• Anonym (ts)
    Äldre 28 Jun 18:06
    21698 visningar
    56 svar
    56
    21698

    Tänder på mjölk i brösten??

    Jag har börjat fundera på det här sen jag blev gravid för några månader sen.
    Jag tänder supermycket på när min sambo suger på mina bröst. Det är inget jag har varit så väldigt intresserad av förut. Har ganska stora kupor. Nu i dagsläget ligger de väl på E ungefär.
    Men helt plötsligt finns det en mening att de sitter där.

    Jag bara längtar efter jag får mjölk i dem. Av någon anledning så är fantasin om att det kommer mjölk ur dem snart väldigt sexuell för mig i samband med min sambo.

    Min sambo är superglad att jag äntligen uppskattar beröring på brösten.
    Och han skulle säkert vilja göra det jag tänder på för att jag uppskattar det, eller iaf försöka.


    Är det någon annan som känner lika eller kanske någon karl som tänder på det här?

    Och ja jag har läst om det här innan jag blev gravid och tyckt det varit väldigt udda och lite äckligt. Men saker och ting förändras visst.

  • Svar på tråden Tänder på mjölk i brösten??
  • Anonym (En kar!)
    Äldre 28 Jun 19:41
    #1

    Japp! Jag tänder på det. Jag blir upphetsad bara att läsa det du skriver. Har försökt hitta det på nätet men finns väldigt lite sådant. Det är sexigt när det kommer mjölk ur dem.


    Detta har förstås inget med barn att göra. Bara stora mjölkfyllda bröst är sexigt som tusan!

  • Anonym (en till)
    Äldre 28 Jun 19:45
    #2

    Jag fick underbara bröstorgasmer de veckorna när brösten växte som mest, och var kåt hela tiden.

    Skulle inte vara fel att kunna framkalla det igen, men nu ska vi inte ha fler barn.

  • Anonym (ts) Trådstartaren
    Äldre 28 Jun 20:23
    #3
    Anonym (En kar!) skrev 2011-06-28 19:41:45 följande:

    Japp! Jag tänder på det. Jag blir upphetsad bara att läsa det du skriver. Har försökt hitta det på nätet men finns väldigt lite sådant. Det är sexigt när det kommer mjölk ur dem.


    Detta har förstås inget med barn att göra. Bara stora mjölkfyllda bröst är sexigt som tusan!


    Haha ja jösses tänkt att man kan roa någon med lite tankar :P

    Alltså egentligen borde det ju anses superhett med tanke på att det betyder att man är fertil och kan få barn.
    Det är väldigt få som erkänner det dock.
  • Anonym (ts) Trådstartaren
    Äldre 28 Jun 20:25
    #4
    Anonym (en till) skrev 2011-06-28 19:45:28 följande:
    Jag fick underbara bröstorgasmer de veckorna när brösten växte som mest, och var kåt hela tiden.

    Skulle inte vara fel att kunna framkalla det igen, men nu ska vi inte ha fler barn.
    Oj det lät spännande.
    När var det i grav??
  • Anonym
    Äldre 28 Jun 22:05
    #5

    Ja lätt. Min man har sugit i sig mjölken och jag har även fått orgasm av endast detta. Det är en otroligt förbjuden sak och vi pratar inte ofta om det, men är båda intresserade av det. Som du skriver, nu finns brösten där av en anledning. 

  • Bystom­anen
    Äldre 28 Jun 22:15
    #6

    Vi gjorde det ofta eftersom min kvinna hade stor mjölkproduktion...och hon njöt av det och fick orgasm av att jag sög hennes bröst.... Vi brukar ibland prata om de och det tänder oss fortfarande...Men vi slutade för hon vill inte att det läcker hela tiden....men härligt var det!

  • Anonym (ts) Trådstartaren
    Äldre 28 Jun 22:20
    #7
    Anonym skrev 2011-06-28 22:05:37 följande:
    Ja lätt. Min man har sugit i sig mjölken och jag har även fått orgasm av endast detta. Det är en otroligt förbjuden sak och vi pratar inte ofta om det, men är båda intresserade av det. Som du skriver, nu finns brösten där av en anledning.
    Hur tyckte han att det smakade?
    Får de i sig mycket eller är det bara skvättar??

    Ja men det är ju det att det är lite förbjudet som är tändande också.
  • Anonym (ts) Trådstartaren
    Äldre 28 Jun 22:21
    #8
    Bystomanen skrev 2011-06-28 22:15:02 följande:
    Vi gjorde det ofta eftersom min kvinna hade stor mjölkproduktion...och hon njöt av det och fick orgasm av att jag sög hennes bröst.... Vi brukar ibland prata om de och det tänder oss fortfarande...Men vi slutade för hon vill inte att det läcker hela tiden....men härligt var det!
    Ställer samma fråga till dig, hur smakade det och hur mycket kom det?
    Hur kommer det sig att hon läckte??
  • Bystom­anen
    Äldre 28 Jun 22:24
    #9
    Anonym (ts) skrev 2011-06-28 22:20:42 följande:
    Hur tyckte han att det smakade?
    Får de i sig mycket eller är det bara skvättar??

    Ja men det är ju det att det är lite förbjudet som är tändande också.
    Det har en speciell smak....men jag sög i mej...lite sötaktig...min kvinnas bröst sprutade mycket...Men det är nog olika.
  • Bystom­anen
    Äldre 28 Jun 22:28
    #10
    Anonym (ts) skrev 2011-06-28 22:21:28 följande:
    Ställer samma fråga till dig, hur smakade det och hur mycket kom det?
    Hur kommer det sig att hon läckte??
    Blir det mycket mjölk utan att man tömmer så läcker det...inte konstigt...
    Härligast var när hon red mej och jag fick suga.....sprutade en hel del över mej...men det gjorde inget
Svar på tråden Tänder på mjölk i brösten??