• Äldre 15 Sep 13:34
    22850980 visningar
    233451 svar
    -4 +24
    233451
    22850980

    Svagt plus eller spökstreck - Tråden för oss som behöver hjälp att analysera svaga graviditetstester

    Hej tjejer!

    Här är en tråd för alla oss som behöver hjälp att analysera svaga och tvivelaktiga graviditetstest samt för oss som tycker om att analysera andras! En tråd som kan hjälpa till med ett par extra ögon när man behöver det som mest, för barnlängtan och ett antal försök i bagaget kan ju göra att man ser streck som inte ens finns för att man så gärna vill att det ska vara där!

    Så släng in bilder på era test så hjälps vi åt att analysera och hoppas!


    ÄNTLIGEN är älskade lilla Melvin här!
    TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2012-01-26 10:03
    Här är en länk till BIM-listan:
    www.familjeliv.se/Forum-1-5/m63199969.html

    TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2012-05-08 09:21
    Länk till "plustråden":

    www.familjeliv.se/Forum-2-14/m64471095.html
  • Svar på tråden Svagt plus eller spökstreck - Tråden för oss som behöver hjälp att analysera svaga graviditetstester
  • Äldre 22 Sep 08:43
    sofie1990 skrev 2011-09-21 23:47:11 följande:

     



    hej hej ngn som ser ngt:) jag ser tydligare i verkligheten tacksam för svar

     


    Jag ser iaf en bred ljusblå skugga! såg den redan när jag tittade i mobilen tillochmed! Hoppas det blir starkare!!

    Själv har jag BIM idag, brukar alltid få mensen natten till bim men den har inte dykt upp. Kommer den inte natten till imorrn så räknar jag den som sen.
  • Äldre 22 Sep 08:46

    Jag ser inte från min mobil på cb:t iaf :( ska kolla från datorn sen :)

  • Äldre 22 Sep 09:19

    en fråga, är det någon som fått ett vitt streck på testlagrets stickor och VARIT gravid?

  • Äldre 22 Sep 09:41
    Pepita skrev 2011-09-22 07:59:35 följande:
    Hej tjejer!

    Skulle vilja låna era ögon lite Tog det här testet imorse och känner att jag är osäker på om det finns något där.??? Ser ni något?

    Om det är något så är det sååå dunder svagt. Men kul å veta vad ni tror. Ska testa igen på lördag så får vi se vilka som hade rätt



    tycker att det syns något svagt där... hoppas :)
    sofie1990 skrev 2011-09-21 23:47:11 följande:

     



    hej hej ngn som ser ngt:) jag ser tydligare i verkligheten tacksam för svar


     


    jag ser ett tydligt streck, men de är jävliga med spökstreck tycker jag... hoppas att det är något :)

  • Äldre 22 Sep 09:55
    Pepita skrev 2011-09-22 07:59:35 följande:
    Hej tjejer!

    Skulle vilja låna era ögon lite Tog det här testet imorse och känner att jag är osäker på om det finns något där.??? Ser ni något?

    Om det är något så är det sååå dunder svagt. Men kul å veta vad ni tror. Ska testa igen på lördag så får vi se vilka som hade rätt

     


     


    Anar något extremt svagt där!!
    ♥ Älskade E, född december 2008 - Älskade liten, beräknad december 2011 ♥
  • Äldre 22 Sep 10:32

     


    sofie1990 skrev 2011-09-21 23:47:11 följande:

     



    hej hej ngn som ser ngt:) jag ser tydligare i verkligheten tacksam för svar

     


    Ser något svagt, ökade kontrasterna på bilden lite (hoppas det är ok), då blev det tydligare men ser mer halvt ut. Hoppas det bara är tidigt. När är BIM? Håller tummarna!

    Här är bilden:

    ÄNTLIGEN är älskade lilla Melvin här!
  • Äldre 22 Sep 10:34

     


    Pepita skrev 2011-09-22 07:59:35 följande:
    Hej tjejer!

    Skulle vilja låna era ögon lite Tog det här testet imorse och känner att jag är osäker på om det finns något där.??? Ser ni något?

    Om det är något så är det sååå dunder svagt. Men kul å veta vad ni tror. Ska testa igen på lördag så får vi se vilka som hade rätt



    Ser absolut något där! Vågar säga grattis! Ökade kontrasten på din bild (hoppas det är ok) och då blev det ingen tvekan om att det är ett streck där:

    ÄNTLIGEN är älskade lilla Melvin här!
  • Äldre 22 Sep 10:37

    pepita: supersvagt streck kan anas

  • NeLi
    Äldre 22 Sep 10:38

    hej nu kommer jag och stör, men ni är ju sådana testproffs!Flört

    en fråga, jag ligger på bim +2, men testade negativt i morse..måste man vänta till imorgon för att testa igen, eller kan hormonhalten ändras under samma dag..det här är sjuuukt frustrerande..(sätter också en 10:a på att mensen kommer nu bara för att jag skrev här)

  • Äldre 22 Sep 10:51

    nej du måste inte vänta till imorgon, morgonurin används eftersom kvinnor oftast har högst hcghalt på morgonen... Du kan testa under alla timmar på dagen, framför allt om du ligger på BIM+, men det kan ju vara en ide att försöka hålla dig lite längre så att det blir mer koncentrerat... Lycka till :)

Svar på tråden Svagt plus eller spökstreck - Tråden för oss som behöver hjälp att analysera svaga graviditetstester