• Mickan73

    Vilken färg har du på dina trosor idag?

    Jag.. undrar bara vad du har för färg/stil på dina trosor som du använder idag?

    TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2011-10-07 15:34
    Tar upp tråden igen

    TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2012-01-12 06:15
    tar upp tråden

  • Svar på tråden Vilken färg har du på dina trosor idag?
  • Flörttomten
    Anonym (None) skrev 2017-04-30 22:50:08 följande:
    Har inga trosor nu, eftersom jag ska sova. Under dagen har jag haft vita hipster i bomull :)
    Mmmm låter helsexigt.... ;)
  • Anonym (Usch)
    Blondinen skrev 2017-04-30 22:41:04 följande:

    Jag har vita med små rosa hjärtan på


    Fräscht att du som förlovad sitter och svarar på såna intima frågor som den där snubben förmodligen runkar till
  • Anonym (None)
    Superman skrev 2017-05-04 19:55:00 följande:

    Mmmm låter helsexigt.... ;)


    Tycker du ?! Är ingen spets-string kvinna öht, vilket verkar vara det som vanligtvis är "sexigt" i denna tråd ;)
  • Flörttomten
    Anonym (None) skrev 2017-05-04 20:12:00 följande:
    Tycker du ?! Är ingen spets-string kvinna öht, vilket verkar vara det som vanligtvis är "sexigt" i denna tråd ;)
    Klart att vara utan är alltid sexigt.... ;) Jo hipsters är också sexigt... ;)
  • Blond tjej
    Anonym (Usch) skrev 2017-05-04 20:00:19 följande:
    Fräscht att du som förlovad sitter och svarar på såna intima frågor som den där snubben förmodligen runkar till
    Är du här och härjar igen
  • Anonym (Varmkorv)
    Anonym (Usch) skrev 2017-05-04 20:00:19 följande:

    Fräscht att du som förlovad sitter och svarar på såna intima frågor som den där snubben förmodligen runkar till


    Om någon runkar till något sånt, så har inte den personen något liv!? Men hon gillar väl att få bekräftelse kanske? Och vad gör det, om hon skriver om det? Du verkar inte heller ha något liv, som måste moralpredika!
  • Anonym (Varmkorv)
    Lindiza skrev 2017-05-06 00:09:55 följande:

    Ett par vita boxertrosor  


    Nog fina på =)
  • Blond tjej
    Anonym (Varmkorv) skrev 2017-05-05 00:21:51 följande:
    Om någon runkar till något sånt, så har inte den personen något liv!? Men hon gillar väl att få bekräftelse kanske? Och vad gör det, om hon skriver om det? Du verkar inte heller ha något liv, som måste moralpredika!
    Tack!
    Jag tyckte det bara var lite kul att dela med sig om vad man har för färg och modell på trosorna 
  • Anonym (Varmkorv)
    Blondinen skrev 2017-05-16 21:36:14 följande:

    Tack!

    Jag tyckte det bara var lite kul att dela med sig om vad man har för färg och modell på trosorna 


    Ja, men sen är det väl trevligt när någon tycker om vad du har på dig, eller hur? ;)
Svar på tråden Vilken färg har du på dina trosor idag?