• Skrutt 83

    Svagt plus eller spökstreck - Tråden för oss som behöver hjälp att analysera svaga graviditetstester

    Hej tjejer!

    Här är en tråd för alla oss som behöver hjälp att analysera svaga och tvivelaktiga graviditetstest samt för oss som tycker om att analysera andras! En tråd som kan hjälpa till med ett par extra ögon när man behöver det som mest, för barnlängtan och ett antal försök i bagaget kan ju göra att man ser streck som inte ens finns för att man så gärna vill att det ska vara där!

    Så släng in bilder på era test så hjälps vi åt att analysera och hoppas!


    ÄNTLIGEN är älskade lilla Melvin här!
    TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2012-01-26 10:03
    Här är en länk till BIM-listan:
    www.familjeliv.se/Forum-1-5/m63199969.html

    TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2012-05-08 09:21
    Länk till "plustråden":

    www.familjeliv.se/Forum-2-14/m64471095.html
  • Svar på tråden Svagt plus eller spökstreck - Tråden för oss som behöver hjälp att analysera svaga graviditetstester
  • slemtorsk i din bralla
    Gummsan skrev 2011-09-18 14:12:51 följande:
    slemtorsk i din bralla: Det syns ju tydligt! 

     


    men.. igen... att det gått för lång tid... spelar väl roll eller??? måste kolla tillverkarens hemsida igen ha ha.. eller maila dem.. Stackars Siw på kundtjänst som dränks i mina mail
  • slemtorsk i din bralla

    galet säger jag bara...galet.. ska in till stan en sväng snart och ska hoppa in på apoteket då o köpa ett testa tidigt igen..eller vad tycker ni???????
    Har ett "vanligt" rfsu kvar och ett clearblue digital.. och det digitala vågar jag inte "slösa" för jag tror det är för låg hormonhalt ännu så länge OM det nu är nåt..

  • Stinis83

    Slemtorsk, jag ser omixtrat och mixtrat, Gud så spännande! Köp tester och lägg ut bilder imorgon bitti :)

    Sagas Mamma, jag hoppas att det löser sig till det bästa för dig och din familj. Ett plus är alltid omvälvande direkt när man får det. Jag kan förstå att folk reagerar, men jag tycker ändå lite synd om dig då jag tror att din situation just nu inte heller är superkul. Men jag hoppas som sagt att det ordnar sig för dig.

    Och till er som kämpar hoppas jag att ni får vara med om omvälvande plus väldigt snart! Er resa är säkerligen inte heller kul, att ständigt sväva mellan hopp och förtvivlan. Jag följer er dagligen och gläds med er som plussar och blir ledsen med er som inte gör det.

    Stor kram till er alla!

  • Stinis83

    Jag tror inte tiden spelar så stor roll, inte när det ändå var så tätt inpå. Det hade varit en annan sak om det handlade om timmar :)

  • WsMamma

    Nä... Små brunrosa flytningar känns inte som ett bra tecken, det var så mitt MA började...

Svar på tråden Svagt plus eller spökstreck - Tråden för oss som behöver hjälp att analysera svaga graviditetstester