• Äldre 15 Sep 13:34
    22852486 visningar
    233451 svar
    -4 +24
    233451
    22852486

    Svagt plus eller spökstreck - Tråden för oss som behöver hjälp att analysera svaga graviditetstester

    Hej tjejer!

    Här är en tråd för alla oss som behöver hjälp att analysera svaga och tvivelaktiga graviditetstest samt för oss som tycker om att analysera andras! En tråd som kan hjälpa till med ett par extra ögon när man behöver det som mest, för barnlängtan och ett antal försök i bagaget kan ju göra att man ser streck som inte ens finns för att man så gärna vill att det ska vara där!

    Så släng in bilder på era test så hjälps vi åt att analysera och hoppas!


    ÄNTLIGEN är älskade lilla Melvin här!
    TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2012-01-26 10:03
    Här är en länk till BIM-listan:
    www.familjeliv.se/Forum-1-5/m63199969.html

    TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2012-05-08 09:21
    Länk till "plustråden":

    www.familjeliv.se/Forum-2-14/m64471095.html
  • Svar på tråden Svagt plus eller spökstreck - Tråden för oss som behöver hjälp att analysera svaga graviditetstester
  • Äldre 18 Sep 13:39

    Alltså... syns skitkasst.. ETT av fotona har jag mixtrat med... men det syntes bättre i verkligheten (hur ofta har man inte läst det dåååå.... gaaaaaah) men vad tror ni...spök eller positivt??

    PS gissa vilket som är mixtrat med





    Ni får gärna mixtra själva med dem om ni vill... tycker det syns sketadåligt här.. syntes iofs inte särskilt bra i verkligheten heller.. men det syntes.......
  • ratche­d
    Äldre 18 Sep 13:43
    slemtorsk i din bralla skrev 2011-09-18 13:39:46 följande:
    Alltså... syns skitkasst.. ETT av fotona har jag mixtrat med... men det syntes bättre i verkligheten (hur ofta har man inte läst det dåååå.... gaaaaaah) men vad tror ni...spök eller positivt??

    PS gissa vilket som är mixtrat med

     


    Jag ser ett streck på samtliga!
  • Äldre 18 Sep 13:46
    ratched skrev 2011-09-18 13:43:46 följande:
    Jag ser ett streck på samtliga!
    gör du.... herregud jag blir helt skakig här... fatta att jag ska i väg o köra halkkörning i morgon..... kan ju gå helt åt helvete om man har detta i tankarna.... och det är låååångt ute på landet där det inte finns nåt apotek  ha ha  ha ha
  • Tissel­tassel
    Äldre 18 Sep 13:46
    slemtorsk i din bralla skrev 2011-09-18 13:39:46 följande:
    Alltså... syns skitkasst.. ETT av fotona har jag mixtrat med... men det syntes bättre i verkligheten (hur ofta har man inte läst det dåååå.... gaaaaaah) men vad tror ni...spök eller positivt??

    PS gissa vilket som är mixtrat med




    Ni får gärna mixtra själva med dem om ni vill... tycker det syns sketadåligt här.. syntes iofs inte särskilt bra i verkligheten heller.. men det syntes.......
    Jag ser streck på alla 3, lycka till.
  • Äldre 18 Sep 13:48

    men alltså... det var ju ändå efter "utgången tid"....tror ni det spelar roll???

  • Äldre 18 Sep 13:49

    Slem: Jag ser också på alla tre via mobilen, syns sämre på första i så litet format dock. Men sen ser jag utan problem :)

  • Äldre 18 Sep 13:53
    Kaosmamma skrev 2011-09-18 13:49:50 följande:
    Slem: Jag ser också på alla tre via mobilen, syns sämre på första i så litet format dock. Men sen ser jag utan problem :)
    men jag känner ju mensvärk.. och ja ja ja ja.. alla säger att man får "mensvärk" som symtom men för mig känns det sååå främmande......

    skakis som sagt.. och nervös... enligt min kalender är jag visst på bim-2 i dag.. men ska jag gå efter ägglossning så är det -3, shit jag skakar när jag skriver och jag tänker inte berätta för mannen...ska ut o övningsköra snart undrar hur det går...

    tro fan inte att jag känner mig lite illamående nu också *ASG*
  • ratche­d
    Äldre 18 Sep 14:02
    slemtorsk i din bralla skrev 2011-09-18 13:46:03 följande:
    gör du.... herregud jag blir helt skakig här... fatta att jag ska i väg o köra halkkörning i morgon..... kan ju gå helt åt helvete om man har detta i tankarna.... och det är låååångt ute på landet där det inte finns nåt apotek  ha ha  ha ha
    Nu får du lova att ta ett imorgon bitti också och lägga in här!

    Oroa dig inte för halkkörningen, det är meningen att man ska sladda loss och att INGEN ska hinna väja för låtsasälgen :)
  • Äldre 18 Sep 14:03
    ratched skrev 2011-09-18 14:02:31 följande:
    Nu får du lova att ta ett imorgon bitti också och lägga in här!

    Oroa dig inte för halkkörningen, det är meningen att man ska sladda loss och att INGEN ska hinna väja för låtsasälgen :)
    ha ha.. jag har faktiskt gjort den för ca 8 år sedan... och hann inte väja för älgen då heller
  • Äldre 18 Sep 14:12

    slemtorsk i din bralla: Det syns ju tydligt! 


Svar på tråden Svagt plus eller spökstreck - Tråden för oss som behöver hjälp att analysera svaga graviditetstester