• Dietis­t Viveca Annell
    Äldre 5 Sep 08:05
    8700 visningar
    87 svar
    87
    8700

    KICKSTART start 5 september

    Välkomna alla nya medlemmar på Allévos viktresa!


     


    Har du påbörjat din viktminskning med en Kickstartperiod? Berätta hur det går, hur du mår och upplever Kickstartperioden.


     


    Jag finns här och ger information och svarar på frågor om Kickstart.


     


    www.allevo.nu kan du läsa mer om Allévometoden.

  • Svar på tråden KICKSTART start 5 september
  • Dietis­t Viveca Annell
    Äldre 5 Sep 08:06
    #1

    Vi rekommenderar Kickstart som en bra start på viktminskningen vid BMI över 28. Kickstart innebär att man endast äter/dricker Allévos pulverprodukter under två veckor. Kvinnor äter fem och män sex påsar per dag. Fördela påsarna jämnt över dagen och drick mycket vatten. Du kan även dricka mineralvatten, kaffe och te utan mjölk och socker.


    Genom att använda Allévo Weight Loss fiberkapslar ökar mättnadskänslan och mage och tarmar får fiber att arbeta med. Ta alltid kapslarna tillsammans med ett stort glas vatten.

  • Äldre 5 Sep 08:53
    #2

    Är det i denna tråden eller den andra "Kickstart"-tråden vi ska hålla till vi VIP-medlemmar?:)

  • ninado­ckan
    Äldre 5 Sep 08:56
    #3

    80.5 på vågen imorse och idag börjar resan.... lycka till allihop! Första frukosten avklarad och det var ju inga problem.

  • Dietis­t Viveca Annell
    Äldre 5 Sep 09:01
    #4
    anouk86 skrev 2011-09-05 08:53:54 följande:
    Är det i denna tråden eller den andra "Kickstart"-tråden vi ska hålla till vi VIP-medlemmar?:)

    Jag tycker det är toppen om nya Kickstartmedlemmar är i den här trådenSolig
  • Äldre 5 Sep 09:13
    #5

    Då hänger jag här framöver då:D

    Startvikt 97 imorse. [är iofs 185cm] Nu jäklar! Min målvikt har jag satt på 84... Men då tänker jag mig att det tar hela resan att nå dit, inte bara kickstarten. Når jag 82 är jg överlycklig och väldigt väldigt nöjd:D Hur många kilo vill ni andra gå ner?

  • Kickil­iina
    Äldre 5 Sep 09:33
    #6

    Jaaa nu jäklar ska det bli ordning på torpet igen... Var med i gruppen 3/1-11 och lyckades skaka av mig 15kilo... Nu ska jag ta dom övriga graviditetskilona som förföljer mig!!!!

    Skrattande 

    KRAM KICKI   


    ¸.?°´¯) ♥ (¯`°?.¸ Lucas & Liam - Mammas Trollungar ¸.?°´¯) ♥ (¯`°?.¸
  • Äldre 5 Sep 11:26
    #7

    Shit vad fibertabletterna funkar! Sinnes! Jag tog två st för en timme sedan och när jag landade på jobbet var jag vråålhungrig. Nu känns det som att de börjat verka och jag känner ingen hungerskänsla alls!:D

    Häftigt!

  • Äldre 5 Sep 11:38
    #8

    Okej då hoppar jag in här med!
    Jag är hungrig! Men nu är det nog dags för nästa shake tror jag bestämt. Vilka tider tar ni era shakes som har kickstart?
    Min våg landade på 75.8 i morse. Min målvikt är 63 som jag vägde innan graviditeterna. Är 1,65 så jag tror att det är ganska rimligt. Men har som delmål att komma under 70 i alla fall.

  • Äldre 5 Sep 14:03
    #9

    Hej Allihopa!
    Både jag och min sambo är med, och startade idag. Gick faktiskt bättre än förväntat. Fick i mig hela utan problem, var kanske till och med lite godare än förväntat. Jag har bara provat jordgubb än så länge, har svårt för oboy, men, nu ska det här gå så, då får det väl också slinka ner. Glad

    Kg:   90 resp. 95
    arm: 32 resp. 38
    lår: 57,5 resp 64,5
    Mage: 102 resp 88

    Jag är den "största" men dock inte över magen.
    Är 183 resp 180 cm.

    Min målvikt är 80, borde kunna gå med lite jävlaranamma, Sambons vet jag inte riktigt, det är nog inte kilona där som bestämmer. han har ju mer mage att bli av med. Dock har han hållt på med lite "bantning" nu i 5 veckor, räknat kalorier och försökt vara nyttig. Innan vägde han 102 tror jag.
    Jag har alla mammakilon kvar, sen sista graviditeten som var riktigt jobbig, så därför känns detta riktigt spännande. Har tröttnat på att vara en "tjockis" som inte orkar allt vad man borde.

  • Äldre 5 Sep 14:07
    #10
    Pluffsan skrev 2011-09-05 11:38:43 följande:
    Okej då hoppar jag in här med!
    Jag är hungrig! Men nu är det nog dags för nästa shake tror jag bestämt. Vilka tider tar ni era shakes som har kickstart?
    Min våg landade på 75.8 i morse. Min målvikt är 63 som jag vägde innan graviditeterna. Är 1,65 så jag tror att det är ganska rimligt. Men har som delmål att komma under 70 i alla fall.
    jag hade tänkt ta mina ungefär såhär:
    7.30-11.15-14.30-17.45-20.30/21
    Ni andra?
Svar på tråden KICKSTART start 5 september