• Mickan73

    Vilken färg har du på dina trosor idag?

    Jag.. undrar bara vad du har för färg/stil på dina trosor som du använder idag?

    TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2011-10-07 15:34
    Tar upp tråden igen

    TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2012-01-12 06:15
    tar upp tråden

  • Svar på tråden Vilken färg har du på dina trosor idag?
  • Gameofthrones

    Svarta spets hipster det står min mans initialer på. Designen har jag gjort själv.

  • Flörttomten
    Gameofthrones skrev 2021-04-09 12:00:29 följande:
    Svarta spets hipster det står min mans initialer på. Designen har jag gjort själv.

    Låter som ett par riktigt snygga hipsters...har du även sytt dem själv??
  • Gameofthrones
    Skäggtomte skrev 2021-04-09 12:08:12 följande:

    Låter som ett par riktigt snygga hipsters...har du även sytt dem själv??


    Haha,

    Nej det har jag inte köpt på H&M och man har mkt tillval på nätet och köpa sykitt med olika enkla designfunktioner. Som bokstäver och bilder och sy fast eller med strykjärn.

    Många utav mina kläder /underkläder är köpta i Asien. Det går inte hitta här i Sverige.
  • Flörttomten
    Gameofthrones skrev 2021-04-09 13:02:50 följande:
    Haha, Nej det har jag inte köpt på H&M och man har mkt tillval på nätet och köpa sykitt med olika enkla designfunktioner. Som bokstäver och bilder och sy fast eller med strykjärn. Många utav mina kläder /underkläder är köpta i Asien. Det går inte hitta här i Sverige.

    Okej det är därför du har så många udda och annorlunda och mycket roligare än vissa andras...men har du några vanliga underkläder över huvudtaget??
  • Gameofthrones
    Skäggtomte skrev 2021-04-09 13:33:23 följande:

    Okej det är därför du har så många udda och annorlunda och mycket roligare än vissa andras...men har du några vanliga underkläder över huvudtaget??


    (skrattar)

    Ja, det har jag det måste jag ha. Ibland orkar jag inte ha snygga underkläder vill kunna bara vara, gå i pyjamas, mysbrallor, träningslinnen mm. Och utan smink. 8 av 10 ggr så har jag smink. Går inte utan smink till arbetet, kan jag säga på en gång.

    Underkläder ska vara udda, roligt, varierande. Jag är sådan person, behöver variation med kläder, hårfärg, smink. That's me
  • Anonym (Anders)
    Anonym (50 åriga damen) skrev 2021-04-09 06:46:00 följande:

    Spetsstring i svart och vinrött.


    Nu åker snart de fina små trosorna av för helgen!

    Vad har du i kikaren?
Svar på tråden Vilken färg har du på dina trosor idag?