• Äldre 15 Sep 13:34
    22850284 visningar
    233451 svar
    -4 +24
    233451
    22850284

    Svagt plus eller spökstreck - Tråden för oss som behöver hjälp att analysera svaga graviditetstester

    Hej tjejer!

    Här är en tråd för alla oss som behöver hjälp att analysera svaga och tvivelaktiga graviditetstest samt för oss som tycker om att analysera andras! En tråd som kan hjälpa till med ett par extra ögon när man behöver det som mest, för barnlängtan och ett antal försök i bagaget kan ju göra att man ser streck som inte ens finns för att man så gärna vill att det ska vara där!

    Så släng in bilder på era test så hjälps vi åt att analysera och hoppas!


    ÄNTLIGEN är älskade lilla Melvin här!
    TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2012-01-26 10:03
    Här är en länk till BIM-listan:
    www.familjeliv.se/Forum-1-5/m63199969.html

    TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2012-05-08 09:21
    Länk till "plustråden":

    www.familjeliv.se/Forum-2-14/m64471095.html
  • Svar på tråden Svagt plus eller spökstreck - Tråden för oss som behöver hjälp att analysera svaga graviditetstester
  • Äldre 17 Sep 14:15
    #91

    inget plus och ingen mens här, inte ett enda tecken på mens för den delen heller!
    Jag och sambon kör på ändå eftersom jag nyss slutat med p-plåster, så vem vet när ägglossningen egentligen infinner sig liksom Flört 

  • Äldre 17 Sep 14:21
    #92
    Envira skrev 2011-09-17 14:15:23 följande:
    inget plus och ingen mens här, inte ett enda tecken på mens för den delen heller!
    Jag och sambon kör på ändå eftersom jag nyss slutat med p-plåster, så vem vet när ägglossningen egentligen infinner sig liksom Flört 
    kör hårt
  • Äldre 17 Sep 14:31
    #93

    Slemtorsk - Det sista är ju fasiken positivt! Underliga tester om det visar fel, tycker inte det där ska gå att ta fel på..

    Fashionista - Ser dessvärre inget...

  • Äldre 17 Sep 14:43
    #94

    Slemtorsk: Tycker definitivt det ser positivt ut. Antingen kemiskgrav eller så kommer de andra bli possitiva senare...

  • Tissel­tassel
    Äldre 17 Sep 14:50
    #95

    Behöver lite hjälp.. mellan idag och tisdag borde jag få mens om jag inte är gravid men nu har jag fått rikligt med flytningar, brukar ni ha det innan mens? Vill minnas att jag hade det i början när jag väntade sonen men dagens gravtest var blankt.

  • Äldre 17 Sep 15:19
    #96
    Tisseltassel skrev 2011-09-17 14:50:16 följande:

    Behöver lite hjälp.. mellan idag och tisdag borde jag få mens om jag inte är gravid men nu har jag fått rikligt med flytningar, brukar ni ha det innan mens? Vill minnas att jag hade det i början när jag väntade sonen men dagens gravtest var blankt.


    jag har för mig att jag brukar ha rikliga flytningar innan mens
  • Äldre 17 Sep 15:41
    #97

    Har bim den 24:e. Testade neg igår. Såklart.. Sex dagar efter äl. Men har börjat få mensvärk nere i ländryggen som jag brukar ha mellan äl o mens suck..

  • Äldre 17 Sep 15:44
    #98
    LitetBus skrev 2011-09-17 14:31:34 följande:
    Slemtorsk - Det sista är ju fasiken positivt! Underliga tester om det visar fel, tycker inte det där ska gå att ta fel på..

    Fashionista - Ser dessvärre inget...
    Ja det är ju taget på bim-7... mina andra senare.. men det är inte "testa tidigt-tester".... blir såå frustrerad.....

    Men det kanske är så att de är så mycket känsligare....?? Jag har iaf skrivit till damen som skickade tester till mig gratist igen och frågat hur mycket det egentligen skiljer på de två olika typerna av tester...
    lilaemma skrev 2011-09-17 14:43:13 följande:
    Slemtorsk: Tycker definitivt det ser positivt ut. Antingen kemiskgrav eller så kommer de andra bli possitiva senare...
    Men om det är kemisk grav så torde ju ändå de andra testerna visa något svagt kan jag tycka eftersom jag fortfarande idag har 4 dagar kvar till BIM....eller???
  • Äldre 17 Sep 15:48
    #99

    ojojoj ingen aning om jag inbillat mig men nog tusan tror jag att jag såg jävligt svagt rosa streck på mitt test nyss..
    nu tycks det dock ha bleknat bort, det syndes alltså i ca 2 minuter.. kan det synas så kort tid?

  • Äldre 17 Sep 15:50

    vet inte om ni kan se nånting men jag ser faktiskt..! även fast det är min dåliga mobilkamera till o med..


Svar på tråden Svagt plus eller spökstreck - Tråden för oss som behöver hjälp att analysera svaga graviditetstester