• Skrutt 83

    Svagt plus eller spökstreck - Tråden för oss som behöver hjälp att analysera svaga graviditetstester

    Hej tjejer!

    Här är en tråd för alla oss som behöver hjälp att analysera svaga och tvivelaktiga graviditetstest samt för oss som tycker om att analysera andras! En tråd som kan hjälpa till med ett par extra ögon när man behöver det som mest, för barnlängtan och ett antal försök i bagaget kan ju göra att man ser streck som inte ens finns för att man så gärna vill att det ska vara där!

    Så släng in bilder på era test så hjälps vi åt att analysera och hoppas!


    ÄNTLIGEN är älskade lilla Melvin här!
    TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2012-01-26 10:03
    Här är en länk till BIM-listan:
    www.familjeliv.se/Forum-1-5/m63199969.html

    TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2012-05-08 09:21
    Länk till "plustråden":

    www.familjeliv.se/Forum-2-14/m64471095.html
  • Svar på tråden Svagt plus eller spökstreck - Tråden för oss som behöver hjälp att analysera svaga graviditetstester
  • LillSnurr82

    Jag plussa ju i går :) gjorde ett till test i dag som var super starkt så här går det bara bra :)

  • Hoppas 2012

    Testar igen men bilden är inte så bra...



    Vill bara höra vad ni säger, vet att det är solklart - Rynkar på näsan
  • Lufsan
    LillSnurr82 skrev 2011-10-09 13:10:57 följande:
    Jag plussa ju i går :) gjorde ett till test i dag som var super starkt så här går det bara bra :)
    Grattis!
    Hoppas 2012 skrev 2011-10-09 13:28:25 följande:
    Testar igen men bilden är inte så bra...

     


    Vill bara höra vad ni säger, vet att det är solklart - Rynkar på näsan
     Det är väldigt svårt att se. Det kanske skulle kunna vara något på den övre delen. Men det ser negativt ut tyvärr. 
     
    En dag i sänder.
  • Skubberumpan
    Någon som ser nått på detta?
    Jag såg ett svagt sträck inom tidsramen, 
    men syns mer nu när det torkat..
    Hoppas, hoppas !

  • Lufsan
    Skubberumpan skrev 2011-10-09 14:47:48 följande:
    Någon som ser nått på detta?
    Jag såg ett svagt sträck inom tidsramen, 
    men syns mer nu när det torkat..
    Hoppas, hoppas !

     


    Ser tyvärr ut som ett vitt streck man kan få på testlagret. Jag har fått det flera gånger och då kan man tro att färgansamlingarna precis vid kanterna till det vita strecket är ett streck, om du förstår. 

    När har du BIM?  
    En dag i sänder.
  • Skubberumpan

    Ja, så kan det ju va lufsan...
    Vet inte riktigt..
    Sen jag slutade med pillerna så har det legat på 31-33 dar i cykel och förra månaden va jag uppe i 47 innan jag till slut testade positivt och fick ett tidigt missfall.
    Nu är jag inne på dag 39.
    Men ger inte upp hoppet, testar om nån dag igen :) 

  • DazHamster


    Hej allihopa! Jag åh min sambo har kämpat för ett barn i 21 månader nu åh visst är detta ett + ???
Svar på tråden Svagt plus eller spökstreck - Tråden för oss som behöver hjälp att analysera svaga graviditetstester