• Anonym (at your servic­e!)
    Äldre 23 Oct 02:21
    3429236 visningar
    13106 svar
    +4
    13106
    3429236

    Här kan du skriva det där sms:et eller mailet du så gärna vill men inte vågar skicka!

    Ibland vill man säga ett par sanningens ord till någon fast av olika anledningar låter man bli.
    Man vill men vågar inte. Man både vill och vågar men vet att det får (eller kan få) konsekvenser som man inte är beredd att ta. Eller som i mitt fall-man saknar personens kontaktuppgifter och vet inte riktigt vart man ska göra av alla tankar och känslor. Någonstans måste det ut!  

    Så, vill du som jag skicka ett sms eller mail till någon som du kanske är hemligt förälskad i, till någon du saknar, någon du är arg på, en avlägsen vän, din sambo, din kusin, Fredrik Reinfeldt eller vem som men utan att outa dig till personen ifråga och utan att behöva ta konsekvenserna av ditt handlande, skriv ditt sms/mail i denna tråd och jag kan nästan garantera dig att det kommer att kännas bättre efteråt. Självklart får man vara anonym och man väljer själv om man vill berätta här i tråden till vem meddelandet är.  

    Jag börjar.

    Sms till mitt ex vars telefonnummer jag inte längre har: 

    "Undrar hur du mår och vad du gör. Kan inte sluta tänka på dig. Saknar dig så det gör ont och vill ha dig tillbaka. Tror jag. Åtminstone just nu. /Ditt ex "

    Din tur. Kör hårt! Skrattande    

  • Svar på tråden Här kan du skriva det där sms:et eller mailet du så gärna vill men inte vågar skicka!
  • Anonym
    Äldre 23 Oct 14:06
    #41

    Till mitt ex som gjorde slut på ett sms och det verkar som att han ångar sig. Men han la på när jag frågade om vi skulle försöka igen. För vi har nästan haft kontakt varje dag på sms eller telefon sen vi gjorde slut.

    "Vad i helvete håller du på med?! Nu gör mig så jävla förvirrad just nu. Det känns ju nästan som att du vill bli ihop igen för du vill träffas, skickat bilder på sig själv och allt annat du säger och gör! Jag vill försöka igen men jag kan väl få ett svar?! Men en sak ska du veta att jag ÄLSKAR DIG! Sen har jag träffat en kille som vill träffas men jag vill först lösa det här med dig! Jag vill vara ihop med dig W! Det är dig jag vill leva med! Kan vi inte bara försöka lösa det här?! Du sa ju förra fredagen att du kom för min skull men du stack ju! Sen saknar jag dig så det gör ONT!!!"

  • Anonym
    Äldre 23 Oct 14:09
    #42
    +1

    Till en gammal klasskompis som kan dra åt skogen! Hon klippte bort mig ifrån en klassresa och den här tjejen var 2 år äldre än mig!!

    "Du tror att du var så cool, men du är en stor jävla tönt! Vill du veta en sak? När man är typ 10 år och  klipper bort folk från bilder så är det kanske okej, men det är INTE okej när en 20 åring gör det! För då visar man ju bara hur omogen man är! Ha en bra liv!  

  • Anonym
    Äldre 23 Oct 14:11
    #43

    Till mitt ex (min första, största kärlek, som jag alltid kommer att älska, men som nu har fått en bebis med sin nya)

    Jag älskar dej och kommer alltid att göra det, bara så du vet <3 

  • Anonym
    Äldre 23 Oct 14:12
    #44
    Anonym skrev 2011-10-23 14:11:05 följande:
    Till mitt ex (min första, största kärlek, som jag alltid kommer att älska, men som nu har fått en bebis med sin nya)

    Jag älskar dej och kommer alltid att göra det, bara så du vet <3 
    Kram!
  • Anonym
    Äldre 23 Oct 14:12
    #45
    Anonym skrev 2011-10-23 13:50:33 följande:

    Till en granne som flörtar med mig fast han har fru och barn! ! Han är 42 och jag är 21!

    "Vad i helvete håller du på med?! Du har ju redan Xx (frun) och barnen!. Så du kan sluta att skriva till mig idiot eller så berättar jag allt för XX! 


    Prata med honom eller frun då!
  • Anonym
    Äldre 23 Oct 14:17
    #46

    Till en släkting!
    Härmed säger jag upp all kontakt med dig och din familj. Du är inte trevlig eller rolig alls. Bara fin i kanten hela jävla tiden.
    Är trött på att du hela tiden berättar för mig hur jag ska göra med mitt barn bara för att du gör så med dina barn och det  som du gör är ju det enda rätta.
    Är så jävla aptrött på att höra hur dåliga vi är som inte gjort det och det med vårt hem bara för att du har mer pengar och gjort så med ditt hem, fatta att alla inte har samma förutsättningar som du.
    Jag bor fan hellre i ett mindre renoverat hem med min älskade familj än sitter i ditt perfekt pedantskötta stora otrivsamma villa och lyssnar på dig och vilken fantistisk människa du är som gjort allt rätt i hela ditt liv.
    Du kan fan inte haft några roliga tonår då du va så jävla fin och perfekt redan då.

    Nu har jag inte mer tid i mitt liv för dig. För nu ska jag ta en macka som är av köpebröd och INTE perfekt hembakt. Sen ska jag sätta mig på mitt dammiga golv och leka med mitt barn vilket Du inte gör med dina barn då du hela tiden är upptagen med ditt perfekta liv.       

  • Anonym
    Äldre 23 Oct 14:24
    #47

    Till ett av mina ex

    "Jag älskar dig och det ska vara du och jag älskling". Jag lovar att bättra mig och vi blir ihop igen!"

  • Anonym
    Äldre 23 Oct 14:24
    #48
    Anonym skrev 2011-10-23 14:12:38 följande:
    Kram!
    Tack!
  • Blomma­n85
    Äldre 23 Oct 14:27
    #49
  • Anonym
    Äldre 23 Oct 14:28
    #50

    Till min pojkvän <3, som tog livet av sig för några månader sen.

    Din jävla idiot, hur fan kunde du göra som du gjorde? Hur kunde du bara lämna mig här helt ensam? Du VISSTE hur jävla svårt jag hade det, hur jävla dåligt jag mådde. Du visste vilket helvete det skulle bli efter du försvann. Den enda jag hade var du. Och du lämnade mig utan att förvarna, eller ens lämna efter dej ett brev. Mådde jag dåligt, så fanns du alltid där. Jag älskade att vakna upp brevid dig på morgonen. Men nu är denna jävla dubbelsängen det sista jag vill sova i. Jag klarar inte av att se på allt som förknippas med dej. Din jävla jävla idiot, varför :(?

    Jag HATAR dej, samtidigt som jag älskar dig så det gör ont :( 

Svar på tråden Här kan du skriva det där sms:et eller mailet du så gärna vill men inte vågar skicka!