• Äldre 15 Sep 13:34
    23093386 visningar
    233483 svar
    -4 +24
    233483
    23093386

    Svagt plus eller spökstreck - Tråden för oss som behöver hjälp att analysera svaga graviditetstester

    Hej tjejer!

    Här är en tråd för alla oss som behöver hjälp att analysera svaga och tvivelaktiga graviditetstest samt för oss som tycker om att analysera andras! En tråd som kan hjälpa till med ett par extra ögon när man behöver det som mest, för barnlängtan och ett antal försök i bagaget kan ju göra att man ser streck som inte ens finns för att man så gärna vill att det ska vara där!

    Så släng in bilder på era test så hjälps vi åt att analysera och hoppas!


    ÄNTLIGEN är älskade lilla Melvin här!
    TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2012-01-26 10:03
    Här är en länk till BIM-listan:
    www.familjeliv.se/Forum-1-5/m63199969.html

    TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2012-05-08 09:21
    Länk till "plustråden":

    www.familjeliv.se/Forum-2-14/m64471095.html
  • Svar på tråden Svagt plus eller spökstreck - Tråden för oss som behöver hjälp att analysera svaga graviditetstester
  • veroni­ca78
    Äldre 26 Sep 11:50
    Den lilla M skrev 2011-09-26 11:47:52 följande:
    veronica: det var en stark stegring.. är du säker på att du bara har en där inne.. du kanske har två inneboende Flört
    Usch så läskigt att du säger det... jag har själv börjat fundera på det... plussade så tidigt och är dessutom helt stor redan! Vet inte hur jag ska kunna dölja denna magen! 
  • Äldre 26 Sep 11:55
    Skrutt 83 skrev 2011-09-26 11:48:11 följande:
    Ser ut som ett väldigt tidigt plus! :D Vilken dag är du på?
    ÄL+8 idag.
    Så väldigt tidigt att testa egentligen.
    Men tyckte mig se något. Därför jag la upp :D
    Den lilla M skrev 2011-09-26 11:44:18 följande:
    litemindrevanlig, ser en skugga men den ser grå ut. hur ser det ut i verkligheten är den rosa/röd?
     Den var så svag att man inte kunde urskilja färg :)
    Älskade Kevin 091114
  • Äldre 26 Sep 11:58
    Soffiie skrev 2011-09-26 11:49:06 följande:


    kostade 127 kr för två pack..
    Ser ut som de ofta gör  i filmer och serier från USA. Sett några såna tidigare på FL. Undra om det är att de gjort om dem och att alla kommer se ut såhär. För de kostar ju som de vanliga på apoteket så kanske ersätter de andra. Konstigt att de inte skriver ut ClearBlue på dem.
    ÄNTLIGEN är älskade lilla Melvin här!
  • Äldre 26 Sep 11:59
    Guacamole skrev 2011-09-26 11:55:41 följande:
    ÄL+8 idag.
    Så väldigt tidigt att testa egentligen.
    Men tyckte mig se något. Därför jag la upp :D
    Den lilla M skrev 2011-09-26 11:44:18 följande:
    litemindrevanlig, ser en skugga men den ser grå ut. hur ser det ut i verkligheten är den rosa/röd?
     Den var så svag att man inte kunde urskilja färg :)
    Tror definitvit du är gravid! Vågar säga grattis!! =)
    ÄNTLIGEN är älskade lilla Melvin här!
  • Äldre 26 Sep 12:09
    Skrutt 83 skrev 2011-09-26 11:58:23 följande:
    Ser ut som de ofta gör  i filmer och serier från USA. Sett några såna tidigare på FL. Undra om det är att de gjort om dem och att alla kommer se ut såhär. För de kostar ju som de vanliga på apoteket så kanske ersätter de andra. Konstigt att de inte skriver ut ClearBlue på dem.
    Tack för bilden förresten :)
    ÄNTLIGEN är älskade lilla Melvin här!
  • Äldre 26 Sep 12:09
    veronica78 skrev 2011-09-26 11:50:08 följande:
    Usch så läskigt att du säger det... jag har själv börjat fundera på det... plussade så tidigt och är dessutom helt stor redan! Vet inte hur jag ska kunna dölja denna magen! 
    Jättefin stegring!
    ÄNTLIGEN är älskade lilla Melvin här!
  • Äldre 26 Sep 12:19

    ja och själva testet kändes jätte billigt alltså svårt förklara men typ skramla omd et och kändes plastigt.. och uppsugningsdelen var vit och blev inte rosa som den blir på gamla cb. nej jag tyckte detta kändes lite B

    kommer säkert snart på apoteket och så med copp här hade inte cb förrut utan rfsu men nu hade dem slutat med rfsu och tagit cb i stället så det är väl därför dem hade dem nya förpackningarna,,

  • Äldre 26 Sep 12:25
    Soffiie skrev 2011-09-26 12:19:22 följande:
    ja och själva testet kändes jätte billigt alltså svårt förklara men typ skramla omd et och kändes plastigt.. och uppsugningsdelen var vit och blev inte rosa som den blir på gamla cb. nej jag tyckte detta kändes lite B

    kommer säkert snart på apoteket och så med copp här hade inte cb förrut utan rfsu men nu hade dem slutat med rfsu och tagit cb i stället så det är väl därför dem hade dem nya förpackningarna,,
    Tråkigt att de kändes så dåliga. Om de hade velat göra någon budgett variant så borde det ju synts på priset också. Hade de både en och 2-pack?
    ÄNTLIGEN är älskade lilla Melvin här!
  • Äldre 26 Sep 12:25

    Stort grattis till alla plus här i tråden :)

    Skrutt: Hoppas att du får något svar hos läkaren... Hade nog blivit tokig om jag testat så där fram och tillbaka utan att veta... Se till att kräva allt du vill ha...

  • Äldre 26 Sep 12:29

    Favoritar!

Svar på tråden Svagt plus eller spökstreck - Tråden för oss som behöver hjälp att analysera svaga graviditetstester