tuttarna överallt och ligger jag still flyter de åt sidan och bildar veck nära armhålan...

    HJÄLP.

  • Svar på tråden Killar - hur viktigt är det med brösten?! Hängbröst, panik!
  • Anonym (A)
    Wed 12 Jan 2022 23:11
    #51
    +1

    Jag föredrar stora naturliga hängbröst mer än fasta.

    Tunga, gungande bröst. Och när min fru knäpper av BHn och dem bara faller ner som stora sandsäckar. Mumma.

  • Anonym (Räkan­)
    Wed 12 Jan 2022 23:49
    #52

    Jag tycker att alla former på bröst är sexiga, bara sexiga på olika sätt. Den enda sån kroppsliga grej som tar ner mig är midjanoch mage är större än höft och rumpa.

  • Anonym (Suck)
    Thu 13 Jan 2022 00:33
    #53
    nicisalou skrev 2016-07-01 14:54:08 följande:

    Vad är det för fel på kvinnor i dagens samhälle som tvunget måste värdera mäns åsikter över sina egna kroppar?


    Vad är det för fel på dig som inte kan låta henne välja själv var hon vill söka svar på sina frågor? Lägg dig inte i, bidra eller knip igen.

    TS, oavsett om en tycker att det är "fult" kommer nästa tycka det är det snyggaste de varit med om, inget av detta är viktigt egentligen utan att du trivs med dig själv är.

    Hitta en partner som får dig att känna dig sexig precis som du är, går inte det, sitter känslan för djupt, kan du absolut inte förlikas med din kropp så finns duktiga kirurger men ska nog inge vara första valet av väg.
  • Thu 13 Jan 2022 00:51
    #54

    Du ska aldrig oroa dig för det för alla män är kåta, du måste värdera dig själv, det borde finnas någon som gillar dig på alla sätt du är.

  • Thu 13 Jan 2022 06:34
    #55

    Du skall inte bekymra dig als. Bröst är härliga, och känslan intakt.

  • Anonym (Lance­)
    Thu 13 Jan 2022 07:08
    #56
    +1

    Är nog individuellt. Dom flesta killar bryr sig nog mer om helheten. Tänder man på tjejen, så tänder man på hela henne. Lite som med tjejer. Kuken är inte det viktigaste hos killen.

  • Thu 13 Jan 2022 07:13
    #57

    Jag citerar min man: "Om människor bara kunde sluta lägga så mycket energi på sitt utseende och istället börja jobba på sin personlighet" 

    Du skriver att du har en stor fast rumpa som något positivt. Skulle du fråga alla män om det så skulle en del säga att de gillar små rumpor. 

    Det jag menar är att man inte kan falla alla i smaken, och att ens försöka är att ta onödig tid/energi/tanke från viktigare saker i livet- Du kommer aldrig lyckas alltså. 

    Älska dig själv och dina bröst! Den som faller för dig kommer att älska varje del av dig, just för att du är du. 

  • Anonym (Kille­)
    Fri 14 Jan 2022 04:50
    #58
    Anonym (Tjejen) skrev 2011-06-14 22:38:46 följande:
    Killar - hur viktigt är det med brösten?! Hängbröst, panik!
    Jag är en 21årig tjej som alltid varit rund men haft stor fast "hängiga" bröst. En D-kupa. Nu har jag gått ner en hel del i vikt och har numer en b-kupa, en ganska nätt kropp (normal), en fyllig stor och fast rumpa och fylliga lår, tränad rygg... men jag har kroppspanik över mina bröst. Fyfan. De hänger nu ner ganska mycket, är snygg i bh (kan fylla ut de!) men fan så de ser ut utan bhn på. Som hängbröst. Och vi ska inte tala om när jag står på alla fyra... som två påsar som hänger rakt ner... Nästan tomma...

    Aldrig fött barn.

    Nu till min fråga: Hur mycket bryr sig killar om bröst egentligen?! Hur de ser ut? Helt ärligt är jag livrädd att killkraken ska bli sjukt avtänd när jag tar av mig bhn. Har ett KK som älskar min kropp men vhn har aldrig åkt av för att jag är rädd att han ska bli avtänd. Ligger jag ner  under sexskumpar tuttarna överallt och ligger jag still flyter de åt sidan och bildar veck nära armhålan...

    HJÄLP.
    Jag är inte porr skadad, jag kommer älska dina bröst oavsett, jag är 34 år förresten.
  • Fri 14 Jan 2022 05:09
    #59

    Det är nog inga problem med brösten. Det är vem du är som är viktigt.

    Är du trevlig och ärlig så finns det killar för dig. Kram.

  • Anonym (N)
    Fri 14 Jan 2022 05:25
    #60
    nicisalou skrev 2016-07-01 17:19:42 följande:

    Fast nu syftade inte jag på plastikkirurgi, utan snarare det ändlösa behovet av att tillfredsställa män vuxna likväl som yngre kvinnor verkar känna.

    Har ingenting emot kosmetiska ingrepp. Bottom line, ge fan i att efterfråga killars åsikter, skapa istället egna & agera därefter.

    ONT:

    So, antingen lever TS med de brösten hon har & lär sig att älska sin kropp. Då kan killar som inte gillar dem fuck off.

    Eller så föredrar hon att operera sig. Lyft, silikon eller både och, finns många vägar att gå tillväga! Då får snubbar som inte diggar ärr/silikon/whatever dra åt helvete de med.

    Problem solved ;)


    Håller med!

    Har själv sillisar (som jag gjorde från början efter jag hade ammat och som jag har tjänat mycket pengar på, jobbat länge på som strippa förut) och just nu har jag kille och är höggravid men blir blir ganska irriterad när jag läser typ: Men vissa / de flesta killar gillar inte det , de föredrar naturligt och bla bla bla.. Och ? Då får väl de killarna träffa nån annan som har naturliga bröst helt enkelt , inget mer med det :)

    Man kan ändå absolut inte göra alla nöjda så det viktigaste är ju att man själv är nöjd. Oavsett om det är med sina naturliga bröst eller om man väljer att fixa dom.

    Och jag vet av egen erfarenhet från när jag jobbade på klubbar att smaken verkligen är som baken, vissa män bryr sig inte så mycket om hur brösten ser ut, vissa gillar bara små, vissa gillar bara stora, vissa gillar bara naturliga, vissa föredrar sillisar och vissa gillar allt. Och egentligen spelar det ingen roll så länge man själv är nöjd.
  • Anonym (Kille­)
    Sat 15 Jan 2022 09:51
    #61
    Anonym (N) skrev 2022-01-14 05:25:25 följande:

    Håller med!

    Har själv sillisar (som jag gjorde från början efter jag hade ammat och som jag har tjänat mycket pengar på, jobbat länge på som strippa förut) och just nu har jag kille och är höggravid men blir blir ganska irriterad när jag läser typ: Men vissa / de flesta killar gillar inte det , de föredrar naturligt och bla bla bla.. Och ? Då får väl de killarna träffa nån annan som har naturliga bröst helt enkelt , inget mer med det :)

    Man kan ändå absolut inte göra alla nöjda så det viktigaste är ju att man själv är nöjd. Oavsett om det är med sina naturliga bröst eller om man väljer att fixa dom.

    Och jag vet av egen erfarenhet från när jag jobbade på klubbar att smaken verkligen är som baken, vissa män bryr sig inte så mycket om hur brösten ser ut, vissa gillar bara små, vissa gillar bara stora, vissa gillar bara naturliga, vissa föredrar sillisar och vissa gillar allt. Och egentligen spelar det ingen roll så länge man själv är nöjd.


    Problemet uppstår om man väljer att operera sig för att man tror att killar inte tycker att man är attraktiv om man inte har stora bröst.
  • Anonym (Kille­)
    Sat 15 Jan 2022 09:55
    #62
    Anonym (Tjejen) skrev 2011-06-14 22:38:46 följande:
    Killar - hur viktigt är det med brösten?! Hängbröst, panik!
    Jag är en 21årig tjej som alltid varit rund men haft stor fast "hängiga" bröst. En D-kupa. Nu har jag gått ner en hel del i vikt och har numer en b-kupa, en ganska nätt kropp (normal), en fyllig stor och fast rumpa och fylliga lår, tränad rygg... men jag har kroppspanik över mina bröst. Fyfan. De hänger nu ner ganska mycket, är snygg i bh (kan fylla ut de!) men fan så de ser ut utan bhn på. Som hängbröst. Och vi ska inte tala om när jag står på alla fyra... som två påsar som hänger rakt ner... Nästan tomma...

    Aldrig fött barn.

    Nu till min fråga: Hur mycket bryr sig killar om bröst egentligen?! Hur de ser ut? Helt ärligt är jag livrädd att killkraken ska bli sjukt avtänd när jag tar av mig bhn. Har ett KK som älskar min kropp men vhn har aldrig åkt av för att jag är rädd att han ska bli avtänd. Ligger jag ner  under sexskumpar tuttarna överallt och ligger jag still flyter de åt sidan och bildar veck nära armhålan...

    HJÄLP.
    Jag är inte porr skadad, jag kommer älska dina bröst oavsett, jag är 34 år förresten.
  • Anonym (Lance­)
    Sat 15 Jan 2022 10:06
    #63
    Anonym (N) skrev 2022-01-14 05:25:25 följande:
    Håller med!

    Har själv sillisar (som jag gjorde från början efter jag hade ammat och som jag har tjänat mycket pengar på, jobbat länge på som strippa förut) och just nu har jag kille och är höggravid men blir blir ganska irriterad när jag läser typ: Men vissa / de flesta killar gillar inte det , de föredrar naturligt och bla bla bla.. Och ? Då får väl de killarna träffa nån annan som har naturliga bröst helt enkelt , inget mer med det :)
    Jag föredrar naturliga, men var galen i en tjej som hade fixat tuttarna. Då spelade det ingen roll. Var ju henne jag gillade.
  • Anonym (A)
    Sat 15 Jan 2022 12:20
    #64

    Föredrar och gillar också det naturliga.

  • Anonym (Man måste inte ta av sig BH:n)
    Sat 15 Jan 2022 13:11
    #65

    Man måste inte ta av sig BH:n för att ha sex, och vill du inte visa dina bröst så behöver du inte det.

    Är inte brösten på mig utan armarna (självskadeärr) och de dröjde bra länge innan jag var bekväm att visa armarna för dåvarande KK (som är nuvarande make). Distraherade honom med rumpan om jag kände att han var där och skulle dra av min långärmade topp. Händer fingrande på min tröja, genast flyttade jag då hans händer till rumpan.

    Hade/har en hel drös korta långärmade toppar som jag kan knäppa upp och visa brösten i men ändå ha armarna täckta av tyg.

    Så vill du dölja det, dölj det och distrahera med rumpan.

  • Sat 15 Jan 2022 15:08
    #66

    [quote=81594212][quote-nick]Almavivas skrev 2022-01-13 07:13:07 följande:[/quote-nick]

    Jag citerar min man: "Om människor bara kunde sluta lägga så mycket energi på sitt utseende och istället börja jobba på sin personlighet" 

    Du skriver att du har en stor fast rumpa som något positivt. Skulle du fråga alla män om det så skulle en del säga att de gillar små rumpor. 

    Det jag menar är att man inte kan falla alla i smaken, och att ens försöka är att ta onödig tid/energi/tanke från viktigare saker i livet- Du kommer aldrig lyckas alltså. 

    Älska dig själv och dina bröst! Den som faller för dig kommer att älska varje del av dig, just för att du är du. 

    Klokt skrivet!

    Lugna ner dig och fokusera på det du gillar med dig själv!

  • Anonym (Kille­)
    Sun 16 Jan 2022 08:32
    #67
    Anonym (Tjejen) skrev 2011-06-14 22:38:46 följande:
    Killar - hur viktigt är det med brösten?! Hängbröst, panik!
    Jag är en 21årig tjej som alltid varit rund men haft stor fast "hängiga" bröst. En D-kupa. Nu har jag gått ner en hel del i vikt och har numer en b-kupa, en ganska nätt kropp (normal), en fyllig stor och fast rumpa och fylliga lår, tränad rygg... men jag har kroppspanik över mina bröst. Fyfan. De hänger nu ner ganska mycket, är snygg i bh (kan fylla ut de!) men fan så de ser ut utan bhn på. Som hängbröst. Och vi ska inte tala om när jag står på alla fyra... som två påsar som hänger rakt ner... Nästan tomma...

    Aldrig fött barn.

    Nu till min fråga: Hur mycket bryr sig killar om bröst egentligen?! Hur de ser ut? Helt ärligt är jag livrädd att killkraken ska bli sjukt avtänd när jag tar av mig bhn. Har ett KK som älskar min kropp men vhn har aldrig åkt av för att jag är rädd att han ska bli avtänd. Ligger jag ner  under sexskumpar tuttarna överallt och ligger jag still flyter de åt sidan och bildar veck nära armhålan...

    HJÄLP.
    Jag är inte porr skadad, jag kommer älska dina bröst oavsett, jag är 34 år förresten.
Svar på tråden Killar - hur viktigt är det med brösten?! Hängbröst, panik!