• Äldre 15 Sep 13:34
    22850627 visningar
    233451 svar
    -4 +24
    233451
    22850627

    Svagt plus eller spökstreck - Tråden för oss som behöver hjälp att analysera svaga graviditetstester

    Hej tjejer!

    Här är en tråd för alla oss som behöver hjälp att analysera svaga och tvivelaktiga graviditetstest samt för oss som tycker om att analysera andras! En tråd som kan hjälpa till med ett par extra ögon när man behöver det som mest, för barnlängtan och ett antal försök i bagaget kan ju göra att man ser streck som inte ens finns för att man så gärna vill att det ska vara där!

    Så släng in bilder på era test så hjälps vi åt att analysera och hoppas!


    ÄNTLIGEN är älskade lilla Melvin här!
    TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2012-01-26 10:03
    Här är en länk till BIM-listan:
    www.familjeliv.se/Forum-1-5/m63199969.html

    TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2012-05-08 09:21
    Länk till "plustråden":

    www.familjeliv.se/Forum-2-14/m64471095.html
  • Svar på tråden Svagt plus eller spökstreck - Tråden för oss som behöver hjälp att analysera svaga graviditetstester
  • Äldre 10 Oct 08:57

    Autumn: stort grattis till fint och starkt plus! Hade inte heller några direkta symtom när jag plussade med sonen bara ökade flytningar och ömma bröst men sen efter nån vecka låg jag och kramade toaletten fram till ca v 17! Är många som inte känner så mkt symtom så tidigt!


    ÄNTLIGEN är älskade lilla Melvin här!
  • Äldre 10 Oct 08:59

    Lyckligtlottad: Spännande!!! Håller tummarna!! Nyfiken så uppdatera så fort du testat!!


    ÄNTLIGEN är älskade lilla Melvin här!
  • Äldre 10 Oct 09:00

    Envira: Tycker mig tyvärr inte se något.. Möjligtvis en svaaaag skugga.


    ÄNTLIGEN är älskade lilla Melvin här!
  • Äldre 10 Oct 09:04

    nu när testet torkat ser jag det "vita" strecket där det riktiga strecket ska vara.. 
    så inget ännu..
    känner ju inga grav.symptom alls, och tycker det borde blivit positivt nu om jag skulle vara gravid .. :( 

  • Äldre 10 Oct 09:05

    MissMollis: Självklart får du fråga!! Vissa får ju som positiva äl-test precis innan och under mensen, så är det något sådant de reagerat på så bör de vara svagare nån dag efter mensen är slut. Var mensen som vanligt? Det är nämligen många som får positivt äl-test i samband med graviditet, har du tagit något graviditetstest?


    ÄNTLIGEN är älskade lilla Melvin här!
  • Äldre 10 Oct 09:06

    Envira: vad tråkigt! När är BIM? Fortsätter hålla tummarna!


    ÄNTLIGEN är älskade lilla Melvin här!
  • Äldre 10 Oct 09:09

    Lyckliglotta, hur går det? Så nyfiken :)

  • Äldre 10 Oct 09:12
    Skrutt 83 skrev 2011-10-10 09:06:17 följande:
    Envira: vad tråkigt! När är BIM? Fortsätter hålla tummarna!
    BIM är det 16 oktober.. 
  • Äldre 10 Oct 09:16

    Envira: då är det ju LÅNGT kvar! Finns gott om tid för ett plus! Otroligt ovanligt att plussa så tidigt!


    ÄNTLIGEN är älskade lilla Melvin här!
  • Äldre 10 Oct 09:20
    Skrutt 83 skrev 2011-10-10 09:16:20 följande:
    Envira: då är det ju LÅNGT kvar! Finns gott om tid för ett plus! Otroligt ovanligt att plussa så tidigt!
    Man blir bara så påverkad av att surfa här på familjeliv då ALLA verkar få åtminstone en antydan till ett plus med en vecka kvar till BIM.. och massa symptom hit och dit.. Rynkar på näsan
Svar på tråden Svagt plus eller spökstreck - Tråden för oss som behöver hjälp att analysera svaga graviditetstester