• Äldre 15 Sep 13:34
    22850245 visningar
    233451 svar
    -4 +24
    233451
    22850245

    Svagt plus eller spökstreck - Tråden för oss som behöver hjälp att analysera svaga graviditetstester

    Hej tjejer!

    Här är en tråd för alla oss som behöver hjälp att analysera svaga och tvivelaktiga graviditetstest samt för oss som tycker om att analysera andras! En tråd som kan hjälpa till med ett par extra ögon när man behöver det som mest, för barnlängtan och ett antal försök i bagaget kan ju göra att man ser streck som inte ens finns för att man så gärna vill att det ska vara där!

    Så släng in bilder på era test så hjälps vi åt att analysera och hoppas!


    ÄNTLIGEN är älskade lilla Melvin här!
    TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2012-01-26 10:03
    Här är en länk till BIM-listan:
    www.familjeliv.se/Forum-1-5/m63199969.html

    TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2012-05-08 09:21
    Länk till "plustråden":

    www.familjeliv.se/Forum-2-14/m64471095.html
  • Svar på tråden Svagt plus eller spökstreck - Tråden för oss som behöver hjälp att analysera svaga graviditetstester
  • veroni­ca78
    Äldre 16 Sep 23:26
    #81

    Näpp..

  • Äldre 17 Sep 10:30
    #82

    Gummsan: tyvärr

    Testade själv digitalt idag efter att ha övervunnit snålheten i mig och det blev inte gravid tråkigt nog :(

  • Äldre 17 Sep 11:33
    #83

    Gårdagens test först... tycker mig skymta ett vitt streck på det ena men det gör ju varken till eller från för det är ju ändå negativt....



  • Äldre 17 Sep 11:36
    #84

    och så dagens... lika negativt det... morgonurin och allt....



  • Äldre 17 Sep 12:05
    #85

    gummsan: Tyvärr ser jag ingenting svagt med färg.. Möjligtvis kanske en svag svag grå skiftning.. Vilken dag är du på? håller tummarna.

    Slemtorsk: På din andra bild tycker jag något svagt svagt skifta men tyvärr inte de andra.. Men du har väl flera dagar kvar till BIM. Fortsätter hålla tummarna..

    Här hemma vaknade jag med världens yrsel och illamående.. Tog ett test som direkt kom upp något svagt svagt rosa.. men vågar inte tro något, när det torkade så blev det bara som ett vitt streck och rosa runt om.. Hoppas så klart att det är något tidigt men vill inte hoppas. Tror jag är på äl+11 idag, möjligtvis äl+10. Ser ni vad jag ser?:



    ökad kontrast:


    ÄNTLIGEN är älskade lilla Melvin här!
  • Äldre 17 Sep 12:10
    #86
    Skrutt 83

    Jag tycker mig ana något på din bild.. svagt... och när man kollar i vinkel liksom.. svårt att se på skärm där det reflekterar

    och jo... jag har 4 dagar kvar till mens i dag... men jag stör mig lite på att jag tog ett "testa tidigt" i onsdags som enligt mig visar positivt.. jag tom mailade rfsu för att fråga dem om saken och hon svarade "ett streck där är alltid positivt" hon kommenterade inte att det inte var rött /rosa utan menade att på deras tester är det positivt...

    Hon skickade två vanliga RFSU gratis till mig för att jag skulle kunna testa igen.. och det är dem två jag visar ovan... men kolla på denna bilden.. visst fasen är det positivt????


    men som sagt.. det är väl bara att vänta.. tycker jag börjar känna mig så där "mensig" som jag gör dagarna före mens iaf så det är säkert inget..
  • Äldre 17 Sep 12:12
    #87

    Skrutt 83: På det sista ser jag något!:)
    Vad tror ni om mitt? BIM-7, såå långt kvar Tycker man skymtar något om man vinklar :-S



       

  • Bellim­amma
    Äldre 17 Sep 12:45
    #88
  • Äldre 17 Sep 13:50
    #89
    Bellimamma skrev 2011-09-17 12:45:48 följande:
    lost for words?? Eller misslyckad bilduppladdning
  • Lillis­2012
    Äldre 17 Sep 14:12
    #90

    Favoritar

Svar på tråden Svagt plus eller spökstreck - Tråden för oss som behöver hjälp att analysera svaga graviditetstester