• Anonym (Kaffedraken)

    Svagt plus eller spökstreck - Tråden för oss som behöver hjälp att analysera svaga graviditetstester

    Hej tjejer!

    Här är en tråd för alla oss som behöver hjälp att analysera svaga och tvivelaktiga graviditetstest samt för oss som tycker om att analysera andras! En tråd som kan hjälpa till med ett par extra ögon när man behöver det som mest, för barnlängtan och ett antal försök i bagaget kan ju göra att man ser streck som inte ens finns för att man så gärna vill att det ska vara där!

    Så släng in bilder på era test så hjälps vi åt att analysera och hoppas!


    ÄNTLIGEN är älskade lilla Melvin här!
    TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2012-01-26 10:03
    Här är en länk till BIM-listan:
    www.familjeliv.se/Forum-1-5/m63199969.html

    TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2012-05-08 09:21
    Länk till "plustråden":

    www.familjeliv.se/Forum-2-14/m64471095.html
  • Svar på tråden Svagt plus eller spökstreck - Tråden för oss som behöver hjälp att analysera svaga graviditetstester
  • Anonym (Kaffedraken)
    wonderwoman1 skrev 2021-10-20 14:29:35 följande:

    Bilden blev dålig så testar igen.


    Jag tycker strecket ser för grått ut för att vara positivt men jag håller tummarna för att jag har fel!
  • Anonym (Kaffedraken)
    elinenilsson skrev 2021-10-20 16:36:44 följande:

    ??Så svagt så ser knappt om det är grått eller ljus rött.. Här är bilden fast i färg.


    Jag har aldrig använt de där testen men det ser misstänkt grått ut på bild. När testar du i förhållande till BIM?
  • Anonym (Kaffedraken)
    misstagmedmening skrev 2021-10-20 19:28:42 följande:

    Man måste ha fullt ljusstyrka på telefonen.

    Syns det ?


    Jag ser tyvärr inget ens med maxad ljusstyrka. När är BIM?
  • Anonym (Kaffedraken)
    svansmamman skrev 2021-10-20 19:39:44 följande:

    Jag tycker strecket ser för grått ut för att vara positivt men jag håller tummarna för att jag har fel!


    Det ser mer rosa ut i verkligheten men jag tror nog att det är negativt ändå. Vi får se! Tack för ditt svar :)
  • Anonym (Kaffedraken)
    svansmamman skrev 2021-10-20 19:41:04 följande:

    Jag har aldrig använt de där testen men det ser misstänkt grått ut på bild. När testar du i förhållande till BIM?


    Mensen är beräknad till imorgon.. Tänker att jag väntar några dagar och tar ett nytt test ??
  • Anonym (Kaffedraken)
    wonderwoman1 skrev 2021-10-20 14:29:35 följande:

    Bilden blev dålig så testar igen.


    För mig ser detta positivt ut! Anar rosa i strecket men jag är också expert på att se saker som inte finns haha
  • Anonym (Kaffedraken)
    elinenilsson skrev 2021-10-20 20:09:25 följande:

    Mensen är beräknad till imorgon.. Tänker att jag väntar några dagar och tar ett nytt test ??


    Om du har BIM imorgon kan du ta ett cb digital redan nu, de är sånär som hundraprocentigt rättvisande kring BIM. Jag håller tummarna!
  • Anonym (Kaffedraken)
    misstagmedmening skrev 2021-10-20 20:57:49 följande:

    Fredag men tog detta för 6 dagar sen.


    Det kanske syns sämre på bild än i verklighet. Men om det är så mycket som sex dagar sedan kan du nog ta ett cb digital (mitt stående råd har jag märkt haha). Då slipper du fundera på streck hit och dit. <3
  • Anonym (Kaffedraken)
    svansmamman skrev 2021-10-20 21:12:14 följande:

    Om du har BIM imorgon kan du ta ett cb digital redan nu, de är sånär som hundraprocentigt rättvisande kring BIM. Jag håller tummarna!


    Åh då får jag köpa ett sånt (:
Svar på tråden Svagt plus eller spökstreck - Tråden för oss som behöver hjälp att analysera svaga graviditetstester