• Skrutt 83

    Svagt plus eller spökstreck - Tråden för oss som behöver hjälp att analysera svaga graviditetstester

    Hej tjejer!

    Här är en tråd för alla oss som behöver hjälp att analysera svaga och tvivelaktiga graviditetstest samt för oss som tycker om att analysera andras! En tråd som kan hjälpa till med ett par extra ögon när man behöver det som mest, för barnlängtan och ett antal försök i bagaget kan ju göra att man ser streck som inte ens finns för att man så gärna vill att det ska vara där!

    Så släng in bilder på era test så hjälps vi åt att analysera och hoppas!


    ÄNTLIGEN är älskade lilla Melvin här!
    TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2012-01-26 10:03
    Här är en länk till BIM-listan:
    www.familjeliv.se/Forum-1-5/m63199969.html

    TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2012-05-08 09:21
    Länk till "plustråden":

    www.familjeliv.se/Forum-2-14/m64471095.html
  • Svar på tråden Svagt plus eller spökstreck - Tråden för oss som behöver hjälp att analysera svaga graviditetstester
  • Anonym4848
    Lojjjssan skrev 2022-01-23 10:15:08 följande:
    Spök?? BIM imorgon
    Ser ingenting.
  • cncncn
    malina 87 skrev 2022-01-23 09:45:47 följande:

    Hur skulle ni tolka ett test som varit svagt flera dagar, fick gravid 1-2 i tisdags. i fredags började jag blöda dock iinte så mkt men saken är att testen bara blir starkare för varje dag trots blödningen. Vid missfall borde väl inte testen bli starkare ?


    Kan vara en så kallad genombrottsblödning som kommer ungefär samtidigt som mensen skulle ha kommit. Det är vanligare än vad man tror med de här småblödningarna tidigt i graviditeten. 


    i mitt fall när jag fått missfall har resten ej ökat i styrka utan enbart blivit svagare, så sålänge dom fortsätter öka tror jag inte du behöver oroa dig. Du kan ju boka in ett tidigt ultraljud, dock går det inte att se något förrän i ca vecka 7. 


    håller tummarna för att det fortsätter öka och går vägen!

Svar på tråden Svagt plus eller spökstreck - Tråden för oss som behöver hjälp att analysera svaga graviditetstester