• Svar på tråden Bästa gravidappen?
  • stjierna

    Jag har både Babydax (roliga jämförelser med hur stor din bebis är) och BabyCenter (mycket och bra info och tips dag för dag igenom graviditeten!) :)

  • Nessie99

    Testade BabyCenter nu och den var rätt bra (har 8 andra appar redan, en hel del på engelska), men saknade att kunna lägga upp bilder och skriva dagbok. Kanske går om man blir medlem?

  • niska

    Har provat alla ovanstående nu, men tycker att de verkar ganska så enkla. Kan någon tipsa om en riktigt bra app - kan tänka mig engelska och det måste inte vara en gratis-app.

  • Chaktio

    Tycker nog också att alla de svenska är ganska enkla och tråkiga. Babycenters är väl den som ger lite mer, möjligen. Liberos och Graviddax ger ju bara ett veckobrev.... tycker det är kul att ha något nytt att läsa varje dag.

    Nessie99: Vilka 8 har du?

  • Nessie99

    1. Pregnancy Free
    2. Pregnancy Tracker
    3. What to expect
    4. Baby bump
    5. Gravid 1177
    6. Libero
    7. Babygruppen
    8. Babycenter

  • EMPATl

    Tycker att nurture är i särklass den bästa appen :)

    Flest funktioner och daglig information.

  • Iidith

    Jag använder ovia pregnancy. Där kan en lägga upp bilder, lägga till symptom mm. Den är på engelska men jag gillar den. Har iofs inte testat någon annan men det har alla de funktioner jag behöver! Hoppas svaret hjälper

  • Madlajns02

    Jag använder Preggers nu i denna graviditet. Funkar bra och älskar checklistan (ordning och reda).


    Preggers Gravidapp
Svar på tråden Bästa gravidappen?