• Äldre 15 Sep 13:34
    22851374 visningar
    233451 svar
    -4 +24
    233451
    22851374

    Svagt plus eller spökstreck - Tråden för oss som behöver hjälp att analysera svaga graviditetstester

    Hej tjejer!

    Här är en tråd för alla oss som behöver hjälp att analysera svaga och tvivelaktiga graviditetstest samt för oss som tycker om att analysera andras! En tråd som kan hjälpa till med ett par extra ögon när man behöver det som mest, för barnlängtan och ett antal försök i bagaget kan ju göra att man ser streck som inte ens finns för att man så gärna vill att det ska vara där!

    Så släng in bilder på era test så hjälps vi åt att analysera och hoppas!


    ÄNTLIGEN är älskade lilla Melvin här!
    TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2012-01-26 10:03
    Här är en länk till BIM-listan:
    www.familjeliv.se/Forum-1-5/m63199969.html

    TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2012-05-08 09:21
    Länk till "plustråden":

    www.familjeliv.se/Forum-2-14/m64471095.html
  • Svar på tråden Svagt plus eller spökstreck - Tråden för oss som behöver hjälp att analysera svaga graviditetstester
  • Äldre 20 Sep 10:40

    Inte jag heller isadora....tyvärr...:(

  • Äldre 20 Sep 10:41

    Vet inte om det syns nått i huvudtaget på bilden men i verkligheten syns det något jäääätte svagt men det syns :) 


  • IsaDor­a1
    Äldre 20 Sep 10:45

    jag får ta nya test och se om det ger bättre. Ska nog ta ett digitalt också :)

  • Äldre 20 Sep 10:50

    jag ser tyvärr inte heller något på ditt cb test, å ang LH-test så får jag alltid halvfullt utslag på dem när jag ska ha mens. Men hoppas att det är ett plus som väntar på dig i morgon!
     


    bara om man inte ger upp finns chansen att lyckas
  • Äldre 20 Sep 10:50

    lillabambi, bliden är på tok för suddig för att se något, tyvärr!!


    bara om man inte ger upp finns chansen att lyckas
  • Äldre 20 Sep 10:52
    Den lilla M skrev 2011-09-20 10:50:58 följande:
    lillabambi, bliden är på tok för suddig för att se något, tyvärr!!
    jag förstod det, mobilbild :/
  • Äldre 20 Sep 11:04
    IsaDora1 skrev 2011-09-20 10:21:12 följande:

    Jag har BIM imorgon!

    Kunde inte hålla mig och testade först med två ägglossningstest för att se om det kunde ge utslag (dock ej något att lita på). Strecken kom upp DIREKT!!!

    Därefter tog jag ett clearblue test och det visade super super JÄTTE SUPER SVAGT + !! Jag vet inte vad jag ska tro, ÄR JAG GRAVID???

    Det syns skit dåligt på denna bilden så jag förbättrade lite så ni kan se, titta på bild 3 så ser ni nog.



    Super svagt, men jag ser något gör ni? Det var lite svårt att fånga på bild!


    Jag ju trots allt inte BIM förens imorgon. Men jag har fruktansvärt ont i mina bröst så det inte går att röra dom. Mina ögon är super glansiga fortfarande och jag är lite förkyld. Svullen mage har jag också, fick en blödning igår, super liten men det försvann igen. Äter jag inte när jag är hungrig (speciellt morgon) kan jag må lite lite illa. Sen är jag TRÖTT HELA TIDEN!!


    Ser tyvärr ingenting.. Får också alltid halvstarka streck på äl-testen. När jag varit gravid har strecken varit lika starka som kontrollstrecket. Håller dock tummarna att du får plus ändå, det låter som lovade symtom!
    ÄNTLIGEN är älskade lilla Melvin här!
  • Äldre 20 Sep 11:08

     


    lillabambi skrev 2011-09-20 10:41:50 följande:
    Vet inte om det syns nått i huvudtaget på bilden men i verkligheten syns det något jäääätte svagt men det syns :) 


    Jag ser absolut! Gjorde om din bild och ökade kontrasterna (hoppas det är ok) och då är ingen tvekan om att något är där! Men cb har ju haft en del problem så skulle inte våga lita på dem förens det inte är en tvekan. När är bim? Men ser helt klart lovande ut, ser blått ut, kanske lite smalt dock..

    Här är ditt test med ökade kontrasten:

    ÄNTLIGEN är älskade lilla Melvin här!
  • freyah
    Äldre 20 Sep 11:14

    Lägger till den här som favorit! 
    Stort grattis till er som plussat! :)
    Har lite funderingar kring detta test (testlagret) jag tog i morse. Kan det bli ett så här ljust streck, eller är det ett s.k "spökstreck"?  Är det någon som fått något liknande- och det har varit ett plus?


  • Äldre 20 Sep 11:20
    freyah skrev 2011-09-20 11:14:49 följande:
    Lägger till den här som favorit! 
    Stort grattis till er som plussat! :)
    Har lite funderingar kring detta test (testlagret) jag tog i morse. Kan det bli ett så här ljust streck, eller är det ett s.k "spökstreck"?  Är det någon som fått något liknande- och det har varit ett plus?


    Har själv fått så på ett par test men efter att tiden har gått ut. Jag har inte varit gravid då, men har läst om ett par som fått så innan de plussat.. När kom strecket upp? Tycker det är så konstigt att det blir sådär, verkar vara en del problem med testlagret till och från.. När  har du bim? Håller tummarna att det snart blir ett tydligt plus!
    ÄNTLIGEN är älskade lilla Melvin här!
Svar på tråden Svagt plus eller spökstreck - Tråden för oss som behöver hjälp att analysera svaga graviditetstester