• Skrutt 83

    Svagt plus eller spökstreck - Tråden för oss som behöver hjälp att analysera svaga graviditetstester

    Hej tjejer!

    Här är en tråd för alla oss som behöver hjälp att analysera svaga och tvivelaktiga graviditetstest samt för oss som tycker om att analysera andras! En tråd som kan hjälpa till med ett par extra ögon när man behöver det som mest, för barnlängtan och ett antal försök i bagaget kan ju göra att man ser streck som inte ens finns för att man så gärna vill att det ska vara där!

    Så släng in bilder på era test så hjälps vi åt att analysera och hoppas!


    ÄNTLIGEN är älskade lilla Melvin här!
    TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2012-01-26 10:03
    Här är en länk till BIM-listan:
    www.familjeliv.se/Forum-1-5/m63199969.html

    TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2012-05-08 09:21
    Länk till "plustråden":

    www.familjeliv.se/Forum-2-14/m64471095.html
  • Svar på tråden Svagt plus eller spökstreck - Tråden för oss som behöver hjälp att analysera svaga graviditetstester
  • saran92
    Cattisl skrev 2021-11-09 20:24:47 följande:

    Jaha nä jag tyckte ditt va rätt normalt ändå för ÄL +9, eller inte ovanligt liksom :) mitt va ännu starkare så det är jätteindividuellt.

    Men alla är olika som sagt.

    Man ska ej jämföra med ngt annat än sina egna test :)

    Men håller med om att man inte ska ?uppmuntra? till att testa för tidigt och hoppas på starka streck


    Cattisl skrev 2021-11-09 20:36:08 följande:

    Grattis föresten !!


    Ja jag tycker ofta folk skriver och är oroliga för att testen är svaga när det är jätte tidigt så påpekar alltid att det är en anledning till att de flesta test rekommenderar att vänta till äl+14 :)

    Tack så mycket! :)
  • svansmamman
    Töntig skrev 2021-11-10 07:36:07 följande:

    Ser ni nåt nu då? Syns ev lite bättre IRL men är jättesvagt såklart. Tycker ändå att det syns lite mer idag än igår


    Jag ser nog fortfarande ingenting. Jag ser kanske en antydan till streck om jag verkligen anstränger mig. 
  • Töntig
    blåbär123 skrev 2021-11-10 08:46:40 följande:

    Kanske jag kan slappna av lite o tro att det är en normal graviditet på gång ? ska avvakta o ta ett nyt test till helgen


    Det tycker jag!! Ser ju starkare ut! Testa med ett digitalt, känns ju alltid skönt när det tydligt står gravid!
  • LJM91
    Töntig skrev 2021-11-10 07:36:07 följande:

    Ser ni nåt nu då? Syns ev lite bättre IRL men är jättesvagt såklart. Tycker ändå att det syns lite mer idag än igår


    Jag ser svagt :)
  • LJM91
    blåbär123 skrev 2021-11-10 08:46:40 följande:

    Kanske jag kan slappna av lite o tro att det är en normal graviditet på gång ? ska avvakta o ta ett nyt test till helgen


    Det där ser verkligen helt klart och tydligt ut, grattis! :)
  • Cashili33
    MissDB skrev 2021-11-10 19:30:27 följande:

    Tog även några av annat märke men tycker mig mest kunna ana en skugga. Vad tror ni?


    Är det tre tagna samtidigt? Man ser en svag svag skugga
  • MissDB

    Haha alla tagna idag (jag veeeet helt fel) men det nedersta på morgonen och det översta nu på kvällen. CB tog jag imorse

Svar på tråden Svagt plus eller spökstreck - Tråden för oss som behöver hjälp att analysera svaga graviditetstester