• Anonym (at your servic­e!)
    Äldre 23 Oct 02:21
    3423265 visningar
    13092 svar
    +4
    13092
    3423265

    Här kan du skriva det där sms:et eller mailet du så gärna vill men inte vågar skicka!

    Ibland vill man säga ett par sanningens ord till någon fast av olika anledningar låter man bli.
    Man vill men vågar inte. Man både vill och vågar men vet att det får (eller kan få) konsekvenser som man inte är beredd att ta. Eller som i mitt fall-man saknar personens kontaktuppgifter och vet inte riktigt vart man ska göra av alla tankar och känslor. Någonstans måste det ut!  

    Så, vill du som jag skicka ett sms eller mail till någon som du kanske är hemligt förälskad i, till någon du saknar, någon du är arg på, en avlägsen vän, din sambo, din kusin, Fredrik Reinfeldt eller vem som men utan att outa dig till personen ifråga och utan att behöva ta konsekvenserna av ditt handlande, skriv ditt sms/mail i denna tråd och jag kan nästan garantera dig att det kommer att kännas bättre efteråt. Självklart får man vara anonym och man väljer själv om man vill berätta här i tråden till vem meddelandet är.  

    Jag börjar.

    Sms till mitt ex vars telefonnummer jag inte längre har: 

    "Undrar hur du mår och vad du gör. Kan inte sluta tänka på dig. Saknar dig så det gör ont och vill ha dig tillbaka. Tror jag. Åtminstone just nu. /Ditt ex "

    Din tur. Kör hårt! Skrattande    

  • Svar på tråden Här kan du skriva det där sms:et eller mailet du så gärna vill men inte vågar skicka!
  • Anonym
    Äldre 23 Oct 14:29
    #51
    Anonym skrev 2011-10-23 14:28:17 följande:
    Till min pojkvän <3, som tog livet av sig för några månader sen.

    Din jävla idiot, hur fan kunde du göra som du gjorde? Hur kunde du bara lämna mig här helt ensam? Du VISSTE hur jävla svårt jag hade det, hur jävla dåligt jag mådde. Du visste vilket helvete det skulle bli efter du försvann. Den enda jag hade var du. Och du lämnade mig utan att förvarna, eller ens lämna efter dej ett brev. Mådde jag dåligt, så fanns du alltid där. Jag älskade att vakna upp brevid dig på morgonen. Men nu är denna jävla dubbelsängen det sista jag vill sova i. Jag klarar inte av att se på allt som förknippas med dej. Din jävla jävla idiot, varför :(?

    Jag HATAR dej, samtidigt som jag älskar dig så det gör ont :( 
    Många kramar till dig!!!! Hjärta
  • Anonym
    Äldre 23 Oct 14:29
    #52
    Anonym skrev 2011-10-23 14:28:17 följande:
    Till min pojkvän <3, som tog livet av sig för några månader sen.

    Din jävla idiot, hur fan kunde du göra som du gjorde? Hur kunde du bara lämna mig här helt ensam? Du VISSTE hur jävla svårt jag hade det, hur jävla dåligt jag mådde. Du visste vilket helvete det skulle bli efter du försvann. Den enda jag hade var du. Och du lämnade mig utan att förvarna, eller ens lämna efter dej ett brev. Mådde jag dåligt, så fanns du alltid där. Jag älskade att vakna upp brevid dig på morgonen. Men nu är denna jävla dubbelsängen det sista jag vill sova i. Jag klarar inte av att se på allt som förknippas med dej. Din jävla jävla idiot, varför :(?

    Jag HATAR dej, samtidigt som jag älskar dig så det gör ont :( 

    Usch! Stackars dig, jag gråter.
    Kram
  • Anonym (gymtj­ej)
    Äldre 23 Oct 14:29
    #53

    mitt mail går till en gymvän som fått en annan betydelse än jag någonsin kunde ana.

    "Fast jag är nygift och älskar min man så finns det en annan man som får mitt hjärta att slå dubbla slag, det är du M. Jag tänker på dig hela tiden och börjar bli förälskad, undrar hur det skulle vara att gå hand i hand med dig och att få kyssa dig passionerat. Vi startade som goda vänner men den vänskapen har från min sida vuxit till något helt annat som jag inte vet hur jag ska hantera."

  • Äldre 23 Oct 14:34
    #54

    Till mitt ex som det tog slut med för snart ett år sedan.

    "Jag älskar och saknar dig fortfarande, hur dumt det än låter. Jag saknar din famn, ditt sätt att få mig att skratta, våra samtal om allt och ingenting och sättet du en gång såg på mig. Jag inser hur patetiskt detta är med tanke på att du har gått vidare, men vi var så speciella tillsammans, kände inte du det? Jag kommer aldrig att hitta någon som passar mig så bra som du gjorde. En liten del av mig kommer alltid att hoppas på en återförening mellan oss hur långt ifrån varandra vi än glider. Om du någonsin blir singel igen så kommer jag att göra allt i min makt för att vinna dig tillbaka fastän du egentligen inte förtjänar det. Vi hade kunnat göra det igen, det vet jag. Jag har insett nu att alla fel inte bara berodde på dig, jag menar, jag tog ju dig för givet och tro mig, det ångrar jag varje dag. Someday, somehow, I will make it allright."

  • Anonym
    Äldre 23 Oct 14:39
    #55

    Till den som mördade min gammelfarfar när min pappa var liten. Dom tror att det var en polischef som mördade gammelfarfar på en fest men bevisen var borta när polisen kom. Men den som dödade gammelfarfar är nog död nu....

    "Vad i helvete gjorde du?! Hoppas att du har haft rent helvete i ditt liv! Fattar inte ens hur feg man kan vara. Xx fick aldrig se sitt yngsta barn och barnbarn växa upp! Du förstörde en hel familj idiotjävel! Min far har nästan inget minne ifrån när hans farfar levde. Varför kunde du aldrig erkäna ditt jävlabrott?! Du tog en annans människas liv så jag hoppas verkligen att du får ruttna i helvetet!

  • Anonym
    Äldre 23 Oct 14:40
    #56
    mikipiki skrev 2011-10-23 14:34:16 följande:
    Till mitt ex som det tog slut med för snart ett år sedan.

    "Jag älskar och saknar dig fortfarande, hur dumt det än låter. Jag saknar din famn, ditt sätt att få mig att skratta, våra samtal om allt och ingenting och sättet du en gång såg på mig. Jag inser hur patetiskt detta är med tanke på att du har gått vidare, men vi var så speciella tillsammans, kände inte du det? Jag kommer aldrig att hitta någon som passar mig så bra som du gjorde. En liten del av mig kommer alltid att hoppas på en återförening mellan oss hur långt ifrån varandra vi än glider. Om du någonsin blir singel igen så kommer jag att göra allt i min makt för att vinna dig tillbaka fastän du egentligen inte förtjänar det. Vi hade kunnat göra det igen, det vet jag. Jag har insett nu att alla fel inte bara berodde på dig, jag menar, jag tog ju dig för givet och tro mig, det ångrar jag varje dag. Someday, somehow, I will make it allright."
    Många kramar till dig också! Brukar kolla in på din tråd då och då och har följt den från starten. Kram
  • Anonym (Mia)
    Äldre 23 Oct 14:55
    #57

    Till mitt ex, ett öppet brev som alla kan läsa. Här är lite av vad du har gjort och sagt till mig de 3 år vi var tillsammans.

    Du sa: hahaha vilken ful pussmun du har.
    - fan va du äter hela tiden, kan du inte sluta är mat det enda du tänker på? (detta fick jag höra daglien, fan va konstigt då ditt jävla pucko, jag tröst åt ju)
    - Vilka fula kläder du har, ta något annat.
    - Du är så svag i psyket.
    -Du har fult hår.
    -Det är ju fan konstigt att jag ska behöva tvinga dig till analsex när du är min tjej ska du fan ställa upp.
    -Nej jag tänker inte göra något förspel på dig, det tar så lång tid för dig att komma och du är så ful när du får orgasm.
    - Jag måste se en porrfilm medans vi har sex för du är ju så tjock.
    - Har du haft sex med dina killkompisar? Hade dom större kuk än jag? Va dom bättre i sängen? Du får inte träffa dom mer.
    - Du är så jävla dålig som inte lagat maten färdigt, du vet att jag slutar kl 16.00 hur jävla svårt är det att fatta. Du duger fan till ingenting.
    - Nej du får inte titta på den nya digitalkameran för du är alldeles för trög för att fatta ändå.
    - Nej du får inte koden till dosan till internetbanken, du kan inget om ekonomi och såna här tekniska prylar för du är så jävla dum och avtrubbad.
    -Hahaha har du tänkt på att din knäppa mamma heter Annette nästan som AnUsette, hon är lika dum som du det märks ju att ni är släkt!

    Hoppas alla läser och att alla känner det hat mot dig som känner. Det finns ingen plats i himmelen för såna som dig.
    Ditt ex                  

  • Äldre 23 Oct 14:59
    #58
  • Äldre 23 Oct 15:02
    #59
    Anonym (Mia) skrev 2011-10-23 14:55:57 följande:
    Till mitt ex, ett öppet brev som alla kan läsa. Här är lite av vad du har gjort och sagt till mig de 3 år vi var tillsammans.

    Du sa: hahaha vilken ful pussmun du har.
    - fan va du äter hela tiden, kan du inte sluta är mat det enda du tänker på? (detta fick jag höra daglien, fan va konstigt då ditt jävla pucko, jag tröst åt ju)
    - Vilka fula kläder du har, ta något annat.
    - Du är så svag i psyket.
    -Du har fult hår.
    -Det är ju fan konstigt att jag ska behöva tvinga dig till analsex när du är min tjej ska du fan ställa upp.
    -Nej jag tänker inte göra något förspel på dig, det tar så lång tid för dig att komma och du är så ful när du får orgasm.
    - Jag måste se en porrfilm medans vi har sex för du är ju så tjock.
    - Har du haft sex med dina killkompisar? Hade dom större kuk än jag? Va dom bättre i sängen? Du får inte träffa dom mer.
    - Du är så jävla dålig som inte lagat maten färdigt, du vet att jag slutar kl 16.00 hur jävla svårt är det att fatta. Du duger fan till ingenting.
    - Nej du får inte titta på den nya digitalkameran för du är alldeles för trög för att fatta ändå.
    - Nej du får inte koden till dosan till internetbanken, du kan inget om ekonomi och såna här tekniska prylar för du är så jävla dum och avtrubbad.
    -Hahaha har du tänkt på att din knäppa mamma heter Annette nästan som AnUsette, hon är lika dum som du det märks ju att ni är släkt!

    Hoppas alla läser och att alla känner det hat mot dig som känner. Det finns ingen plats i himmelen för såna som dig.
    Ditt ex                  
    Men herregud vilket jävla as?!
    Hoppas du har bett han fara långt åt helvete och att DU  mår bra idag
  • Anonym (Mia)
    Äldre 23 Oct 15:06
    #60
    MoS2011 skrev 2011-10-23 15:02:18 följande:
    Men herregud vilket jävla as?!
    Hoppas du har bett han fara långt åt helvete och att DU  mår bra idag
    Åt antidepp i ett år och ett år i terapi, jag mår bra idag och har en fantstisk man och ett barn.
    Vaknar fortfarande ibland med mardrömmar om denne man trots att det gått 7 år.
    Men tack för ditt visade stöd, inte många som vet exakt hur han va, inte ens min mamma vill inte utsätta henne för detta.
    Vill inte att hon ska veta hur hennes dotter haft det, för detta är ju det sista man önskar ska hända es barn.
    Känns son att jag varit död och missat 3 år av mitt liv.    
Svar på tråden Här kan du skriva det där sms:et eller mailet du så gärna vill men inte vågar skicka!