• Skrutt 83

    Svagt plus eller spökstreck - Tråden för oss som behöver hjälp att analysera svaga graviditetstester

    Hej tjejer!

    Här är en tråd för alla oss som behöver hjälp att analysera svaga och tvivelaktiga graviditetstest samt för oss som tycker om att analysera andras! En tråd som kan hjälpa till med ett par extra ögon när man behöver det som mest, för barnlängtan och ett antal försök i bagaget kan ju göra att man ser streck som inte ens finns för att man så gärna vill att det ska vara där!

    Så släng in bilder på era test så hjälps vi åt att analysera och hoppas!


    ÄNTLIGEN är älskade lilla Melvin här!
    TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2012-01-26 10:03
    Här är en länk till BIM-listan:
    www.familjeliv.se/Forum-1-5/m63199969.html

    TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2012-05-08 09:21
    Länk till "plustråden":

    www.familjeliv.se/Forum-2-14/m64471095.html
  • Svar på tråden Svagt plus eller spökstreck - Tråden för oss som behöver hjälp att analysera svaga graviditetstester
  • SagasMamma04
    veronica78 skrev 2011-09-17 16:45:39 följande:
    Sagasmamma; om det är en oplanerad graviditet och inget du önskade så är det väldigt osmakligt av dig att lägga upp detta i en tråd där samtliga längtar efter ett positivt test.
    trodde detta var en tråd för alla!?!?

    då ber jag om ursäkt!
  • SagasMamma04

    Svagt plus eller spökstreck - Tråden för oss som behöver hjälp att analysera svaga graviditetstester


    kanske behöver byta rubrik isf.



  • slemtorsk i din bralla
    SagasMamma04 skrev 2011-09-17 16:47:13 följande:
    det är det absolut inte. har en dotter på 5 månader. äter p-piller och "på skoj" (håller på och röjjer här hemma och hittade ett) gjorde jag ett grav test (förväntar mens inom det närmsta dagarna) och ser detta. inte vad man förväntar sig.
    hade en helvetesgraviditet med den senaste och en jobbig förlossning så jag/vi har bestämt oss för att inte skaffa några fler barn. så detta är riktigt illa :o(
    känns inte som att det var rätt tråd att lägga upp det i då.. pga att vi samtliga kämpar jävligt hårt för att bli gravida och en del har säkerligen gjort det i flera år....synd att du hade det jobbigt men jag hoppas du förstår om vi inte tycker direkt synd om dig i läget som är.. jag hade en fruktansvärd graviditet förra gången, fick åka in akut och göra en öppen bukoperation, skars upp 22 cm tvärs över buken med sonen i magen, fick sen havandeskapsförgiftning och min sons hjärtljud försvann mitt under förlossningen.........jag gör det gladeligen igen...så nej. jag lider inte med dig om det skulle vara positivt.
  • SagasMamma04

    vill absolut inte att folk ska "tycka synd om mig"

    som sagt trodde detta var en tråd "alla"
    Svagt plus eller spökstreck - Tråden för oss som behöver hjälp att analysera svaga graviditetstester

    ber om ursäkt igen!

  • veronica78

    Självklart är tråden öppen för alla men du har väl lite takt och ton? Du måste väl sett tidigare inlägg gjorda av tjejer/par som försöker bli gravida och många av dessa har det jäkligt jobbigt. Sympati får du söka på annat håll....

  • slemtorsk i din bralla
    SagasMamma04 skrev 2011-09-17 16:53:26 följande:
    vill absolut inte att folk ska "tycka synd om mig"

    som sagt trodde detta var en tråd "alla"
    Svagt plus eller spökstreck - Tråden för oss som behöver hjälp att analysera svaga graviditetstester

    ber om ursäkt igen!
    nej men läs TS och inte bara rubriken nästa gång....

    En tråd som kan hjälpa till med ett par extra ögon när man behöver det som mest, för barnlängtan och ett antal försök i bagaget kan ju göra att man ser streck som inte ens finns för att man så gärna vill att det ska vara där!
  • Vickan I
    SagasMamma04 skrev 2011-09-17 16:53:26 följande:
    vill absolut inte att folk ska "tycka synd om mig"

    som sagt trodde detta var en tråd "alla"
    Svagt plus eller spökstreck - Tråden för oss som behöver hjälp att analysera svaga graviditetstester

    ber om ursäkt igen!

    Kanske får läsa lite av texten i TS också nästa gång och inte bara rubrik . Hopppas det går bra för dig hur det nu än blir iaf.
    (¯`°?.¸ ♥ Alvin 090104 ♥ ¸.?°´¯)
Svar på tråden Svagt plus eller spökstreck - Tråden för oss som behöver hjälp att analysera svaga graviditetstester