• Anonym (Hoppl­ös:))
    Äldre 26 Jul 17:53
    1758021 visningar
    50559 svar
    50559
    1758021

    Hur överleva i nätdejtingdjungeln?!

    Detta är tråden för oss som är ute i nätdejtingdjungeln och vill ventilera tankar och känslor med varandra.
    Här kan vi ställa frågor, lyfta upp funderingar, skratta, bli förbannad och kanske gråta en skvätt i nödfall

    Kanske en presentation? Hade varit kul att veta vilka ni andra är

    Jag: 30 år, inga barn. Bor i Malmö, varit singel i ca 1 år

    Kom igen! Gör mig sällskap!

    TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2011-07-31 00:05
    Lite hjälp på traven

    EK = E-kontakt
    HP = Happypancake
    SD = Spraydate (iaf för mig)
    MP = Mötesplatsen
    SMW= ShakeMyWorld

    Har säkert glömt nån men då får ni hojta till

  • Svar på tråden Hur överleva i nätdejtingdjungeln?!
  • Anonym (Loser­)
    Äldre 26 Jul 18:12
    #1

    Ja kolla, jag hittade den . Jag bor också i Malmö!

  • Anonym (Hoppl­ös:)) Trådstartaren
    Äldre 26 Jul 18:17
    #2
    Anonym (Loser) skrev 2011-07-26 18:12:12 följande:

    Ja kolla, jag hittade den . Jag bor också i Malmö!


    Yeah! Så bra

    Jaså minsann? Får jag fråga hur gammal du är? Eller på ett ungefär iaf
  • Anonym
    Äldre 26 Jul 18:28
    #3

    äsch, nu kommer ju den här tråden bli likadan, när ni båda bor i Malmö

    Jag är 31, snart 32... inga barn, bor i Linköping. Varit singel i två år nästan, och vill verkligen hitta nån. Min umgängeskrets är inte så stor och det finns absolut ingen i den som kan vara intressant.

  • Anonym (Mia)
    Äldre 26 Jul 18:32
    #4

    Och här är jag - också från förra tråden.

    44 år, tre barn (de två äldsta är tonåringar), bor i Stockholm, singel sen 1½ år och skild från barnens pappa sen xex år.   

  • Anonym (Mia)
    Äldre 26 Jul 18:33
    #5
    Anonym (Mia) skrev 2011-07-26 18:32:54 följande:
    Och här är jag - också från förra tråden.

    44 år, tre barn (de två äldsta är tonåringar), bor i Stockholm, singel sen 1½ år och skild från barnens pappa sen xex år.   

    Sex år är det förstås. Tungan ute
  • Äldre 26 Jul 18:53
    #6

    Farbror hittade hit också :) 46, 1 barn på 10, singel ett år ca.

  • Anonym (Loser­)
    Äldre 26 Jul 19:06
    #7

    Nejdå, det ska inte bli någon intim prattråd det här . Jag är 36 och har ett barn på 1 år.Snackar lite med en kille på HP som är kul men jag tror inte det är något för mig. Han är sjukskriven för depression och det är inte riktigt min bag. Men snacka går ju

  • Anonym (Hoppl­ös:)) Trådstartaren
    Äldre 26 Jul 19:38
    #8

    Åh va kul! Välkomna!

    Nu kommer en fråga till er.

    Har snackat ett tag med en kille (han jag nämnde i förra tråden om ni minns) Vi hade bestämt att träffas idag. Hans förslag. Vi hördes i förmiddags och han var "taggad" tyckte det skulle bli kul och vi bestämde att ses kl 19.

    Vid 16 skickar han ett sms och ställer in. Såhär skrev han, ordagrant:
    "Otroligt nog har jag gått och febrat ner mig i eftermiddag..Skit! Så måste nog ställa in ikväll med andra ord. Hoppas en annan gång! Ledsen/ Hans namn"

    Jag har svarat på det sms'et men vill först höra vad ni tror om det?!

  • Anonym (Hoppl­ös:)) Trådstartaren
    Äldre 26 Jul 19:39
    #9
    Anonym (Loser) skrev 2011-07-26 19:06:06 följande:
    Nejdå, det ska inte bli någon intim prattråd det här . Jag är 36 och har ett barn på 1 år.Snackar lite med en kille på HP som är kul men jag tror inte det är något för mig. Han är sjukskriven för depression och det är inte riktigt min bag. Men snacka går ju
    Nu jobbar iofs jag med människor som mår som din flirt Men nej, jag skulle inte satsa på en "sådan" ändå..
  • Anonym (Mia)
    Äldre 26 Jul 19:45
    #10
    Anonym (Hopplös:)) skrev 2011-07-26 19:38:26 följande:
    Åh va kul! Välkomna!

    Nu kommer en fråga till er.

    Har snackat ett tag med en kille (han jag nämnde i förra tråden om ni minns) Vi hade bestämt att träffas idag. Hans förslag. Vi hördes i förmiddags och han var "taggad" tyckte det skulle bli kul och vi bestämde att ses kl 19.

    Vid 16 skickar han ett sms och ställer in. Såhär skrev han, ordagrant:
    "Otroligt nog har jag gått och febrat ner mig i eftermiddag..Skit! Så måste nog ställa in ikväll med andra ord. Hoppas en annan gång! Ledsen/ Hans namn"

    Jag har svarat på det sms'et men vill först höra vad ni tror om det?!

    Det där har hänt mig två gånger. Båda gångerna var det förmodligen bara dåliga ursäkter. Det ene hörde jag aldrig av igen. (Skickade ett krya på dig sms senare, men det förblev tyst). Den andre hade jag en dejt med, sen ställde han in den andra dejten någon timme innan och honom bokade jag om dejten med, men den ställde han in för att hans mamma hade kommit upp till Stockholm. Det meddelade han när jag skickade ett lite skämtsamt sms någon timme innan om att jag hoppades att han inte hade blivit sjuk den gången också. Det kan ju inte ha varit så att hans mamma helt plötsligt en timme innan vår dejt kommit upp till Stockholm från Landskrona. Om det var sant så borde han ha vetat det tidigare och meddelat mig tidigare. Honom fimpade jag efter det.

    Men! Det kan ju faktiskt hända att din dejt blivit sjuk. Sånt händer trots allt. Så vänta och se vad som händer.  
Svar på tråden Hur överleva i nätdejtingdjungeln?!