• Mickan73

    Vilken färg har du på dina trosor idag?

    Jag.. undrar bara vad du har för färg/stil på dina trosor som du använder idag?

    TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2011-10-07 15:34
    Tar upp tråden igen

    TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2012-01-12 06:15
    tar upp tråden

  • Svar på tråden Vilken färg har du på dina trosor idag?
  • Anonym (Varmkorv)
    Blondinen skrev 2016-09-04 00:50:35 följande:

    Det brukar ni tycka 


    Naket är fint, men sexigt när trosorna är på. Då får man lite kvar till fantasin, innan delikatessen serveras!
  • Blond tjej
    ManiLund skrev 2016-11-05 14:06:21 följande:
    Jag tycker musen är bäst i trosor...I slutändan ska de ju av, men de första smekningarna utanpå; känna värmen genom trosorna, massera genom tyget...mmm, det är bättre än inget tyg alls. :P
    Är det inte bäst ändå att känna på en naken fiffi?
  • Blond tjej
    Anonym (Varmkorv) skrev 2016-11-05 19:08:41 följande:
    Naket är fint, men sexigt när trosorna är på. Då får man lite kvar till fantasin, innan delikatessen serveras!
    Det lämnar inte så mycket åt fantasin för min kille  för han har ju sett mig naken så många gånger
  • Anonym (Varmkorv)
    Marie 81 skrev 2016-11-05 19:33:18 följande:

    Men nu är dom av..


    Förr eller senare så måste det ju ske! :)
    Blondinen skrev 2016-11-05 22:25:42 följande:

    Det lämnar inte så mycket åt fantasin för min kille  för han har ju sett mig naken så många gånger


    Men ändå är det något speciellt att först få se dom på, för att sen få ta av dom eller sära på dom. :)
  • Marie 81
    Anonym (Varmkorv) skrev 2016-11-05 23:29:56 följande:
    Förr eller senare så måste det ju ske! :)
    Blondinen skrev 2016-11-05 22:25:42 följande:

    Det lämnar inte så mycket åt fantasin för min kille  för han har ju sett mig naken så många gånger


    Men ändå är det något speciellt att först få se dom på, för att sen få ta av dom eller sära på dom. :)
    Ja dom ska ju det Flört
  • Vaken

    Just nu har jag inga trosor på mig för jag sover alltid naken och jag har inte stigit upp ännu. Men nu ska jag snart gå upp och ta en dusch och sedan får jag väl ta på ett par trosor för ordningens skull. Hade gärna gått utan men det passar sig inte alltid.

  • Blond tjej
    Anonym (Varmkorv) skrev 2016-11-05 23:29:56 följande:
    Men ändå är det något speciellt att först få se dom på, för att sen få ta av dom eller sära på dom. :)
    Min kille gillar när jag har sting på mig för han tycker det är jätte sexigt och dom har varit på nån gång när vi har haft sex
Svar på tråden Vilken färg har du på dina trosor idag?