• Äldre 30 Sep 10:42
    24320 visningar
    15 svar
    15
    24320

    Erfarenhet av H2O mop NÅGON???

    Är det någon som har erfarenhet av H20 MOP x5 som går på tv shop just nu? Eller möjligtvis någon annan ångmopp?? Är det bättre med ångmopp än en vanlig mopp?

  • Svar på tråden Erfarenhet av H2O mop NÅGON???
  • Äldre 30 Sep 10:50
    #1

    Jag har den och älskar den =)

  • Äldre 30 Sep 11:23
    #2

    Vad är det som är bra med den?? Har du den som går på tv shop just nu eller en annan variant? :)
    Tacksam för svar!

  • Äldre 30 Sep 12:47
    #3

    Jag har den som går på tvshop nu ja :)
    Köpte den när dom precis sänkt till 999:-

    Jag älskar jetmunstycket för den blåser verkligen bort all smuts där man inte kommer åt. Tex vid kranar osv.
    Avlagringar i brunnen på duschen har jag sköljt bort så det känns mycket fräschare. '
    Det går iofs inte lika snabbt som på tv men när ångan värmt upp så rinner det bara av.

    Stålborsten gör ett under på brända ugnsgaller.
    Dom blir som nya. :)
    Har gjort rent en massa.
    Ugnsluckan blir oxå jättefin.. Man får dock vara lite försiktig :)

    Golvet torkar mycket snabbare med moppen. Känns renare och fräschare. Och den glider faktiskt runt toalettstolen väldigt bra. Det trodde jag inte först.

    Man får fylla på vatten ganska ofta men det gör inget. Man behöver ju inte vänta på att den ska svalna eller så så det är bara att köra på :)

    Fönsterskrapan för oxå jobbet dubbelt så snabbt! Och dubbelt så rent :)

  • Shanti­89
    Äldre 30 Sep 12:51
    #4

    Jag har en här hemma, men använder min väldigt sparsamt. jag tycker den är väldigt klumpig och tung. svårhanterlig.

    inget jag skulle rekommendera, dem e ju rätt dyra och gör ingen markant skillnad... min är från tvshop.. 

  • Äldre 8 Nov 09:22
    #5

    Finns det flera med erfarenhet av den moppen? Sitter å kollar på tv-inslaget just nu å undrar om det faktiskt kan vara nåt..


  • Äldre 27 Nov 13:47
    #6

    Jag är också intresserad, tydligen så kan man köpa till en mindre dammsugare också, hur bra eller dålig är den?

  • Parnia­ra
    Äldre 4 Dec 20:51
    #7

    Jag har en sedan nån månad. Såg att man nu kan köpa på Jula. 

    I alla fall så tycker jag att den är dålig på allt utom att moppa golv, de torkar mycket snabbare än med vanlig mopp. Men det är slit att moppa för den är så liten. Och så är den helt ok på att ta bort fett från filtren i köksfläkten.

  • Äldre 8 Dec 21:43
    #8

    Fler som har köpt denna??

  • Äldre 8 Dec 21:47
    #9

    Jag fick en i present på min födelsedag och håller med Wilder, den är toppen! Mestadels använder jag den till golven eftersom jag har både barn och djur så torkas golven ofta här hemma och nu behöver man inte utrymma huset i en timme för att golven ska torka. Skönt. Och renare blir det också känns det som...

  • Äldre 8 Dec 21:47
    #10

    Såg förresten den på en affär idag 799:- kostade den där...

  • Äldre 2 Jan 21:37
    #11

    vilken affär var det du såg den i?? =)

  • Äldre 2 Jan 21:41
    #12

    EKO-hallen i Borås.

  • Äldre 2 Jan 21:53
    #13

    ahh :( men det kanske finns i ngn "vanlig" affär också? Bor i skåne..... känns tryggare att köpa i butik så att man kan reklamera eller lämna tillbaka om det är problem

  • Äldre 3 Jan 01:26
    #14

    Ja vet att min mamma har sett den i butik också och hon bor i Östergötland. Vet inte vilken butik dock...

  • Äldre 8 Feb 15:41
    #15

    Funderar med på en, finns de damsugare på den med?


    Ser ut å fungera toppen å verkligen bli rent!


    Jag tvättar golven varje varje dag!!

Svar på tråden Erfarenhet av H2O mop NÅGON???