• Skrutt 83

    Svagt plus eller spökstreck - Tråden för oss som behöver hjälp att analysera svaga graviditetstester

    Hej tjejer!

    Här är en tråd för alla oss som behöver hjälp att analysera svaga och tvivelaktiga graviditetstest samt för oss som tycker om att analysera andras! En tråd som kan hjälpa till med ett par extra ögon när man behöver det som mest, för barnlängtan och ett antal försök i bagaget kan ju göra att man ser streck som inte ens finns för att man så gärna vill att det ska vara där!

    Så släng in bilder på era test så hjälps vi åt att analysera och hoppas!


    ÄNTLIGEN är älskade lilla Melvin här!
    TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2012-01-26 10:03
    Här är en länk till BIM-listan:
    www.familjeliv.se/Forum-1-5/m63199969.html

    TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2012-05-08 09:21
    Länk till "plustråden":

    www.familjeliv.se/Forum-2-14/m64471095.html
  • Svar på tråden Svagt plus eller spökstreck - Tråden för oss som behöver hjälp att analysera svaga graviditetstester
  • Solros2
    Frökenu skrev 2019-12-05 18:15:55 följande:

    Gröna testet är ett ?testa tidigt? jag tog igårmorse. Röda är ett vanligt från RFSU och det tog jag imorse, digitala tog jag idag då jag kom hem från jobbet. Går allt som det ska får vi ett syskon i augusti, lyckan är total!


    Stort grattis! Lycka till
  • knorvan289

    Jag fick negativt idag. Kanske inte kan lita på de där superbilliga testerna jag skickade efter, haha.. ÄL bekräftad för ett par dagar sen iaf, det är positivt, så ny BIM kring 16/12. Spännande!

  • saran92
    Hoppas96 skrev 2019-12-06 10:23:31 följande:

    Negativt?


    Jag tycker mig ana något svagt om jag ska vara ärlig. Hur många dagar efter äl?
  • Hoppas96
    saran92 skrev 2019-12-06 11:15:33 följande:

    Jag tycker mig ana något svagt om jag ska vara ärlig. Hur många dagar efter äl?


    Äl+14 bim -1 så känns lite svagt :( får se vad som händer imorgon..
  • saran92
    Hoppas96 skrev 2019-12-06 11:34:30 följande:

    Äl+14 bim -1 så känns lite svagt :( får se vad som händer imorgon..


    Då kanske det är lite svagt men man vet aldrig, testade du med äl-test så du är någorlunda säker på äl eller har du kört beräkning bara?
  • Hoppas96
    saran92 skrev 2019-12-06 13:28:10 följande:

    Då kanske det är lite svagt men man vet aldrig, testade du med äl-test så du är någorlunda säker på äl eller har du kört beräkning bara?


    Ne precis, så säger min syster också. Jag testade med älstickor men fick aldrig positivt för jag fick slut på stickor. Dock är min cykel väldigt regelbunden och jag hade äl-känningar, och sen fick vi till det ungefär varannan dag runt den perioden. Men kan ju ha missat äl också.. Får hålla tummarna, tack för ditt svar!!
Svar på tråden Svagt plus eller spökstreck - Tråden för oss som behöver hjälp att analysera svaga graviditetstester