• Anonym (at your servic­e!)
    Äldre 23 Oct 02:21
    3423865 visningar
    13095 svar
    +4
    13095
    3423865

    Här kan du skriva det där sms:et eller mailet du så gärna vill men inte vågar skicka!

    Ibland vill man säga ett par sanningens ord till någon fast av olika anledningar låter man bli.
    Man vill men vågar inte. Man både vill och vågar men vet att det får (eller kan få) konsekvenser som man inte är beredd att ta. Eller som i mitt fall-man saknar personens kontaktuppgifter och vet inte riktigt vart man ska göra av alla tankar och känslor. Någonstans måste det ut!  

    Så, vill du som jag skicka ett sms eller mail till någon som du kanske är hemligt förälskad i, till någon du saknar, någon du är arg på, en avlägsen vän, din sambo, din kusin, Fredrik Reinfeldt eller vem som men utan att outa dig till personen ifråga och utan att behöva ta konsekvenserna av ditt handlande, skriv ditt sms/mail i denna tråd och jag kan nästan garantera dig att det kommer att kännas bättre efteråt. Självklart får man vara anonym och man väljer själv om man vill berätta här i tråden till vem meddelandet är.  

    Jag börjar.

    Sms till mitt ex vars telefonnummer jag inte längre har: 

    "Undrar hur du mår och vad du gör. Kan inte sluta tänka på dig. Saknar dig så det gör ont och vill ha dig tillbaka. Tror jag. Åtminstone just nu. /Ditt ex "

    Din tur. Kör hårt! Skrattande    

  • Svar på tråden Här kan du skriva det där sms:et eller mailet du så gärna vill men inte vågar skicka!
  • Anonym (...)
    Äldre 23 Oct 13:40
    #31

    till min sambo:
    Tror du ja tycker om å sitta själv hemma en hel jävla dag å bara vänta på dig? nää men kom lagom till att ja ska åka. vi kanske ses en dag nästa vecka istället!

  • Äldre 23 Oct 13:42
    #32

    Favoritar!

  • Theta
    Äldre 23 Oct 13:49
    #33
  • Anonym
    Äldre 23 Oct 13:50
    #34

    Till en granne som flörtar med mig fast han har fru och barn! ! Han är 42 och jag är 21!

    "Vad i helvete håller du på med?! Du har ju redan Xx (frun) och barnen!. Så du kan sluta att skriva till mig idiot eller så berättar jag allt för XX! 

  • Anonym
    Äldre 23 Oct 13:51
    #35
    +1
    Var andra kvinnan ett tag förra hösten och skulle vilja skriva det här till killen.

    "Hoppas att allt har löst sig nu mellan er för jag går och tänker på er då och då. Men jag fattar ändå inte hur du tänkte när du sa att vi skulle neka allt om det kom fram. Ha det bra!"
  • Balahi­r
    Äldre 23 Oct 13:54
    #36

    "fan vad du gör mig glad fastän du gör mig ledsen på en och samma gång.
    visa vad du tycker och tänker, våga chansa på livet, våga chansa på mig."

  • Anonym
    Äldre 23 Oct 13:57
    #37
    SilverEmma skrev 2011-10-23 10:01:59 följande:
    Till en nära släkting:

    Du är en falsk jävla apa och jag fattar inte hur resten av släkten inte genomskådat dig än. Hade vi inte varit släkt så hade jag aldrig velat se dig igen, ditt skenheliga helvete.
    Det där hade jag velat skicka till min svärmor!
    Fast med bra mycket grövre ord!
  • Anonym
    Äldre 23 Oct 13:58
    #38

    Till ett ex.....

    "Hej!
    Hoppas att allt är bra med dig. Men du ska veta att jag är fortfarande förbanad på dig efter 1,5 år!!! Jag orkar knappt se dig! Jag fattar inte att du ljög för mig i två veckor?! Jag trodde att vi skulle försöka igen, men nej du lurade mig i två veckor för att Xx var sjuk! Jag hade blivit mindre sårad om du hade varit ärlig mot mig! Sen en sak till åldern är bara en siffra! Det spelar ingen roll att det är 7 år mellan oss, för min nuvarade kille är 13 år äldre än mig och 6 år äldre än dig! Alla skrattar åt dig när jag berättar att du gjorde slut för att det var 7 år mellan oss, och nu är jag ihp med en kille som är 13 år äldre.

  • Anonym (mm)
    Äldre 23 Oct 13:59
    #39

    Sms till kvinnan mitt ex var otrogen med och lämnade mig för: Barn mår dåligt av att ha två föräldrar som hatar varandra som pesten också din jävla kärring. Jag hoppas ni ruttnar i helvetet båda två för det ni gjorde mot mig och 'xxx'.

    Sms till en vän: Du är så jävla dum i huvudet för att du inte kan se vilka potential du har. Jag är trött på att ställa upp för dig hela tiden. Vill du knarka bort hela ditt liv så gör det då, men dra inte med mig i fallet.

    Sms till en kompis, kompis: Jag ser hur du tittar på mig, vet att du vill ha mig, så varför gör du ingenting åt det?

    Sms till en fiende: Jag är glad över att du har gått upp 20kg i vikt och jag hoppas att du aldrig lyckas gå ner dom igen.

  • Anonym (T)
    Äldre 23 Oct 14:05
    #40

    Till två av mina kolleger:

    "Ni är de mest manipulativa, lömska och beräknande människor jag har träffat. Era mindervärdeskomplex är pinsamt uppenbara och ert kontrollbehov är skrämmande. Ni har en bild av er själva som feministiska altruister men ni har en vidrig människosyn där allt handlar om att ni ska få behålla kontrollen över de stackars klienter som ni blir tilldelade. Det maktmissbruk ni utsätter dem för gör ont att bevittna och det är ett hån att just ni mal på härskartekniker som ni är experter på att använda mot framför allt andra kvinnor. Något mer osjälvständigt, inskränkt och missunnsamt får man leta efter. Jag hoppas att er usla karma kommer att bita er i arslet en dag satans giftormar!"

    Vilken lättnad att få formulera det. Men jag är ju tyvärr beroende av min anställning och har barn att försörja så det är bara att bita ihop och parera alla attacker. En dag tror jag dock att jag kommer att få min hämnd.  

Svar på tråden Här kan du skriva det där sms:et eller mailet du så gärna vill men inte vågar skicka!