• Äldre 15 Sep 13:34
    23083939 visningar
    233483 svar
    -4 +24
    233483
    23083939

    Svagt plus eller spökstreck - Tråden för oss som behöver hjälp att analysera svaga graviditetstester

    Hej tjejer!

    Här är en tråd för alla oss som behöver hjälp att analysera svaga och tvivelaktiga graviditetstest samt för oss som tycker om att analysera andras! En tråd som kan hjälpa till med ett par extra ögon när man behöver det som mest, för barnlängtan och ett antal försök i bagaget kan ju göra att man ser streck som inte ens finns för att man så gärna vill att det ska vara där!

    Så släng in bilder på era test så hjälps vi åt att analysera och hoppas!


    ÄNTLIGEN är älskade lilla Melvin här!
    TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2012-01-26 10:03
    Här är en länk till BIM-listan:
    www.familjeliv.se/Forum-1-5/m63199969.html

    TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2012-05-08 09:21
    Länk till "plustråden":

    www.familjeliv.se/Forum-2-14/m64471095.html
  • Svar på tråden Svagt plus eller spökstreck - Tråden för oss som behöver hjälp att analysera svaga graviditetstester
  • Äldre 29 Sep 17:45

    Någon frågade om ACO Preg, jag tog ett sånt på BIM eller om det var BIM +1 och jag fick ett starkt streck i resultatrutan. Imorgon går jag in i vecka 18 :) Men jag tror att jag har mycket hormon, har mått lite si och så för att uttrycka det fint :) Håller tummarna för dig!

  • Äldre 29 Sep 19:18
    Dessa är bara spökstreck va? Tycker jag alltid får sånna här. De översta är CB de nedersta är RFSU:s...Vad tror ni inget att hoppas på va? Känner mig riktigt pessimistisk
  • Äldre 29 Sep 19:23
    Happiness skrev 2011-09-29 19:18:11 följande:
    Dessa är bara spökstreck va? Tycker jag alltid får sånna här. De översta är CB de nedersta är RFSU:s...Vad tror ni inget att hoppas på va? Känner mig riktigt pessimistisk
    det översta av rfsus ser man ju tydligast på.. konstigt att det inte är lika starkt över hela strecket om man säger... vilken dag är du på ?
    Hoppas du får ett starkare streck om någon dag !
  • Äldre 29 Sep 19:30

    Jag tror ju inte det är spökstreck om man får det på 4 stycken. Känns ju konstigt isf.


    Älskade Kevin 091114
  • Äldre 29 Sep 19:39
    Happiness skrev 2011-09-29 19:18:11 följande:
    Dessa är bara spökstreck va? Tycker jag alltid får sånna här. De översta är CB de nedersta är RFSU:s...Vad tror ni inget att hoppas på va? Känner mig riktigt pessimistisk

    Sånna där får jag också bara... !! :/
  • Äldre 29 Sep 19:52
    Marie-anne skrev 2011-09-29 16:03:50 följande:
    mee90! jag vet vem du menar, men jag träffade den andra unga tjejjen, hm josefine? hon verkade oxå kolla för tidigt och bara gnällde att allt beror på min vikt! som jag inte har blivit pikad för den förut! och slemtorsk! ja han är blind sedan födelsen och han kan massor medsaker han spelar i ett band,frozen fire kanske du mee90 känner till! och han kan mycket som inte jag kan, men han har svårt att lita på vad folk säger pga att en sk bekant stulit från han bla men han lyssnar på mej det vet jag men han verkar inte tro på mej, men han försöker iallafall men jag vet ju själv hur svårt det är när man hört i alla år att man inte duger till ett dugg för han har oxå mobbats och jag hoppas ju min kärlek räcker till men det är svårt! men han verkar iallfall vilja bli tre nångång iallafall
    Henne har jag inte träffat :P Men dom byter ju BM där titt som tätt.. Tragiskt nog alla förutom Agneta ;P (Ursäkta men hon har aldrig varit bra mot mig.. ;)) Tyvärr tror jag inte att jag hört det bandet men känner igen namnet =) Jag tror lätt han fixar att bli pappa!! Lycka till!!
  • Äldre 29 Sep 19:54

    Slemtork, jag tror du kanske pratar om gatan som nu kallas Rörläggarvägen ? Det ligger precis i skrantakorset =) BTW, jag var inte född då ;)

  • Fröken Fi
    Äldre 29 Sep 19:58

    Får jag låna er ögon lite?
    Inbillar jag mig eller är det faktiskt något där? På bilden ser det ut som att det är halva rutan som är blå men så är inte fallet, jag har en mycket dålig kamera och strecket som jag tycker mig kunna se (inbillning?) är så brett det skall vara men svagt.


  • Äldre 29 Sep 20:05
    Mee90 skrev 2011-09-29 19:54:52 följande:
    Slemtork, jag tror du kanske pratar om gatan som nu kallas Rörläggarvägen ? Det ligger precis i skrantakorset =) BTW, jag var inte född då ;)
    det var röda tegelhus vet jag.. typ tre-fyra våningar på en liten höjd.. och nedanför låg nåt litet torg på andra sidan en väg....

    Det var tider det *S* Farsan gick vakt på bofors .... jösses.. det var många år sen det
  • Äldre 29 Sep 20:31

    Fröken Fi: jag ser något där. Vågar mig på ett litet grattis!

Svar på tråden Svagt plus eller spökstreck - Tråden för oss som behöver hjälp att analysera svaga graviditetstester