• Äldre 15 Sep 13:34
    22852148 visningar
    233451 svar
    -4 +24
    233451
    22852148

    Svagt plus eller spökstreck - Tråden för oss som behöver hjälp att analysera svaga graviditetstester

    Hej tjejer!

    Här är en tråd för alla oss som behöver hjälp att analysera svaga och tvivelaktiga graviditetstest samt för oss som tycker om att analysera andras! En tråd som kan hjälpa till med ett par extra ögon när man behöver det som mest, för barnlängtan och ett antal försök i bagaget kan ju göra att man ser streck som inte ens finns för att man så gärna vill att det ska vara där!

    Så släng in bilder på era test så hjälps vi åt att analysera och hoppas!


    ÄNTLIGEN är älskade lilla Melvin här!
    TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2012-01-26 10:03
    Här är en länk till BIM-listan:
    www.familjeliv.se/Forum-1-5/m63199969.html

    TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2012-05-08 09:21
    Länk till "plustråden":

    www.familjeliv.se/Forum-2-14/m64471095.html
  • Svar på tråden Svagt plus eller spökstreck - Tråden för oss som behöver hjälp att analysera svaga graviditetstester
  • Tue 20 Aug 2019 18:14

    Jag vet..känns bara så hopplöst när jag ?brukar? plussa på äl10 ungefär (mina 11 missfall) och nu ingenting på bim-2. Känns tröstlöst. Speciellt när det är näst sista chansen för typ 6-12 månader framöver.. Får ingen mer medicin heller av kliniken, dom vill att vi gör ivf men det går inte nu när sonen ska opereras. Så hade satt allt mitt sista hopp för dessa 14 månaders försökande till denna månad. Grät som ett barn igår pga hopplösheten.. Men jag vet, man ska inte ta ut nåt i förskott. Så svårt bara.. tack ändå för tröstande ord <3


    prinsmamman91 skrev 2019-08-20 17:21:40 följande:

    Men alltså jag måste bara säga att mina test var extremt negativa, tokblanka. Fanns inte ett tillstymmelse till streck 3 dagar innan BIM men 2 dagar senare (bim-1) så var de superstarka och fick gravid på digitalt osv. 2-3 dagar kan ändå göra mycket så ge inte upp ännu om ni har flera dagar kvar till BIM (även om de är svårt att hålla sig från att testa ,men man blir så besviken )


  • Tue 20 Aug 2019 18:22
    lilagrodautanben skrev 2019-08-20 18:14:45 följande:

    Jag vet..känns bara så hopplöst när jag ?brukar? plussa på äl10 ungefär (mina 11 missfall) och nu ingenting på bim-2. Känns tröstlöst. Speciellt när det är näst sista chansen för typ 6-12 månader framöver.. Får ingen mer medicin heller av kliniken, dom vill att vi gör ivf men det går inte nu när sonen ska opereras. Så hade satt allt mitt sista hopp för dessa 14 månaders försökande till denna månad. Grät som ett barn igår pga hopplösheten.. Men jag vet, man ska inte ta ut nåt i förskott. Så svårt bara.. tack ändå för tröstande ord <3


    Men åh. Stor kram till dig! Och jag håller alla tummar för att du plussar! <3
  • Tue 20 Aug 2019 18:48

    Tack <3


    PelloBello skrev 2019-08-20 18:22:51 följande:

    Men åh. Stor kram till dig! Och jag håller alla tummar för att du plussar! <3


  • Tue 20 Aug 2019 19:02

    Stor kram till dig lilagrodautanben, håller mina tummar för er att det blir ett plus nu <3

  • Tue 20 Aug 2019 19:03

    Ingen som har provat tentos tester?

  • Tue 20 Aug 2019 19:42
    lilagrodautanben skrev 2019-08-20 18:14:45 följande:

    Jag vet..känns bara så hopplöst när jag ?brukar? plussa på äl10 ungefär (mina 11 missfall) och nu ingenting på bim-2. Känns tröstlöst. Speciellt när det är näst sista chansen för typ 6-12 månader framöver.. Får ingen mer medicin heller av kliniken, dom vill att vi gör ivf men det går inte nu när sonen ska opereras. Så hade satt allt mitt sista hopp för dessa 14 månaders försökande till denna månad. Grät som ett barn igår pga hopplösheten.. Men jag vet, man ska inte ta ut nåt i förskott. Så svårt bara.. tack ändå för tröstande ord <3


    Åh, kära du, jag håller alla mina tummar och tår för att det ska gå vägen för dig nu!
  • Tue 20 Aug 2019 20:15
    lilagrodautanben skrev 2019-08-20 16:27:16 följande:

    Jag har också bim på torsdag! Äl+11 idag. Negativt så det sjunger om det :( hoppas ändå pga alla symtom..


    Håller tummarna för oss <3 Hade ett MA i Juni så vill gärna plussa igen. Jag tycker jag har en del symtomer men känns ändå som ett dött lopp :(
  • Tue 20 Aug 2019 20:25
    lilagrodautanben skrev 2019-08-20 18:14:45 följande:

    Jag vet..känns bara så hopplöst när jag ?brukar? plussa på äl10 ungefär (mina 11 missfall) och nu ingenting på bim-2. Känns tröstlöst. Speciellt när det är näst sista chansen för typ 6-12 månader framöver.. Får ingen mer medicin heller av kliniken, dom vill att vi gör ivf men det går inte nu när sonen ska opereras. Så hade satt allt mitt sista hopp för dessa 14 månaders försökande till denna månad. Grät som ett barn igår pga hopplösheten.. Men jag vet, man ska inte ta ut nåt i förskott. Så svårt bara.. tack ändå för tröstande ord <3


    LILLA vän! Jag hoppas & ber till högre makter (är dock inte troende,men det funkar ändå ;) ) att detta kommer gå vägen för dig. Än har inte mensen dykt upp, kära du! Jag kämpar med dig! <3
  • Tue 20 Aug 2019 20:42
    lilagrodautanben skrev 2019-08-20 18:14:45 följande:

    Jag vet..känns bara så hopplöst när jag ?brukar? plussa på äl10 ungefär (mina 11 missfall) och nu ingenting på bim-2. Känns tröstlöst. Speciellt när det är näst sista chansen för typ 6-12 månader framöver.. Får ingen mer medicin heller av kliniken, dom vill att vi gör ivf men det går inte nu när sonen ska opereras. Så hade satt allt mitt sista hopp för dessa 14 månaders försökande till denna månad. Grät som ett barn igår pga hopplösheten.. Men jag vet, man ska inte ta ut nåt i förskott. Så svårt bara.. tack ändå för tröstande ord <3


    Håller tummarna för dig och tänker på dig. <3 kanske betyder att du inte kommer få missfall denna gången eftersom du inte plussar tidigt som du brukar när du får det<3
  • Tue 20 Aug 2019 20:50

    Underbara tjejer!! Tack fina ni! Det är svårt att prata om för folk tenderar att inte förstå men här kämpar vi alla för samma sak och det värmer att få så många tummar hållna och lyckönskningar <3 nu ska jag sluta ta ut saker i förskott och ha is i magen tills (om) mensen kommer. Annars sätter jag allt mitt hopp till nästa månad men ska då försöka va lite lugn och inte stressa för mycket <3

Svar på tråden Svagt plus eller spökstreck - Tråden för oss som behöver hjälp att analysera svaga graviditetstester