• Anonym
    Äldre 17 Sep 14:47
    7162 visningar
    22 svar
    22
    7162

    Hämningslös sex

    Vad menas med det?

  • Svar på tråden Hämningslös sex
  • Jäjd
    Äldre 17 Sep 14:48
    #1

    Hämningslöst antar jag att du menar.
    Ja sex utan hämningar då.  

  • glad i livet
    Äldre 17 Sep 14:52
    #2

    För mig betyder hämningslöst sex att släppa loss. Strunta i alla komplex, alla tabun och bara göra det man njuter av.

  • Bye baby Buntin­g
    Äldre 17 Sep 14:52
    #3
    Jäjd skrev 2011-09-17 14:48:48 följande:
    Hämningslöst antar jag att du menar.
    Ja sex utan hämningar då.  
    *fniss*

    TS kanske inte har några hämningar och då kan man kanske inte förstår begreppet...
  • Jäjd
    Äldre 17 Sep 15:00
    #4
    Bye baby Bunting skrev 2011-09-17 14:52:22 följande:
    *fniss*

    TS kanske inte har några hämningar och då kan man kanske inte förstår begreppet...
    Så är det nog!
  • Bye baby Buntin­g
    Äldre 17 Sep 15:08
    #5
    Bye baby Bunting skrev 2011-09-17 14:52:22 följande:
    *fniss*

    TS kanske inte har några hämningar och då kan man kanske inte förstår begreppet...
    Tack gode gud för att inte språkpolisen var vaken! *förstå* ska det givetvis vara.
  • Anonym Trådstartaren
    Äldre 17 Sep 15:28
    #6
    Bye baby Bunting skrev 2011-09-17 14:52:22 följande:
    *fniss*

    TS kanske inte har några hämningar och då kan man kanske inte förstår begreppet...
    *fniss tbx*

    Det är rätt, har inte så många hämningar vill gärna pröva på saker och tar initiativet till det också. Har lärt känna en man som är likadan, men om han nu vill framöver vill hitta på saker som jag inte vill så blir det ju bara pannkaka av allting och bilden av mig blir lite skev. Måste jag gå med på allt som han vill göra.....nu vet jag inte vad det skulle vara, men ..... OM? Kan jag fortfarande kalla mig ohämmad då eller blir jag tråkig i sängen?
  • Jäjd
    Äldre 17 Sep 15:31
    #7
    Anonym skrev 2011-09-17 15:28:13 följande:
    *fniss tbx*

    Det är rätt, har inte så många hämningar vill gärna pröva på saker och tar initiativet till det också. Har lärt känna en man som är likadan, men om han nu vill framöver vill hitta på saker som jag inte vill så blir det ju bara pannkaka av allting och bilden av mig blir lite skev. Måste jag gå med på allt som han vill göra.....nu vet jag inte vad det skulle vara, men ..... OM? Kan jag fortfarande kalla mig ohämmad då eller blir jag tråkig i sängen?
    FörvånadObestämdSkrattande

    Va?  
  • Bye baby Buntin­g
    Äldre 17 Sep 15:36
    #8
    Anonym skrev 2011-09-17 15:28:13 följande:
    *fniss tbx*

    Det är rätt, har inte så många hämningar vill gärna pröva på saker och tar initiativet till det också. Har lärt känna en man som är likadan, men om han nu vill framöver vill hitta på saker som jag inte vill så blir det ju bara pannkaka av allting och bilden av mig blir lite skev. Måste jag gå med på allt som han vill göra.....nu vet jag inte vad det skulle vara, men ..... OM? Kan jag fortfarande kalla mig ohämmad då eller blir jag tråkig i sängen?
    Hmm, är inte riktigt med på vad du menar.
    Hämningslöst sex behöver inte nödvändigtvis vara kinky as hell, kan vara det också iofs Drömmer
  • Anonym Trådstartaren
    Äldre 17 Sep 15:57
    #9
    Bye baby Bunting skrev 2011-09-17 15:36:06 följande:
    Hmm, är inte riktigt med på vad du menar.
    Hämningslöst sex behöver inte nödvändigtvis vara kinky as hell, kan vara det också iofs Drömmer
    Precis, var det jag menade. BDSM?
  • Bye baby Buntin­g
    Äldre 17 Sep 16:10
    #10
    Anonym skrev 2011-09-17 15:57:08 följande:
    Precis, var det jag menade. BDSM?
    Har ni pratat om det då? Vet du vilka fantasier och drömmar han har och vet han dina?
    Ni får väl bestämma gränserna på förhand.

    Mina föräldrar har alltid sagt till mig att jag aldrig ska avfärda något utan att ha provat det åtminstone en gång. Jag vet inte om de menade just det, men iaf {#emotions_dlg.djavulsk}
Svar på tråden Hämningslös sex