• Skrutt 83

    Svagt plus eller spökstreck - Tråden för oss som behöver hjälp att analysera svaga graviditetstester

    Hej tjejer!

    Här är en tråd för alla oss som behöver hjälp att analysera svaga och tvivelaktiga graviditetstest samt för oss som tycker om att analysera andras! En tråd som kan hjälpa till med ett par extra ögon när man behöver det som mest, för barnlängtan och ett antal försök i bagaget kan ju göra att man ser streck som inte ens finns för att man så gärna vill att det ska vara där!

    Så släng in bilder på era test så hjälps vi åt att analysera och hoppas!


    ÄNTLIGEN är älskade lilla Melvin här!
    TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2012-01-26 10:03
    Här är en länk till BIM-listan:
    www.familjeliv.se/Forum-1-5/m63199969.html

    TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2012-05-08 09:21
    Länk till "plustråden":

    www.familjeliv.se/Forum-2-14/m64471095.html
  • Svar på tråden Svagt plus eller spökstreck - Tråden för oss som behöver hjälp att analysera svaga graviditetstester
  • slemtorsk i din bralla
    SagasMamma04 skrev 2011-09-17 17:11:25 följande:
    men nej. skrev ju tokfel. 2011-10
    ha ha.. misstänkte det sen.... du har väl bara att vänta o se antar jag....köpa ett nytt test kanske
  • SagasMamma04

    ja jag väntar några dagar som sagt mensen "borde" komma snart. :o)

  • Niicesara

    Hoppar in här...
    Jag gjorde ett gravtest vid halv 3 idag. Efter 5 minuter var det fortfarande negativt och bara för skojs skull så kollade jag det igen nu.
    Nu ser jag ett svagt streck. Typ grått. Då är det negativt va?
    Jag hade "mens" för 2 veckor sedan. Blödde ytterst lite i knappt 2 dagar och tredje dagen var det bara bruna flytningar. Jag hade positivt på ÄL testen för ca 4 veckor sedan så mensen kom ju som den skulle.
    Men vad tror ni? Kan jag vara gravid?
    Symptom jag har är lätt ömma bröst sedan 1 månad tillbaka, lite molvärk, trött som tusan och idag var jag nära på att svimma trots att jag var helt stilla.

  • Gummsan

    Envira: Ta bilden längre ifrån så blir det inte suddigt. Så kan du klippa ut det sen i datan så det blir närmare. 

    Är på dag 28 idag och inget +
    Men kompisen fick + igår så jag är överlycklig ändå :-P 

  • LitetBus

    Gummsan, jag vet inte om det bara är jag men jag tycker mig se något på testet precis mellan Y:et och T:et...

Svar på tråden Svagt plus eller spökstreck - Tråden för oss som behöver hjälp att analysera svaga graviditetstester