• Skrutt 83

    Svagt plus eller spökstreck - Tråden för oss som behöver hjälp att analysera svaga graviditetstester

    Hej tjejer!

    Här är en tråd för alla oss som behöver hjälp att analysera svaga och tvivelaktiga graviditetstest samt för oss som tycker om att analysera andras! En tråd som kan hjälpa till med ett par extra ögon när man behöver det som mest, för barnlängtan och ett antal försök i bagaget kan ju göra att man ser streck som inte ens finns för att man så gärna vill att det ska vara där!

    Så släng in bilder på era test så hjälps vi åt att analysera och hoppas!


    ÄNTLIGEN är älskade lilla Melvin här!
    TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2012-01-26 10:03
    Här är en länk till BIM-listan:
    www.familjeliv.se/Forum-1-5/m63199969.html

    TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2012-05-08 09:21
    Länk till "plustråden":

    www.familjeliv.se/Forum-2-14/m64471095.html
  • Svar på tråden Svagt plus eller spökstreck - Tråden för oss som behöver hjälp att analysera svaga graviditetstester
  • marriew
    marriew skrev 2020-09-23 15:38:27 följande:
    Ser ni något eller är det bara jag? Brjkar apotelekts tester visa spökstreck?:/
  • Siass

    [quote=80662444][quote-nick]marriew skrev 2020-09-23 15:38:27 följande:[/quote-nick][/quote]

    Jag ser ett streck!

  • Daphodil
    Sanna1986 skrev 2020-09-23 11:36:08 följande:

    Någon som ser något?


    Jo jag ser, och även om det inte är tveklöst positivt tycker jag att det ser hoppfullt ut
  • Soff
    apan95 skrev 2020-09-23 13:39:14 följande:

    Tack va snäll du är som orkar lägga ner tid på att svara mig så utförligt! Känns bättre efter din reflektion, så skönt att få höra ur ett annat perspektiv! Tack så mycket! <3


    Ingen fara <3 glad att det känns bättre!
  • Tildasafira

    Fick såhär för två dagar sen;



    Idag fick jag såhär haha, antar att det är fel på testet?

    Litar inte på det och ska såklart ta ett nytt imorgon. Men visst ser testet mysko ut?

  • Hurlivetkanbli


    Fick detta nyss, hade gått ca 3 min så öppnade jag testet som är från apoteket för att få bättre bild. Är det spökstreck eller kan det vara positivt?
  • Melissi

    Så här såg det ut imorse med rfsu testet på bim



    Tog sedan ett RFSU ?testa tidigt? vid 18 tiden och den visade helt klart negativt.

    Vilket test bör man lita på egentligen? Min mens har inte dykt upp fast den brukar vara tidig snarare än sen. Ska ta ett test igen imorgon bitti på morgonurinen men gissar på att det blir negativt ????

Svar på tråden Svagt plus eller spökstreck - Tråden för oss som behöver hjälp att analysera svaga graviditetstester