• Äldre 6 Oct 08:34
    2197283 visningar
    13080 svar
    -3
    13080
    2197283

    Vilken färg har du på dina trosor idag?

    Jag.. undrar bara vad du har för färg/stil på dina trosor som du använder idag?

    TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2011-10-07 15:34
    Tar upp tråden igen

    TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2012-01-12 06:15
    tar upp tråden

  • Svar på tråden Vilken färg har du på dina trosor idag?
  • lille Birger
    Äldre 7 Feb 20:15
    HäxanSurtant skrev 2012-02-07 20:11:53 följande:
    Jag är trist som vanligt, bomull vita med nått svart mönster på.
    Skäms  Snyggt. Tungan ute
  • Äldre 7 Feb 20:26
    lille Birger skrev 2012-02-07 20:15:46 följande:
    Skäms  Snyggt. Tungan ute
    Jag trivs och de är sköna att ha på sig, så jag är nöjd. Är alldeles för bekväm för att gå runt med kläder som är snygga men obekväma, inte min grej alls. Har mystiskt nog inte stött på en enda man på 10 som klagat över saken heller eller så är jag så skrämmande att de inte vågar
  • lille Birger
    Äldre 7 Feb 20:38
    HäxanSurtant skrev 2012-02-07 20:26:58 följande:
    Har mystiskt nog inte stött på en enda man på 10 som klagat över saken heller eller så är jag så skrämmande att de inte vågar
    En man på 10 år, alltså en 10 åring, eller en man under en period på 10 år? Jag tror att 10 åriga killar brukar vara extremt medvetna och kritiska när det kommer till damunderkläder.
    HäxanSurtant skrev 2012-02-07 20:26:58 följande:
    Jag trivs och de är sköna att ha på sig, så jag är nöjd. Är alldeles för bekväm för att gå runt med kläder som är snygga men obekväma, inte min grej alls.
    Jag tror jag har skrivit till dig förut att det främst är de spinkiga tjejerna som måste hålla på med häftiga trosor och andra accessoarer för att imponera på killarna eftersom de har inte så mycket att komma med, rumpmässigt. Så därför leker de allan ballan och sätter på sig kaninöron & konstiga trosor. Själv ser jag igenom det direkt.
  • Äldre 7 Feb 21:10
    lille Birger skrev 2012-02-07 20:38:50 följande:
    En man på 10 år, alltså en 10 åring, eller en man under en period på 10 år? Jag tror att 10 åriga killar brukar vara extremt medvetna och kritiska när det kommer till damunderkläder.

    Jag tror jag har skrivit till dig förut att det främst är de spinkiga tjejerna som måste hålla på med häftiga trosor och andra accessoarer för att imponera på killarna eftersom de har inte så mycket att komma med, rumpmässigt. Så därför leker de allan ballan och sätter på sig kaninöron & konstiga trosor. Själv ser jag igenom det direkt.
    hahahhahaha du kan konsten att vrida orden, i like it!

    Fast nej 10 åriga killar är inte så kritiska, de som ens  börjat komma till puberteten blir praktiskt taget imponerade över vilken sorts trosa som helst har jag lärt mig när jag jobbade som lärar vikarie

    Ja jag tror du nämnt det innan och jag har haft turen att möta fler rumpmän än bröstmän, så det har alltid fungerat för min del, sen en annan sak, de har alla uppskattat den mer naken än i trosor, trosor är tydligen bara något man tar av för att komma åt rumpan
  • xMoMx
    Äldre 8 Feb 10:13

    Naken... :)

  • lille Birger
    Äldre 8 Feb 13:03
    HäxanSurtant skrev 2012-02-07 21:10:50 följande:
    Fast nej 10 åriga killar är inte så kritiska, de som ens  börjat komma till puberteten blir praktiskt taget imponerade över vilken sorts trosa som helst
    Även stringtrosor.
  • Äldre 8 Feb 14:26

    Svart!

  • Äldre 8 Feb 17:33

    Lila hipster.


    The less you open your heart to others, the more your heart suffers.
  • Anonym (Puffa­r)
    Äldre 9 Feb 11:39

    Kom igen tjejer, vad har ni för trosor påner idag??

  • Anonym (Helen­)
    Äldre 9 Feb 12:49


    Dagens
Svar på tråden Vilken färg har du på dina trosor idag?