• Mickan73

    Vilken färg har du på dina trosor idag?

    Jag.. undrar bara vad du har för färg/stil på dina trosor som du använder idag?

    TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2011-10-07 15:34
    Tar upp tråden igen

    TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2012-01-12 06:15
    tar upp tråden

  • Svar på tråden Vilken färg har du på dina trosor idag?
  • Puccini
    Anonym (Trosbekännelsen) skrev 2021-06-15 09:33:00 följande:

    Att vi ska knyta upp dem tycker jag är rimligt, en på var sida


    Låter som en Bra idé..
  • Anonym (50 åriga damen)
    Anonym (Trosbekännelsen) skrev 2021-06-15 09:33:00 följande:
    Att vi ska knyta upp dem tycker jag är rimligt, en på var sida
    HahaFlört
  • Anonym (Trosbekännelsen)
    Anonym (50 åriga damen) skrev 2021-06-15 11:03:56 följande:

    Haha


    Ja nu har du retats nog med dina uppknytbara trosor flera veckor, dags att agera. Din man får sitta och se på och får ta konsekvenserna om han rör sig eller öppnar munnen
  • Joohann
    Anonym (Inga trosor) skrev 2021-06-15 01:50:43 följande:

    Jaha var i Spånga bor du då....jag menar det är ganska stort...med skog,  bäckar och fält, mm

    Ja vi kan ju ha stött på varandra jag har 2 vakt hundar så jag går ut med 1 i taget pga att dom är så starka och jag vill ju inte att dom ska bita någon som kommer för nära mig..


    Nja... Exakt var ja bor avslöjar ja inte.. Det får du fråga i privat pm :)

    Lovar att inte komma för nära... Vill inte bli biten.. Haha
  • Anonym (50 åriga damen)
    Anonym (Trosbekännelsen) skrev 2021-06-15 11:30:49 följande:
    Ja nu har du retats nog med dina uppknytbara trosor flera veckor, dags att agera. Din man får sitta och se på och får ta konsekvenserna om han rör sig eller öppnar munnen
    Gubben är en fena på knutar så jag behöver ingen hjälp men tack för erbjudandet.
  • Dominant66
    Anonym (Inga trosor) skrev 2021-06-15 14:27:49 följande:

    Idag blev det dessa trosor ...jag gillar skära trosor och bh (eller vita, svarta + en del andra färger eller ingenting-oops)..

    Det är viktigt att allt matchar med ungefär samma färg på tex klänningen eller  byxor och tröjor som man har på sig tycker jag iaf


    Vackert!!:) håller helt med dig!:) finast att matcha! Idag jobbar man i hammarbysjöstad och sätt en del igenom klänning och kjol. En trevlig syn när man råkar se ngt:)
  • Underhill
    Anonym (Inga trosor) skrev 2021-06-15 14:27:49 följande:

    Idag blev det dessa trosor ...jag gillar skära trosor och bh (eller vita, svarta + en del andra färger eller ingenting-oops)..

    Det är viktigt att allt matchar med ungefär samma färg på tex klänningen eller  byxor och tröjor som man har på sig tycker jag iafFlört
    fint när det passar ihop och man ser att det har tänkts till lite tycker jag :)
  • Anonym (Morgon k...)
    Anonym (Inga trosor) skrev 2021-06-15 14:27:49 följande:

    Idag blev det dessa trosor ...jag gillar skära trosor och bh (eller vita, svarta + en del andra färger eller ingenting-oops)..

    Det är viktigt att allt matchar med ungefär samma färg på tex klänningen eller  byxor och tröjor som man har på sig tycker jag iaf


    Tja..skulle man se dig kvinna i detta så..Inget att klaga på alls.."bara ett stort leende"

    Men gissar att rätt trosor men kanske inte du på bilden , el?

    Matchande Bh så...jaja.. smak å taste..

    Det gillas..
Svar på tråden Vilken färg har du på dina trosor idag?