• Skrutt 83

    Svagt plus eller spökstreck - Tråden för oss som behöver hjälp att analysera svaga graviditetstester

    Hej tjejer!

    Här är en tråd för alla oss som behöver hjälp att analysera svaga och tvivelaktiga graviditetstest samt för oss som tycker om att analysera andras! En tråd som kan hjälpa till med ett par extra ögon när man behöver det som mest, för barnlängtan och ett antal försök i bagaget kan ju göra att man ser streck som inte ens finns för att man så gärna vill att det ska vara där!

    Så släng in bilder på era test så hjälps vi åt att analysera och hoppas!


    ÄNTLIGEN är älskade lilla Melvin här!
    TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2012-01-26 10:03
    Här är en länk till BIM-listan:
    www.familjeliv.se/Forum-1-5/m63199969.html

    TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2012-05-08 09:21
    Länk till "plustråden":

    www.familjeliv.se/Forum-2-14/m64471095.html
  • Svar på tråden Svagt plus eller spökstreck - Tråden för oss som behöver hjälp att analysera svaga graviditetstester
  • Iustitiae
    Zam96 skrev 2015-01-28 20:38:04 följande:
    Jag ser, vilken dag är du på? :)
    Vet ej.. Är på dag 58 av normala 35 så äl måste varit mycket senare än beräknat med tanke på att det är så svagt..
  • frestelsen

    Åh gör du? Ja bara att hoppas:) tar ett nytt imorgon. Tänker på att grav symtom är ju lite tidigt att få men har ont i livmodern som vid mensvärk. Mår inte direkt illa men som halsbränna och nyser och känner mig hängig.


    jagmamma skrev 2015-01-28 21:13:23 följande:

    Jag ser jättelätt direkt! Betydligt tydligare än många andra här där några sagt att dom sett men jag fått anstränga mig. Ser ju rosa och fint ut också! ????????


  • frestelsen

    Ser på de som torkat, och det ser rosa ut. Men är det testlagret så tycker jag att de har torkstreck på alla. Hoppas det syns mer imorgon :)


    MissMf skrev 2015-01-28 19:03:26 följande:

    Skulle lägga undan testet jag tog vid 9 i morse. 3h efter morgonkiss. Kollade på det efter knappt 5 min i morse o fotade sen blev sonen ledsen. Kollade på det nu o det va ett synligt sträck! Vet att torksträck inte är nått att lita på men får ju lite hopp :) ena bilden tagen i morse och andra nyss på samma test. Vad tror ni? :p blir ju självklart ett nytt i morgonbitti :p


  • Mira14

    Stiger det för långsamt?

    Tycker gårdagens test är identiskt med dagens.. Är så orolig att allt inte är som det ska

  • CrazyChristina
    Mira14 skrev 2015-01-28 21:27:46 följande:

    Stiger det för långsamt?

    Tycker gårdagens test är identiskt med dagens.. Är så orolig att allt inte är som det ska smile4.gifphpIuar8877995.jpg


    Ser bra ut tycker jag.
  • frestelsen

    Rack:) men vågar nog inte bli för glad. När jag tar ett digitalt och får gravid då vågar jag tro:)


    jagmamma skrev 2015-01-28 21:32:22 följande:

    Frestelsen vågar mig helt klart på ett Grattis!


  • Min älskade dotter
    Mira14 skrev 2015-01-28 21:27:46 följande:

    Stiger det för långsamt?

    Tycker gårdagens test är identiskt med dagens.. Är så orolig att allt inte är som det ska smile4.gifphpIuar8877995.jpg


    Det ser bra ut! Men sen ökar hcg typ varannan dag också så två dagar kan test se väldigt lika ut + att det såklart påverkar hur mycket du druckit och hur länge du väntat med att kissa.
  • SecretlyMe
    Iustitiae skrev 2015-01-28 20:10:49 följande:

    Nån som ser?


    Japp, ser nåt svagt på detta
Svar på tråden Svagt plus eller spökstreck - Tråden för oss som behöver hjälp att analysera svaga graviditetstester