• Mickan73

    Vilken färg har du på dina trosor idag?

    Jag.. undrar bara vad du har för färg/stil på dina trosor som du använder idag?

    TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2011-10-07 15:34
    Tar upp tråden igen

    TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2012-01-12 06:15
    tar upp tråden

  • Svar på tråden Vilken färg har du på dina trosor idag?
  • Flörttomten
    Anonym (Tjej22) skrev 2020-12-10 21:06:47 följande:
    Nepp, Jag hade en vit bh på mig tidigare på dagen 

    Nice...fast nu är du väl utan underkläder??
  • Anonym (Anders)
    Anonym (50 åriga damen) skrev 2020-12-11 06:59:20 följande:

    Vita transparenta string.


    Fräcka fredag med extra skön svansföring
  • Anonym (50 åriga damen)
    Anonym (Anders) skrev 2020-12-11 07:09:43 följande:
    Fräcka fredag med extra skön svansföring
    Flört
  • Anonym (Anders)

    [quote=80818898][quote-nick]Anonym (50 åriga damen) skrev 2020-12-11 10:35:59 följande:[/quote-nick][/quote]

    Har du även stringbodies?

  • Anonym (50 åriga damen)
    Anonym (Anders) skrev 2020-12-11 11:10:28 följande:

    [quote=80818898][quote-nick]Anonym (50 åriga damen) skrev 2020-12-11 10:35:59 följande:[/quote-nick][/quote]

    Har du även stringbodies?


    Köpte en bodie  för många år sedan, kanske 20, trivdes inte i den så jag slängde den, har aldrig provat någon mer. Rent hypotetiskt så skulle jag ha en så skulle det vara i stringmodell, gillar ju hur min rumpa framhävs i string och har aldrig haft annat än string de senaste 30 åren så tror det skulle kännas obekvämt med annat.
  • Anonym (Anders)
    Anonym (50 åriga damen) skrev 2020-12-11 14:08:31 följande:

    Köpte en bodie  för många år sedan, kanske 20, trivdes inte i den så jag slängde den, har aldrig provat någon mer. Rent hypotetiskt så skulle jag ha en så skulle det vara i stringmodell, gillar ju hur min rumpa framhävs i string och har aldrig haft annat än string de senaste 30 åren så tror det skulle kännas obekvämt med annat.


    Helt övertygad om att en stringbody eller två i snygga tunna material, färger och snygga skärningar skulle vara fantastiskt vackert på dig! Skulle glädja mig stort åt att höra om det i tråden.

    Vad kokar du ihop för busigt upplägg för helgen?

    Blir det provsmakning av dopp-i-grytan eller en närmare titt på julnötterna?
  • Anonym (50 åriga damen)
    Anonym (Anders) skrev 2020-12-11 14:40:35 följande:
    Helt övertygad om att en stringbody eller två i snygga tunna material, färger och snygga skärningar skulle vara fantastiskt vackert på dig! Skulle glädja mig stort åt att höra om det i tråden.

    Vad kokar du ihop för busigt upplägg för helgen?

    Blir det provsmakning av dopp-i-grytan eller en närmare titt på julnötterna?
    Det är ju Lucia helg så helgen kommer att gå i vitt, idag blir det en vit kort slimmad klänning med smala axelband.

    En sådan bodie kommer jag nog aldrig att ha, som jag sa så har jag provat en gång och inte trivts och ett sådant plagg är ju inget man har under då man jobbar och då jag inte jobbar vill jag vara utan underkläder, sån är jag.

    Dopp i grytan ska vi garanterat ha flera gånger i helgenTungan ute.
  • Anonym (Anders)
    Anonym (50 åriga damen) skrev 2020-12-11 14:56:12 följande:

    Det är ju Lucia helg så helgen kommer att gå i vitt, idag blir det en vit kort slimmad klänning med smala axelband.

    En sådan bodie kommer jag nog aldrig att ha, som jag sa så har jag provat en gång och inte trivts och ett sådant plagg är ju inget man har under då man jobbar och då jag inte jobbar vill jag vara utan underkläder, sån är jag.

    Dopp i grytan ska vi garanterat ha flera gånger i helgen.


    Ha det så skönt med din lyckost till stjärngosse!
Svar på tråden Vilken färg har du på dina trosor idag?