• Äldre 6 Oct 08:34
    2200206 visningar
    13084 svar
    -3
    13084
    2200206

    Vilken färg har du på dina trosor idag?

    Jag.. undrar bara vad du har för färg/stil på dina trosor som du använder idag?

    TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2011-10-07 15:34
    Tar upp tråden igen

    TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2012-01-12 06:15
    tar upp tråden

  • Svar på tråden Vilken färg har du på dina trosor idag?
  • Anonym (Varmk­orv)
    Sat 12 Jun 2021 14:29
    Anonym (Inga trosor) skrev 2021-06-12 14:19:00 följande:

    Ok jag ska lämna tråden jag ville ju inte störa eran färg/stil/typ av trosor-

    det var väl iaf inte helt oväsentligt för det är flera än mig som skrivit att dom går utan trosor som bla (50åriga damen) varför säger du bara åt mig då i så fall??

    Och att ha lite off topic snack är inte ovanligt i någon tråd!!


    Jag har upplyst om detta förut flera gånger, och det gäller precis alla, inget menat mot just dig. Jag såg att det börjar bli för många (typiskt sommartid), så jag ville upplysa om hur det är tänkt!
  • Anonym (Morgo­n k...)
    Sat 12 Jun 2021 14:29

    Så synd att du lämnar.. :(

  • Anonym (Inga trosor­)
    Sat 12 Jun 2021 14:39
    Anonym (Morgon k...) skrev 2021-06-12 13:20:37 följande:

    Då får la man titta extra noga efter vita hipsters och med timglasformade kroppen med långt hår när man går i city..haha..

    De vita lär ju bli svåra att se..

    Puss på ( . )( . )


    3-Pack Liquorice Therapy
    Nej snarare svarta eller skära eller annan färg liknande dessa Skrattande
  • Anonym (Inga trosor­)
    Sat 12 Jun 2021 14:53
    Anonym (Varmkorv) skrev 2021-06-12 14:29:07 följande:
    Jag har upplyst om detta förut flera gånger, och det gäller precis alla, inget menat mot just dig. Jag såg att det börjar bli för många (typiskt sommartid), så jag ville upplysa om hur det är tänkt!
    Nu har jag visat vilken typ av trosor jag använder t.o.m - är du någon som jobbar på FL eller annars förstår jag inte varför det stör dig??
  • Anonym (Morgo­n k...)
    Sat 12 Jun 2021 14:58

    Mig stör det då inte... :)

    Är övertygad att din rumpa är grym i dessa..sedan är ju Alltid vitt fint när man börjar få lite bränna.

  • Anonym (Inga trosor­)
    Sat 12 Jun 2021 15:30
    Anonym (Morgon k...) skrev 2021-06-12 14:58:13 följande:

    Mig stör det då inte... :)

    Är övertygad att din rumpa är grym i dessa..sedan är ju Alltid vitt fint när man börjar få lite bränna.


    Tack!!

    Ja färgen varierar såklart beroende på vad man har på sig i en vit klänning måste man ju ha vita i en svart svarta, i en skär/rosa aktig något rosa (eller inget)Skrattande
    under något på sommaren, men det var ju det förbjudet att skriva om enbart...
  • Anonym (Ander­s)
    Sat 12 Jun 2021 15:36
    Anonym (Inga trosor) skrev 2021-06-12 14:53:58 följande:

    Nu har jag visat vilken typ av trosor jag använder t.o.m - är du någon som jobbar på FL eller annars förstår jag inte varför det stör dig??


    Hej inga trosor!

    Varmkorv har tagit på sig en självpåtagen roll som trådpolis.

    Min teori är att han är tros-fantast.

    Du kan lugnt helt bortse från hans påpekanden om att du inte kan skriva här.

    Du är varmt välkommen att skriva här, med eller utan trosor.
  • Anonym (Varmk­orv)
    Sat 12 Jun 2021 15:39
    Anonym (Inga trosor) skrev 2021-06-12 14:53:58 följande:

    Nu har jag visat vilken typ av trosor jag använder t.o.m - är du någon som jobbar på FL eller annars förstår jag inte varför det stör dig??


    Varför gå off topic, från frågan? Här bör ingen kille heller säga att han bär svarta boxers, men bär han rosa string så är det ju inom frågans betydelse. Sen är det ju ingen som förbjuder någon, informerar bara om att hålla sig till trådens huvudämne. Vissa trådar är värre än andra på att gå ifrån frågan, det stör mig.
  • Anonym (Inga trosor­)
    Sat 12 Jun 2021 15:41
    Anonym (Morgon k...) skrev 2021-06-12 14:58:13 följande:

    Mig stör det då inte... :)

    Är övertygad att din rumpa är grym i dessa..sedan är ju Alltid vitt fint när man börjar få lite bränna.


    Sen finns det ju näst intill genomskinliga trosor också med eller utan string

    Dam Spets Ultrasexig trosa Enfärgad Låg Midja Vit Svart Blå En Storleksom är fin fina att ha på sig Skrattande
  • Anonym (Varmk­orv)
    Sat 12 Jun 2021 15:42
    Anonym (Inga trosor) skrev 2021-06-12 15:41:08 följande:

    Sen finns det ju näst intill genomskinliga trosor också med eller utan string

    som är fin fina att ha på sig


    Precis, och då är det inom ämnet!
Svar på tråden Vilken färg har du på dina trosor idag?