• Äldre 2 Aug 13:03
    25880 visningar
    634 svar
    634
    25880

    BIM - Lista September

    DÅ kÖr jag Åter igÅng en ny lista hoppas pÅ mÅna, massor av fina pluss denna mÅnad!!!!

    TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2011-08-05 11:12
    hahah vad snyggt det kan bli när man skriver från mobilen...

    Men här är septemberlistan iallafall, jag hoppas många..massor av fina pluss denna månad..så vi får underbara maj barn!

    TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2011-09-11 17:57
    trådens BF tråd :D
    www.familjeliv.se/Forum-2-14/m61023162.html

  • Svar på tråden BIM - Lista September
  • Äldre 2 Aug 13:04
    #1

    1 Pacgirl 2barn, 4:e fÖrsÖket.

  • Äldre 2 Aug 18:52
    #2

    favoritar eftersom jag tror att jag kommer hänga på här.....

  • Babydo­ll84
    Äldre 2 Aug 18:57
    #3

    Samma här.....

  • Babydo­ll84
    Äldre 2 Aug 18:59
    #4

    Måste erkänna att jag börjar bli lite avis på alla som plussar...speciellt på första försöket. Men snart är det väl vår tur hoppas jag.

  • Äldre 2 Aug 22:22
    #5

    Jag blir bara mer o mer rädd över att min kroppe e paj, annars är det väl gammeln :D

  • Äldre 2 Aug 22:22
    #6

    babydoll du ska inte hit! :D

  • Äldre 2 Aug 22:24
    #7
     {#emotions_dlg.flower} BIM {#emotions_dlg.flower}1:a Pacgirl 2 barn, 4:e försöket.

    Gravid Gravida   GravidHjärta Bättre lycka nästa gång! Hjärta     
  • Babydo­ll84
    Äldre 3 Aug 11:04
    #8

    Vad gulligt av dig pacgirl som hoppas på mig =). Testade idag, fett negativ. Jag tycker inte du ska vara orolig, ni har ju kunnat få barn tidigare så det kommer nog ett till snart ska du se =),
    Det är synd att man inte kan undersökas tidigare om något är fel. Om man vet att inget är fel så kommer ju plusset komma en dag men om det är fel så känns det som att man försöker i onödan.

  • Äldre 3 Aug 11:39
    #9

    o bevingad ska heller inte hit, jo jag har fÅtt barn men det var innan aborten....

  • Äldre 4 Aug 12:54
    #10
    Babydoll84 skrev 2011-08-03 11:04:12 följande:
    Vad gulligt av dig pacgirl som hoppas på mig =). Testade idag, fett negativ. Jag tycker inte du ska vara orolig, ni har ju kunnat få barn tidigare så det kommer nog ett till snart ska du se =),
    Det är synd att man inte kan undersökas tidigare om något är fel. Om man vet att inget är fel så kommer ju plusset komma en dag men om det är fel så känns det som att man försöker i onödan.
    Tyvärr är det ju en fråga om resurser ... Många behöver och vill ha hjälp och utredningar, men det kostar ju en massa och det finns inte tillräckligt med pengar. Rynkar på näsan
Svar på tråden BIM - Lista September