• Skrutt 83

    Svagt plus eller spökstreck - Tråden för oss som behöver hjälp att analysera svaga graviditetstester

    Hej tjejer!

    Här är en tråd för alla oss som behöver hjälp att analysera svaga och tvivelaktiga graviditetstest samt för oss som tycker om att analysera andras! En tråd som kan hjälpa till med ett par extra ögon när man behöver det som mest, för barnlängtan och ett antal försök i bagaget kan ju göra att man ser streck som inte ens finns för att man så gärna vill att det ska vara där!

    Så släng in bilder på era test så hjälps vi åt att analysera och hoppas!


    ÄNTLIGEN är älskade lilla Melvin här!
    TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2012-01-26 10:03
    Här är en länk till BIM-listan:
    www.familjeliv.se/Forum-1-5/m63199969.html

    TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2012-05-08 09:21
    Länk till "plustråden":

    www.familjeliv.se/Forum-2-14/m64471095.html
  • Svar på tråden Svagt plus eller spökstreck - Tråden för oss som behöver hjälp att analysera svaga graviditetstester
  • Marie-anne

    hej cxxxx89, jag förstod det, men jag pratade med killen idag och han verkade helt klar på att han inte vill bli pappa, och hans argument var att jag inte skulle ta hand om 2barn pga hans blindhet, men jag svarade att det är ju dej jag har valt och jag vill ju att vi ska bli en familj, men han kände sej inte alls sugen, så nu verkar det som att jag inte kanske blir mamma ändå, men jag smsade karl via telefonen, man kan smsa och telefonrösten läser upp meddelandet när han svarar att snälla, du kan väl fundera på att prata med en psykolog som kanske kan hjälpa dej få tron på det själv när ej min kärlek räcker till och jag har ju valt dej då jag äntligen känner mej redo att bilda familj och jag trodde vi kände samma, och du tycker det räcker att vi är ihop men jag känner mej inte hugad att bara sitta och umgås utan jag vill flytta ihop då det är dej jag älskar,  nu får jag se vad som händer och som sagt, min kropp känner sej gravid men jag vet ju ej hur man ska känna sej men jag vet ju vad jag såg på testet, men det är väl bara vänta och se,

  • Virran
    Fröken Fi skrev 2011-09-29 19:58:52 följande:
    Får jag låna er ögon lite?
    Inbillar jag mig eller är det faktiskt något där? På bilden ser det ut som att det är halva rutan som är blå men så är inte fallet, jag har en mycket dålig kamera och strecket som jag tycker mig kunna se (inbillning?) är så brett det skall vara men svagt.



    jag ser =)
  • Den lilla M

    fröken fi jag ser också ett streck men tyvärr är inte mitt förtroende till CB graviditetstest så stor. Det är så många som får spökstreck på dem.


    bara om man inte ger upp finns chansen att lyckas
  • Skrutt 83

    Fröken Fi: Ser absolut ett streck!! Tycker inte allas det ser ut som cbs spökstreck så vågar mig på ett litet försiktigt grattis!!


    ÄNTLIGEN är älskade lilla Melvin här!
  • memadde
    veronica78 skrev 2011-09-30 12:29:48 följande:
    Memadde; äntligen ett tydligt +!! Stort grattis!

    Tack Solig
Svar på tråden Svagt plus eller spökstreck - Tråden för oss som behöver hjälp att analysera svaga graviditetstester