• Mickan73

    Vilken färg har du på dina trosor idag?

    Jag.. undrar bara vad du har för färg/stil på dina trosor som du använder idag?

    TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2011-10-07 15:34
    Tar upp tråden igen

    TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2012-01-12 06:15
    tar upp tråden

  • Svar på tråden Vilken färg har du på dina trosor idag?
  • Anonym (killen)
    Anonym (Helen) skrev 2014-05-20 14:07:25 följande:
    Blå spets trosor. Ej string dock utan tai modell

    Vad är det för speciellt med tai? Jag har inte fattat det än?
    Jag passade på att köpa ett par av dina herroom-trosor till frun. Får se var det landar.... 
  • Anonym (Thomas)
    Anonym (killen) skrev 2014-05-21 15:58:26 följande:

    Vad är det för speciellt med tai? Jag har inte fattat det än?
    Jag passade på att köpa ett par av dina herroom-trosor till frun. Får se var det landar.... 
    Det kommer bli succe tro jag. Tai är helt klart snyggaste modellen.
  • Anonym (2big4you)

    Vad äckliga ni som frågar/svarar på denna fråga...ta hand om era barn och skit i vad folk bär för underkläder/hur deras bajs ser ut På morgonen! Lägg ner era facebook sidor och skaffa er riktiga liv! gå ut och jobba istället för att ta emot socialbidrag!. ni är inte Lyckliga men ni kan bli det....lämna era dåliga förhållanden det finns bättre därute...är ni oskulder? Eran tid kommer...sniffar ni på Grannens underkläder till vardags eller smeker små barn på rumpan så visst svara på denna fråga :har era trosor någonsin gjort en Pedofil lycklig??

  • Anonym (killen)
    Anonym (2big4you) skrev 2014-05-22 13:47:13 följande:
    Vad äckliga ni som frågar/svarar på denna fråga...ta hand om era barn och skit i vad folk bär för underkläder/hur deras bajs ser ut På morgonen! Lägg ner era facebook sidor och skaffa er riktiga liv! gå ut och jobba istället för att ta emot socialbidrag!. ni är inte Lyckliga men ni kan bli det....lämna era dåliga förhållanden det finns bättre därute...är ni oskulder? Eran tid kommer...sniffar ni på Grannens underkläder till vardags eller smeker små barn på rumpan så visst svara på denna fråga :har era trosor någonsin gjort en Pedofil lycklig??
    Va skönt att du lycakdes få en lucka ledig att komma med dessa mycket genomtänkta och gedigna kommentarer bland alla högstående viktiga saker du annars jobbar med som högdjur. Verkligen självuppoffrande gjort!!

    Jag hoppas i övrigt att du var klar där. Det vore synd att hänga här längre än nödvändigt och riskera att du besudlas av trådens ämne enbart för att du helt osjälviskt vill upplysa oss övriga om skadligeheten i ämnets natur.
  • Anonym (Varmkorv)
    Anonym (2big4you) skrev 2014-05-22 13:47:13 följande:
    Vad äckliga ni som frågar/svarar på denna fråga...ta hand om era barn och skit i vad folk bär för underkläder/hur deras bajs ser ut På morgonen! Lägg ner era facebook sidor och skaffa er riktiga liv! gå ut och jobba istället för att ta emot socialbidrag!. ni är inte Lyckliga men ni kan bli det....lämna era dåliga förhållanden det finns bättre därute...är ni oskulder? Eran tid kommer...sniffar ni på Grannens underkläder till vardags eller smeker små barn på rumpan så visst svara på denna fråga :har era trosor någonsin gjort en Pedofil lycklig??
    Att du orkar svara ens då? Det finns massor av skittrådar här, det är nog tom. en majoritet här! Inte kan man skriva en massa skit i alla trådar man inte tycker är av vettig natur, då skulle nog alla trådar få typ dessa reaktioner. Smaken är som baken - delad!
Svar på tråden Vilken färg har du på dina trosor idag?