• Mickan73

    Vilken färg har du på dina trosor idag?

    Jag.. undrar bara vad du har för färg/stil på dina trosor som du använder idag?

    TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2011-10-07 15:34
    Tar upp tråden igen

    TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2012-01-12 06:15
    tar upp tråden

  • Svar på tråden Vilken färg har du på dina trosor idag?
  • Anonym (Tjej22)

    Jag har den färgen hela min lägenhet just för att det är en fin färg 

  • trekk
    Jag kommer att köpa fler saker i den färgen på sommaren. Ska köpa en byrå och två sängramar.
  • DanneD
    Anonym (Tjej22) skrev 2018-12-23 21:03:18 följande:

    Du ser väl inte om en tjej bär string om du inte får dra av hennes byxor?Framifrån se dem ju ut som vilka trosor som helst men inte bakifrån 


    Det är ju det jag menar. Om ma klär av en tjej byxorna som man ska ha sex med och märker att hon har string, det är sexigt.

    Och ja, framifrån ser de ju ut som vilka trosor som helst. Jag gillar ju string när man ser tjejen bakifrån och hon lutar sig framåt och man ser stringen gå igenom rumpan.
  • Anonym (50 åriga damen)

    Idag är valet enkelt, det blir naturligtvis röda string.

  • villbusa
    Anonym (Tjej22) skrev 2018-12-23 21:03:18 följande:

    Du ser väl inte om en tjej bär string om du inte får dra av hennes byxor?Framifrån se dem ju ut som vilka trosor som helst men inte bakifrån 


    I tights eller andra tunna kläder ofta på gymmet syns det tydligt om det är string under. Förra veckan ställde sig en tjej framför mig o gjorde knäböj med tunna tights o string....... det var vackert!
  • trekk
    Anonym (50 åriga damen) skrev 2018-12-24 06:03:39 följande:

    Idag är valet enkelt, det blir naturligtvis röda string.


    Och idag naturligtvis man visar lite bild...
  • Anonym (Tjej22)
    trekk skrev 2018-12-24 00:07:48 följande:
    Jag kommer att köpa fler saker i den färgen på sommaren. Ska köpa en byrå och två sängramar.
    Jag håller på spara pengar så jag ska få råd att köpa en soffa i den färgen  
    DanneD skrev 2018-12-24 04:13:46 följande:
    Det är ju det jag menar. Om ma klär av en tjej byxorna som man ska ha sex med och märker att hon har string, det är sexigt.

    Och ja, framifrån ser de ju ut som vilka trosor som helst. Jag gillar ju string när man ser tjejen bakifrån och hon lutar sig framåt och man ser stringen gå igenom rumpan.
    Vill du att stingen ska vara på även under sexet?
    Då lutat jag mig framåt så stingen syns mellan mina fylliga skinkor 
    villbusa skrev 2018-12-24 09:00:37 följande:
    I tights eller andra tunna kläder ofta på gymmet syns det tydligt om det är string under. Förra veckan ställde sig en tjej framför mig o gjorde knäböj med tunna tights o string....... det var vackert!
    Det har du ju helt rätt i. Det låter nästan som hon gjorde knäböj framför dig bara för att du skulle se att hon hade string på sig 


  • DanneD
    Anonym (Trogen) skrev 2018-12-24 06:43:22 följande:

    Dessa blev de


    Skön julklapp!

    God jul!
Svar på tråden Vilken färg har du på dina trosor idag?