• Anonym (at your servic­e!)
    Äldre 23 Oct 02:21
    3425526 visningar
    13101 svar
    +4
    13101
    3425526

    Här kan du skriva det där sms:et eller mailet du så gärna vill men inte vågar skicka!

    Ibland vill man säga ett par sanningens ord till någon fast av olika anledningar låter man bli.
    Man vill men vågar inte. Man både vill och vågar men vet att det får (eller kan få) konsekvenser som man inte är beredd att ta. Eller som i mitt fall-man saknar personens kontaktuppgifter och vet inte riktigt vart man ska göra av alla tankar och känslor. Någonstans måste det ut!  

    Så, vill du som jag skicka ett sms eller mail till någon som du kanske är hemligt förälskad i, till någon du saknar, någon du är arg på, en avlägsen vän, din sambo, din kusin, Fredrik Reinfeldt eller vem som men utan att outa dig till personen ifråga och utan att behöva ta konsekvenserna av ditt handlande, skriv ditt sms/mail i denna tråd och jag kan nästan garantera dig att det kommer att kännas bättre efteråt. Självklart får man vara anonym och man väljer själv om man vill berätta här i tråden till vem meddelandet är.  

    Jag börjar.

    Sms till mitt ex vars telefonnummer jag inte längre har: 

    "Undrar hur du mår och vad du gör. Kan inte sluta tänka på dig. Saknar dig så det gör ont och vill ha dig tillbaka. Tror jag. Åtminstone just nu. /Ditt ex "

    Din tur. Kör hårt! Skrattande    

  • Svar på tråden Här kan du skriva det där sms:et eller mailet du så gärna vill men inte vågar skicka!
  • Äldre 24 Oct 01:06

    Till den kille jag gillar utanför mitt otroligt disfunktionella förhållande, sms:

    "Hej X.
    Jag vet inte vad som tagit åt mig. Men du får hela mig att känna mig varm och önskad. Du har troligen inga känslor för mig men jag drömmer om dig nästan varje natt. Till och med när jag sover bredvid N(min nuvarande).
    Du får mig verkligen att vilja fortsätta. Fattar ibland inte varför jag inte ens försökte nått med dig. Då kanske jag vart lyckligare nu.
    Jag är så äckligt kär i dig att inget fungerar. Vi har samma intresse, kanske inte samma musik men jag kan verkligen se förbi alla skillnader med dig. Du gör mig glad. Riktigt glad.
    Det pirrar till varje gång jag ser dig. Du är så snäll och så öm.

    Jag saknar dig.
    Ellan."

    ...fan.. Började gråta bara av att skriva detta..

  • Anonym
    Äldre 24 Oct 01:07

    "You are my lobster. Miss you ♥"

  • Anonym
    Äldre 24 Oct 04:27

    Till min xman som jag har barn ihop med....

    Ditt djävla svin! Jag hatar dig o önskar att du fick en elakartad hjärntumör eller en hjärtattack!!

    Du tryckte ner mig psykiskt, kallade mig hora, fitta luder osv fast jag var världens bästa o omtänksammaste fru/ mamma!

    Du Skrek åt de barn som kissade i sängen att dom inte skulle pissa ner sig :(     

    Du drack alltid tills spriten var slut o deckade i köket.   

    O du fattade inte att du var problemet!!!  

    Nu har du haft barnen varannanvecka o det är katastrof!Du vill inte betala underhåll o därför vill du ha dom vxlvis. Du är världes sämsta pappa, Du är ett riktigt as! Jag hatar dej så förbannat mycket att jag inte kan sova om nätterna längre, när jag istället borde vara lycklig som har träffat en ny man o vi ska ha barn tillsammans...

    Dö din djävel så barnen får normala värderingar o en bra uppväxt hos mig!     

  • Anonym (is)
    Äldre 24 Oct 05:22

    Favoritar!!

  • Anonym
    Äldre 24 Oct 06:15

    Till min sambos fd bästa vän och till lika ex .. de hade en on-off-relation under något år sen dumpade hon honom men de fortsatte vara vänner (som de varit innan relationen) och så träffade hon en man och han träffade mig....vi umgicks en hel del och jag gillade henne skitmycket, förstod varför han gillade henne så att säga.. men så blev hon dumpad och då hände något...

    "Hej Pernilla.. du undrar säkert varför XX inte hört av sig till dig och tror att det är pga mig och du har delvis rätt. Du var så jävla patetisk och elak sista gången vi sågs, var du ens medveten om att JAG satt emellan er två och hörde allt du sa... hur du prisade ditt nyfunna singelliv och ville för XX att sakna singellivet, du satt där och stötte på honom öppet trots att jag satt emellan och dina sista ord var ganska talande.. inte ett hejdå till mig, inte en blick men du låste hans blick med orden "vi måste verkligen ta en öl någon gång..DU och jag" och ett fnys emot mig...Vi hade en liten svacka då och XX orkade inte stå upp för mig men ganska snart efteråt erkände han att han överhuvudtaget inte fattade vad som tagit åt dig och han önskade att han sagt ifrån. Han svarade inte på dina följande sms för att du har inte förstått vad vänskap går ut på, man ställer inte krav eller ultimatum till vänner, man ber dem inte välja vänner framför relationer när man vet att relationen är i behov av vård. DU är ingen god vän och dina patetiska statusuppdateringar om fotboll och om hur härligt det är att vara singel lyser verkligen tydligt. DU har förlorat honom som pojkvän för 5 år sedan och som vän för 3 år sedan och det är ingen annans fel än ditt eget. Jag är bara glad att du inte finns i våra liv längre för du är en jävla fitta rent ut sagt"

  • Anonym (pdjei­ti)
    Äldre 24 Oct 07:08

    Hej, jag älskar min man så du kan sluta höra av dig nu!

  • Anonym (till sambon­)
    Äldre 24 Oct 07:10

    Till sambon:

    "Jag älskar dig!"

  • Anonym (nervö­s)
    Äldre 24 Oct 07:12

    Jag har varit på två dejter med en man nu och jag har inte riktigt kunnat njuta av det eftersom jag varit så nervös. Men nu känner jag mig helt plötsligt bättre och skulle vilja texta;

    "Anledningen till att jag inte kunde sova inatt var för att jag kunde inte låta bli att tänka på dig och att vi ska träffas snart igen. Jag tror att detta kan fungera"

    ...men skulle aldrig skicka det :)    

  • cassio­cat
    Äldre 24 Oct 07:30
  • Anonym (Otill­fredst­älld)
    Äldre 24 Oct 07:32

    Till min SEX-GUD nere i sthlm innan jag träffade min man:

    Jag saknar dig!!

Svar på tråden Här kan du skriva det där sms:et eller mailet du så gärna vill men inte vågar skicka!