• Andrea­s i bua
    Äldre 17 Jun 08:35
    1294 visningar
    3 svar
    3
    1294

    Våran lilla Kajsa gick bort.

    Våran lilla goa katt gick bort idag på morgonen innan vi gick till jobbet. Gråter

    Det började med att hon hade varit ute hela natten och jag gick upp till ytterdörren
    och låste upp.
    En sekund senare satt hon utanför. Så jag öppnade dörren och då ryggade hon tillbaka sen fick hon som ett anfall
    men lyckades ändå ta sig upp och in i huset.
    Så jag tog tag i henne och hon var helt livlös men andades, det va då jag förstod att hon dör.

    Så j-a hemskt kunde inte göra någonting, bara såg henne ta några sista andetag.

    Kommer att sakna henne för hon va speciell det lilla livet.Nalle

  • Svar på tråden Våran lilla Kajsa gick bort.
  • Äldre 17 Jun 08:46
    #1

    Tråkigt. Det är tungt när ens husdjur dör. Jag har faktiskt också haft en liten kajsa-katt med liknande story. Hon var bara 3 år när hon dog oförklarligt men obduktionen visade att hon fått i sig en stor mängd gift. Kram till dig...

  • fiagum­man
    Äldre 23 Jun 12:41
    #2

    Usch, va hemskt! Vår lille Laban dog för en vecka sedan. han blev överkörd... Fruktansvärt att se den man älskar såå helt och hållet mosad :(


    Men nu är han i katthimlen och Tore, vår nya lille katt har tagit Labans tomma plats.


     


    Kram

  • små räkorn­a
    Äldre 23 Jun 19:58
    #3

    jag förstår dig helt och fullt då jag varit med om samma sak 2 ggr.....

    första ggr så var det våran honkatt som efter en tids sjukdom fick kramper,det var så fruktansvärt hemskt att se.så vi åkte faktiskt raka vägen till vet då så hon fick somna in.även det var skitjobbigt.Gråter
    för 1 mån sedan så var det dax igen då våran han katt bara sonika somnade in hemma.....han var gammal,och vi hade gjort allt för honom men ingenting bet uppenbarligen.vet hittade inget när vi var där utan han bara fortsatte att gå ner i vikt.det var oxå fruktansvärt hemskt och se,och just det att man kände sig så maktlös att man inte kunde göra ngt för han.dgn innan han somnade in så kunde man inte ta i han så jag misstänker att han hade cancer....stackarn.

    nu var mina katter gamla iofs men det spelar ju ingen roll om dem är unga gamla eller sjuka.....det är lika jobbigt vilket som.Gråter och att se på när ens goa livskamrat dör det är fruktansvärt...

    kram till dig.{#emotions_dlg.flower}


    ♥stolt tvillingmamma♥ när är det våran tur att få en liten till????
Svar på tråden Våran lilla Kajsa gick bort.