• Eddies
    Äldre 25 Jul 23:34
    5192 visningar
    5 svar
    5
    5192

    tips mot ytliga blodkärl???

    Jag tror INTE jag är ensam om detta påfrestande problem.

    Jag är väldigt ljus i hyn och har väldigt ytliga blodkärl på yttersidan av mina lår. Jag är bara 21 år och klarar inte av att gå i shorts på grund av detta. Jag har ju i övrigt skitsnygga ben (anser jag) och hade jag inte haft dessa fula äckliga grejer på benen hade jag kunnat visa dom....

    Känner mig nästan genomskinlig och lite ailien liknande .... sååå

    TIPS snälla... jag brukar smörja med brun utan sol, men vem orkar de, och det stinker skit... Är enda preliminära lösningen laser? känns inte som något jag orkar hålla på med heller....

    Gråter

  • Svar på tråden tips mot ytliga blodkärl???
  • Amazin­a
    Äldre 25 Jul 23:38
    #1

    Det har jag med... Testade förra året att spruta bort dem med Toxisklerol (har jag för mig att det hette ungefär). Gick två omgångar men tycker faktiskt inte jag ser någon skillnad... Från början såg man kanske lite men inte nu längre! Laser funkar ju på tunnatunna munikärl, men allt som går att stoppa en knappnålstunn nål i måste sprutas bort. Vet dock att man kan använda andra läkemedel...

  • Eddies
    Äldre 25 Jul 23:48
    #2

    mina är väldigt tunna men de är som ett nät över benen i princip.... har haft dom så länge jag kan minnas... sen kanske 16-17 års ålder..... men känns ju som om de måste finnas nåt permanent mirakelmedel vid de här laget....

  • Amazin­a
    Äldre 26 Jul 00:05
    #3
  • Äldre 7 Mar 08:58
    #4

    Hej! Jag har också ytliga blodkärl på benen som jag vill bli av med. Det ser inte alls bra ut när jag har på mig kjol/klänning. Har försökt hitta info om behandlingar, hittade en bra och informativ sida som skriver allt om ytliga blodkärl/kärlbristningar. Skickar länken så kanske det också hjälperdig!


     www.plastikoperationer.net/blodkarl-karlbristningar-karlspindlar


     


    /Izza

  • Hjälpe­r
    Äldre 27 Apr 12:27
    #5

    gå på en vainwawe bahandling!

Svar på tråden tips mot ytliga blodkärl???