• Skrutt 83

    Svagt plus eller spökstreck - Tråden för oss som behöver hjälp att analysera svaga graviditetstester

    Hej tjejer!

    Här är en tråd för alla oss som behöver hjälp att analysera svaga och tvivelaktiga graviditetstest samt för oss som tycker om att analysera andras! En tråd som kan hjälpa till med ett par extra ögon när man behöver det som mest, för barnlängtan och ett antal försök i bagaget kan ju göra att man ser streck som inte ens finns för att man så gärna vill att det ska vara där!

    Så släng in bilder på era test så hjälps vi åt att analysera och hoppas!


    ÄNTLIGEN är älskade lilla Melvin här!
    TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2012-01-26 10:03
    Här är en länk till BIM-listan:
    www.familjeliv.se/Forum-1-5/m63199969.html

    TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2012-05-08 09:21
    Länk till "plustråden":

    www.familjeliv.se/Forum-2-14/m64471095.html
  • Svar på tråden Svagt plus eller spökstreck - Tråden för oss som behöver hjälp att analysera svaga graviditetstester
  • Lyckorus
    MissDB skrev 2017-12-29 16:19:02 följande:

    Vad tror ni om detta? BIM



    -4


    Skulle kunna vara ett svagt streck, svårt att se på bild för det skulle också kunna vara en liten skugga precis där
  • beso
    Lyckorus skrev 2017-12-29 16:22:13 följande:

    Skulle kunna vara ett svagt streck, svårt att se på bild för det skulle också kunna vara en liten skugga precis där


    Syns något när man förstorar! :)
  • Pluttan
    Lyckorus skrev 2017-12-28 22:48:47 följande:

    Jag blir osäker när knappt kontrollstrecket syns, är det bilden som är missvisande eller?


    Förstår hur du menar. Men detta är ett cb early. Det ska bara bli två lodräta streck. Dvs inget plus som på vanliga cb.
    ~pojke 2000 flicka 2012 flicka 2014~
  • Lyckorus
    Pluttan skrev 2017-12-29 18:14:42 följande:
    Förstår hur du menar. Men detta är ett cb early. Det ska bara bli två lodräta streck. Dvs inget plus som på vanliga cb.
    Ahaaa, då förstår jag Tack för att du berättade!
  • Charlieellerså
    MissDB skrev 2017-12-29 16:19:02 följande:

    Vad tror ni om detta? BIM

    -4


    Har använt dessa flitigt efter mitt ma i november. Sedan hcg försvann ur kroppen har de varit totalblanka och de såg ut sådär medan jag ännu hade hcg kvar. Tror på ett plus för dig
  • Upprepade missfall
    Hedblomster skrev 2017-12-29 11:53:59 följande:

    Samma här! Ändå fortsätter jag köpa dom...


    Haha jag med, förstår mig inte på mig själv. Det är väl vanan i kombo med att dom är billiga antar jag. Den här månaden har jag bestämt att jag inte ska testa förns tidigast bim-2 så jag iaf drar ner på dagar att stå och analysera. Men vi får se hur det går, äl+2 och börjar redan klia i fingrarna att testa :-P
Svar på tråden Svagt plus eller spökstreck - Tråden för oss som behöver hjälp att analysera svaga graviditetstester