• Äldre 6 Oct 08:34
    2225617 visningar
    13118 svar
    -3
    13118
    2225617

    Vilken färg har du på dina trosor idag?

    Jag.. undrar bara vad du har för färg/stil på dina trosor som du använder idag?

    TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2011-10-07 15:34
    Tar upp tråden igen

    TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2012-01-12 06:15
    tar upp tråden

  • Svar på tråden Vilken färg har du på dina trosor idag?
  • lille Birger
    Äldre 22 Nov 19:34
    +1
  • Äldre 23 Nov 12:27

     



    Fast svarta.

  • Äldre 24 Nov 14:56

    "Femitiotalsrutiga" string i ljusblått och vitt med spetsdetaljer och en liten rosett framtill. Sambons favoriter Glad

  • Äldre 24 Nov 16:31
    Saralito skrev 2011-11-24 14:56:37 följande:
    "Femitiotalsrutiga" string i ljusblått och vitt med spetsdetaljer och en liten rosett framtill. Sambons favoriter Glad
    Dom låter fina  

    Här är det par svarta hipster idag, med svarta detaljer fram.  
    The less you open your heart to others, the more your heart suffers.
  • Anonym (fegis­ar)
    Äldre 24 Nov 16:39

    om ni nu skall hålla på och uppdatera varandra om trosfärgen och trosmodellen för dagen så sätt upp en bild istället vettja. Ni behöver ju inte ta med ansiktet eller något annat som avslöjar er. Men sätt upp en bild på dagens tros-outfit så blir den här tråden mer intressant .

    De som bara kort beskriver trosvalet är tråkiga töntar 

  • Äldre 25 Nov 07:47
    Anonym (fegisar) skrev 2011-11-24 16:39:24 följande:
    om ni nu skall hålla på och uppdatera varandra om trosfärgen och trosmodellen för dagen så sätt upp en bild istället vettja. Ni behöver ju inte ta med ansiktet eller något annat som avslöjar er. Men sätt upp en bild på dagens tros-outfit så blir den här tråden mer intressant .

    De som bara kort beskriver trosvalet är tråkiga töntar 
    Skit i och läs då om du tycker det är töntigt. Tanken är inte att man skall visa sig själv då kan du söka på någon kontakt sida istället.
  • Äldre 25 Nov 09:15
    FlaskBacken skrev 2011-11-22 13:48:56 följande:
    Själv har jag röda, med strumpebandshållare till mina vita tubsockor.. (Blir lite väl spännt ibland, men det får man tåla!) Oskyldig
    Åhh så fin du måste vara idag och det är väl inget fel på tajt eller!
    För små byxor gör enkelt att illa ser om möjligt värre ut!
  • Äldre 25 Nov 09:18
    Anonym (fegisar) skrev 2011-11-24 16:39:24 följande:
    om ni nu skall hålla på och uppdatera varandra om trosfärgen och trosmodellen för dagen så sätt upp en bild istället vettja. Ni behöver ju inte ta med ansiktet eller något annat som avslöjar er. Men sätt upp en bild på dagens tros-outfit så blir den här tråden mer intressant .

    De som bara kort beskriver trosvalet är tråkiga töntar 
    Men gå och var ännu töntigare någon annanstans. Du får fan betala innan du får runk material, rikspucko! Inget är gratis kära du

    För övrigt måste jag säga att du verkar otroligt dum eller så tror du bara att alla andra är otroligt dumma, kan inte riktigt bestämma mig för vilket Drömmer
    För små byxor gör enkelt att illa ser om möjligt värre ut!
  • Äldre 25 Nov 09:19

    Jo och så ett icke OT inlägg också.

    Mina trosor har ännu ingen färg, för jag har inga på mig ännu!


    För små byxor gör enkelt att illa ser om möjligt värre ut!
  • Äldre 25 Nov 09:31

    Jag röstar för att han tror att vi är dumma häxan Inga bilder men trosorna idag har en massa färger på sig, mest svart och rosa, men även rött, grönt, lila, blå och säkert en del till i ett faktiskt väldigt fint mönster.


    The less you open your heart to others, the more your heart suffers.
Svar på tråden Vilken färg har du på dina trosor idag?