• Mickan73

    Vilken färg har du på dina trosor idag?

    Jag.. undrar bara vad du har för färg/stil på dina trosor som du använder idag?

    TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2011-10-07 15:34
    Tar upp tråden igen

    TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2012-01-12 06:15
    tar upp tråden

  • Svar på tråden Vilken färg har du på dina trosor idag?
  • Anonym (Anders)
    Anonym (50 åriga damen) skrev 2019-06-14 05:47:48 följande:

    Vita string med rosa och röda blommor.


    Söta sommarstring alltså!

    Får du mycket undisar av mannen eller hittar du dom på egen hand? Bra tips på affärer och webbsidor att handla i/på?

    Öppna underkläder är riktigt feminint - har du några i din kollektion? Vad har du mer för typ av lingerie? Body, korsetter, catsuits....

    Vad gillar du mer än spets? Lack, latex, läder...

    Har mannen lika god & utvecklad smak på sina underkläder som du och är lekfull han också?

    Har ni lekt så att du har sett honom i damunderkläder?

    Höftisar, trosor bh...?
  • Anonym (Jo 2)
    Anonym (Varmkorv) skrev 2019-06-12 21:04:53 följande:
    Det går bra nu!
    Ha, ha
  • Anonym (50 åriga damen)
    Anonym (Anders) skrev 2019-06-14 07:22:21 följande:
    Söta sommarstring alltså!

    Får du mycket undisar av mannen eller hittar du dom på egen hand? Bra tips på affärer och webbsidor att handla i/på?

    Öppna underkläder är riktigt feminint - har du några i din kollektion? Vad har du mer för typ av lingerie? Body, korsetter, catsuits....

    Vad gillar du mer än spets? Lack, latex, läder...

    Har mannen lika god & utvecklad smak på sina underkläder som du och är lekfull han också?

    Har ni lekt så att du har sett honom i damunderkläder?

    Höftisar, trosor bh...?
    Gubben köper nästan alla mina underkläder, så länge jag är nöjd får han fortsätta.
    Han köper mest på lindex eller på nätet.
    Hans flesta kalsonger är ganska utmanande.

    Nu har jag fått helg och ska göra mig fin för honom, dusch, rakning och en fin kort klänning och inget mer.

    Trevlig helg!
  • RuneBert
    Anonym (50 åriga damen) skrev 2019-06-14 13:57:44 följande:

    Gubben köper nästan alla mina underkläder, så länge jag är nöjd får han fortsätta.

    Han köper mest på lindex eller på nätet.

    Hans flesta kalsonger är ganska utmanande.

    Nu har jag fått helg och ska göra mig fin för honom, dusch, rakning och en fin kort klänning och inget mer.

    Trevlig helg!


    Nyduschad, nyrakad, troslös, tunn kort sommarklänning, solsken och ett glas svalt sauvignon blanc är en oemotståndlig start på helgen!

    Ska du provsola nya bikinin?

    Ha de gott!!
  • Grossglanz
    Anonym (Olydig77) skrev 2019-06-14 16:31:22 följande:

    Har inga trosor idag


    Försökte ge dig en tumme

    Kram
  • Anonym (Varmkorv)

    Detta är en tråd för färgen på trosorna/modellen.. Har man inga så skapa en ny tråd för er utan trosor! Låter bittert men det är som alla andra andra trådar, håll er sakliga till tråden.

  • Anonym (Anders)
    Anonym (Varmkorv) skrev 2019-06-14 21:21:40 följande:

    Detta är en tråd för färgen på trosorna/modellen.. Har man inga så skapa en ny tråd för er utan trosor! Låter bittert men det är som alla andra andra trådar, håll er sakliga till tråden.


    Tråkmåns
Svar på tråden Vilken färg har du på dina trosor idag?