• Äldre 14 Oct 14:09
    40029 visningar
    50 svar
    50
    40029

    Du som fått mycket finnar under graviditeten,pojke eller flicka?

    Undrar om du som fick mycket finnar när du va gravid,om du fick en pojke eller flicka?
    Har själv tre grabbar och väntar nu mitt fjärde barn,och aldrig har jag fått så dålig hy i form av finnar..Hade aldrig finnar i tonåren heller...
    Inte för att jag vet om de har något att göra med vad man väntar,men kul att kolla..


    Mamma till Jesper -95,Silas -09 Sackarias -10
  • Svar på tråden Du som fått mycket finnar under graviditeten,pojke eller flicka?
  • Myhnon­a
    Äldre 14 Oct 14:19
    #1

    Jag hade jätte kass hy när jag väntade vår dotter, har aldrig lidit av finnar under mina unga år men under de 9 månaderna såg jag för jäklig ut.

  • Solan Gunder­sen
    Äldre 14 Oct 14:20
    #2

    Flicka här också!

  • Äldre 14 Oct 14:22
    #3

    Pojke.

  • goodba­dugly
    Äldre 14 Oct 14:22
    #4

    Jag hade så enorma acneproblem under graviditeten att jag fick uppsöka läkare... Jag fick en pojke. :)

  • Äldre 14 Oct 14:26
    #5

    Fick finnar i början på graviditeten, och jag fick en flicka :)

  • Äldre 14 Oct 14:27
    #6

    50/50 alltså....ni som fick flickor..har ni också grabbar? Hur mådde ni då i jämförelse då ni fick flickor?...


    Mamma till Jesper -95,Silas -09 Sackarias -10
  • Äldre 14 Oct 14:28
    #7

    Jag är bara i v 8 och jag har fått massa finnar..ser inte klok ut...haha


    Mamma till Jesper -95,Silas -09 Sackarias -10
  • Äldre 14 Oct 14:29
    #8

    Hade massa finnar på ryggen när jag väntade dottern. Särskilt första månaderna vilket givetvis var under sommaren...
    Har två söner också men med dem hade jag inte särkilt mkt.

    I övrigt var graviditeterna rätt lika! Fast med dottern klarade jag inte av att dricka kaffe.   

  • Äldre 14 Oct 14:32
    #9

    Jag fick en tjej och då hade jag dålig hy de första veckorna.. Har aldrig det annars...

  • jeji
    Äldre 14 Oct 15:08
    #10

    Haft finnar varje gång jag varit gravid... har 2 st pojkar och en tredje pojk på g...

Svar på tråden Du som fått mycket finnar under graviditeten,pojke eller flicka?