• Mickan73

    Vilken färg har du på dina trosor idag?

    Jag.. undrar bara vad du har för färg/stil på dina trosor som du använder idag?

    TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2011-10-07 15:34
    Tar upp tråden igen

    TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2012-01-12 06:15
    tar upp tråden

  • Svar på tråden Vilken färg har du på dina trosor idag?
  • Underhill
    Anonym (Ann) skrev 2020-03-13 05:14:07 följande:
    Fredag grå spetsstring
    Läckert! Så fint när man ser de goa skinkorna :) Alltid spets o string på just fredagar??
    E vi överens så kör vi
  • Anonym (Anders)
    Anonym (50 åriga damen) skrev 2020-03-13 07:58:06 följande:

    Vit-rosa spetsstring .


    Yes, jag visste att det skulle bli något extra fint idag!
  • Anonym (med lime)
    Anonym (med lime) skrev 2020-03-04 08:57:04 följande:

    Jag tycker det här är rätt intressant. Inte vad ni har för färg på era trosor utan ert intresse i att dela med er av den informationen.

    Så en försynt fråga till er som uppdaterar läsarna här om dagens färg på trosorna. Vad får ni ut av att göra det? 

    Jag hade kunnat förstå om ni hade delat med er av detta med en bild och kanske fått uppskattning från läsarna. Men nu?

    Jag fråga av uppriktig nyfikenhet och inte för att nedvärdera någon. Svara gärna. 


    Jag bumpar den här frågan och hoppas att någon vill svara. Jag tycker att den är tråden är intressan om än märklig. 

    Svara gärna....
  • Anonym (Varmkorv)
    Anonym (med lime) skrev 2020-03-13 09:33:40 följande:

    Jag bumpar den här frågan och hoppas att någon vill svara. Jag tycker att den är tråden är intressan om än märklig. 

    Svara gärna....


    Jag tror att det oavsett bild eller inte, bekräftelse av att någon skriver att dom är fina, sexiga etcetera uppskattas. Det är min gissning.
  • Anonym (med lime)
    Anonym (Varmkorv) skrev 2020-03-13 09:50:31 följande:
    Jag tror att det oavsett bild eller inte, bekräftelse av att någon skriver att dom är fina, sexiga etcetera uppskattas. Det är min gissning.
    Så kan det absolut vara. Så om jag t.ex berättar att jag har en grå tröja på mig i dag och folk svarar att det är jättesnyggt (utan att dom sett den eller ser hur den passar på mig) så skulle jag få någon form av bekräftelse och tillfredsställelse av det? För mig känns det skumt och avlägset. 

    Men om det ger folk en kick så varför inte. Intressant oavsett.

    Några andra funderingar från ngn ang det här fenomenet?
     
Svar på tråden Vilken färg har du på dina trosor idag?